marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaSamsung za IFO 2025 napoveduje predstavitev najnovejših tehnoloških rešitev
11.07.2025

Samsung se bo znova udeležil sejma IFA (Innovation for all), največjega evropskega sejma potrošniške elektronike, ki bo potekal od 5. do 9. septembra v Berlinu. Ob 101. izvedbi sejma bo Samsung ponovno prevzel prizorišče City Cube, kjer bo globalnemu občinstvu predstavil svoje najnovejše inovacije.

slikaEasyPark zdaj na voljo v vseh slovenskih mestih
09.07.2025

EasyPark, vodilni ponudnik digitalnih rešitev za upravljanje parkiranja in mobilnosti, je sedaj na voljo v vseh slovenskih mestih, kar pomeni 100-odstotno pokritost Slovenije. S tem dosežkom se Slovenija postavlja ob bok vodilnim državam na področju digitalne mobilnosti – in jih celo prekaša. Švedska ima 99-odstotno pokritost, kar jo uvršča na drugo mesto.

slikaHONOR predstavlja novo generacijo zložljivih telefonov
07.07.2025

HONOR je na Kitajskem predstavil novo generacijo zložljivega pametnega telefona HONOR Magic V5. Gre za najtanjši in najlažji pametni telefon z notranjim prepogibom doslej, ki z napredno industrijsko zasnovo in številnimi inovacijami znova premika meje mogočega.

slikaXiaomi lansiral Xiaomi YU7, MIX Flip 2, Pad 7S Pro 12.5 in različne AIoT naprave
04.07.2025

Na dogodku z naslovom »Novi začetki« v Pekingu je Xiaomi uradno predstavil serijo Xiaomi YU7, Xiaomi MIX Flip 2, Xiaomi Pad 7S Pro 12.5 ter niz novih nosljivih in AIoT izdelkov za domači trg.

članki

Samsung podal nove informacije glede napake na Note7


16.09.2016
Objavil: Dare Gliha

V začetku tega meseca je podjetje Samsung iz varnostnih razlogov zaustavilo prodajo telefona Galaxy Note7 in z namenom, da prostovoljno zamenja vse naprave Galaxy Note7, predstavilo [url=http://www.samsung.com/si/note7exchange/]proces menjave Galaxy Note7[/url].

Samsung na prvo mesto postavlja varnost uporabnikov, zato so takoj po prvih poročilih o napakah baterije začeli izvajati vse ukrepe, da bi uporabnikom zagotovili kar najboljšo podporo.

Tako so sedaj posredovali ukrepe, s katerimi želijo zmanjšati tveganje za varnost uporabnikov:

1) Vse uporabnike Galaxy Note7, ki so bili aktivirani na evropskem trgu, so neposredno obvestili, naj napravo izklopijo in čimprej vrnejo na mesto nakupa.

2) Ves čas so v stikih z uporabniki Galaxy Note7 in prizadevajo si, da so konstantno obveščeni o najnovejših informacijah; sem spadajo jasna obvestila in navodila, ki so objavljena na lokalnih evropskih spletnih straneh Samsung.com, direktna elektronska sporočila uporabnikom in objava najnovejših informacij na uradnih družabnih omrežjih.

3) Z dobavitelji in trgovskimi partnerji si močno prizadevajo, da uporabnikom Galaxy Note7 zagotovijo menjavo naprave s povsem novim Galaxy Note7, kar bo mogoče od ponedeljka, 19. septembra, dalje (v najkrajšem možnem času)
.
4) Povezali so se in sodelujejo tudi z relevantnimi regulatornimi organi in institucijami po Evropi, in tako zagotavljajo, da so o načrtih in najnovejših informacijah obveščeni tudi vsi ključni deležniki.

5) V tesnem sodelovanju z dobavitelji si prizadevajo, da bi kupcem zagotovili najvišjo možno kakovost izdelave in teste kakovosti. Po podrobni preiskavi so prepričani, da je težava z baterijo popolnoma odpravljena. Prva pošiljka povsem novih naprav Galaxy Note7 bo na evropski trg prispela že v kratkem.

6) Vsi novi Galaxy Note7 bodo označeni s črnim kvadratkom na embalaži, ki bo jasno označeval, da gre za novo napravo, ki je del nove pošiljke in se smatra kot zagotovilo uporabnikom, da so prejeli novo napravo z najnovejšo tehnologijo.

Saša Oravec, direktor oddelka mobilne telefonije v Samsung Electronics za regijo SEAD je izjavil: “Naša prioriteta je varnost naših uporabnikov, zato vse uporabnike Galaxy Note7 naprošamo, da Galaxy Note7 izklopijo in ga čimprej vrnejo na mesto nakupa. Zanje smo organizirali proces menjave Galaxy Note7. Novi Galaxy Note7 bodo na voljo od ponedeljka, 19. septembra dalje (v najkrajšem možnem času). Hkrati se našim uporabnikom iskreno zahvaljujemo za njihovo razumevanje in potrpljenje v tem času. Vse, ki imate kakršnakoli vprašanja ali skrbi, vabimo, da nas kontaktirate na brezplačno telefonsko številko 080 697 267 ali obiščete spletno stran http://www.samsung.com/si/note7exchange/, kjer so objavljene vse najnovejše informacije.”

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki