marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaDo boljšega zdravja kar med spanjem z uro Galaxy Watch
30.06.2025

Ko gre za vaše zdravje, lahko že majhne spremembe naredijo veliko razliko. Vsaka drobna izboljšava vaših vsakodnevnih navad prispeva k celostnemu boljšemu počutju, naslednja generacija ur Galaxy Watch pa vam bo pri tem še učinkoviteje pomagala z naborom novih funkcij za boljši spanec, zdravje srca, telesno pripravljenost in prehrano.

slikaHuaweieva dobava nosljivih naprav presegla 200 milijonov
27.06.2025

Poročilo raziskovalnega podjetja IDC razkriva, da je v prvem četrtletju letošnjega leta Huawei zasedel prvo mesto na globalnem trgu pametnih ur in hkrati ohranil trdno rast ter vodilni položaj po obsegu prodaje na domačem, kitajskem trgu. Poleg tega je podjetje do 5. junija 2025 prodalo več kot 200 milijonov nosljivih naprav.

slikaGalaxy Unpacked 2025: Ultra doživetje je pripravljeno, da se razpre
25.06.2025

Že vrsto let Samsung Electronics oblikuje svoje naprave glede na to, kar ljudje resnično potrebujejo, kot so boljša zmogljivost, ostrejše kamere in pametnejši načini za ohranjanje povezave. Z Galaxy AI presega to, kar naprave zmorejo, gre za to, kako ljudje z njimi komunicirajo.

slikaPametna kamera telefona zdaj razume, kaj gledate, in se odzove
23.06.2025

Današnja mobilna fotografija presega zgolj visokokakovostne leče ali napredne senzorje. Zahteva popolno usklajenost strojne in programske opreme ter umetne inteligence. Zato Samsung pri razvoju kamer sledi celostnemu pristopu, kjer vsak napredek temelji na tesno povezanih tehnologijah.

članki

Samsung ponovno med peterico najboljših blagovnih znamk na svetu


14.11.2022
Objavil: Dare Gliha

Svetovalno podjetje za blagovne znamke Interbrand je podjetju Samsung Electronics v minulih dneh podelilo priznanje za eno od petih najboljših blagovnih znamk na lestvici Best Global Brands 2022. Interbrand vsako leto objavi seznam 100 najboljših blagovnih znamk na svetu.

Vrednost blagovne znamke Samsung je bila tokrat ocenjena na 87,7 milijarde USD, kar predstavlja kar 17-odstotno rast v primerjavi z letom prej, ko je vrednost znašala 74,6 milijarde USD. Podjetje se je tako že tretje leto zapored uvrstilo na peto mesto omenjene lestvice.

Dosežek temelji na uspešnem finančnem poslovanju, ki je zdaj že blizu ravni pred pandemijo ter večjem povpraševanju po večjem pomnilniku, zaradi povečane uporabe podatkov. Leta 2021 je Samsung dosegel 20-odstotno rast vrednosti blagovne znamke v primerjavi z letom 2020. Podobno rast pa je, kot že rečeno, zabeležil tudi v zadnjem letu. Podjetje se je na seznam top 10 blagovnih znamk prvič uvrstilo leta 2012. Tedaj je zasedelo deveto mesto. Leta 2017 je bilo uvrščeno na šesto mesto, od leta 2020 dalje pa vztraja na petem mestu lestvice.

“Podjetju Samsung je zahvaljujoč podpori naših globalnih strank uspelo dve leti zapored zabeležiti dvomestno rast vrednosti blagovne znamke,” je povedala YH Lee, izvršna podpredsednica in direktorica za trženje podjetja Samsung Electronics. “Še naprej bo delovalo povezano in na ta način zagotavljalo še boljšo in bolj navdihujočo izkušnjo za vse uporabnike.”

Dejavniki, ki jih je Interbrand upošteval pri oblikovanju vrednosti blagovne znamke Samsung.

Konec leta 2021 je podjetje Samsung Electronics, da bi povečalo sinergijo med svojimi izdelki in uporabnikom zagotovilo novo raven izkušenj, združilo oddelek “SET” in ustvarilo oddelek “Device eXperience”. Da bi okrepil svoje izkušnje na področju povezovanja večih naprav je Samsung vzpostavil tudi center za izkušnje z več napravami (Customer eXperience-Multi Device Experience Center) in v vse kategorije izdelkov vključil SmartThings. Slednji uporabnikom omogoča, da povežejo in kar najbolje izkoristijo Samsung naprave in naprave drugih proizvajalcev, ki jih že imajo v lasti.

V sklopu teh prizadevanje je bil ustanovljen tudi Samsung laboratorij za prihodnje generacije, ki spodbuja pristne pogovore o dejavnostih naslednje generacije. Spoznanja iz laboratorija so bila uporabljena pri izdelkih in trženjskih dejavnostih podjetja.

Poleg inovativnih izdelkov, ki temeljijo na izkušnjah potrošnikov, so k rasti prispevali tudi razvoj naprednih tehnologij, kot so umetna inteligenca, 5G, avtomobilska industrija in robotika ter dosledne naložbe.

Prepoznana prizadevanja na različnih področjih izdelkov za boljšo uporabniško izkušnjo spadajo v kategorije mobilna telefonija, omrežjem, zaslonska tehnologija, naprave za dom in polprevodniki.

Interbrandove najboljše svetovne blagovne znamke so uvrščene na seznam glede na oceno vrednosti posamezne blagovne znamke, ki je rezultat celovite analize finančne uspešnosti podjetja, vpliva blagovne znamke na nakupe kupcev in konkurenčnosti blagovne znamke.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki