marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaHONOR in Google Cloud krepita partnerstvo za novo dobo inteligentnih naprav
18.04.2025

HONOR je na dogodku Google Cloud Next 2025 predstavilo nove mejnike v sodelovanju z družbo Google Cloud, ki spreminjajo uporabniško izkušnjo s pametnimi napravami. Eric Fang, višji direktor produktnega načrtovanja pri HONOR-ju, je poudaril strateško partnerstvo, ki se z najnovejšimi jezikovnimi modeli (LLM) Gemini pomika v novo obdobje.

slikaSamsung znova toži BOE
16.04.2025

Samsung in BOE sta dva izmed največjih proizvajalcev zaslonov in sta se že več kot nekajkrat znašla na sodišču. Zadnji spor se je odvijal zaradi patenta pred ameriško komisijo za mednarodno trgovino, Samsung pa je prejšnji mesec v sporu uradno zmagal. Zdaj korejski tehnološki velikan ponovno išče pravico, vendar tokrat zaradi domnevno ukradenih poslovnih skrivnosti.

slikaApple bo morda razširil svoj proizvodni obrat v Braziliji, da bi se izognil visokim tarifam
14.04.2025

Po navedbah virov, ki so seznanjeni z dogajanjem, namerava Apple razširiti svoj proizvodni obrat v Braziliji, da bi se izognil carinam, ki jih je Trumpova administracija nedavno uvedla za Kitajsko.

slikaSamsung pripravlja nova očala za navidezno resničnost
11.04.2025

V nedavnem poročilu ET News Samsung dela na treh napravah za navidezno resničnost, vendar je uradno potrjena le ena od njih - Project Moohan, ki se bo verjetno uradno imenovala Galaxy XR. A čeprav gre za polnopravno naglavno napravo VR/AR, poročilo kaže, da korejski tehnološki velikan dela še na dveh očalih XR, Project Haean in Project Jinju.

članki

Samsung podal nove informacije glede napake na Note7


16.09.2016
Objavil: Dare Gliha

V začetku tega meseca je podjetje Samsung iz varnostnih razlogov zaustavilo prodajo telefona Galaxy Note7 in z namenom, da prostovoljno zamenja vse naprave Galaxy Note7, predstavilo [url=http://www.samsung.com/si/note7exchange/]proces menjave Galaxy Note7[/url].

Samsung na prvo mesto postavlja varnost uporabnikov, zato so takoj po prvih poročilih o napakah baterije začeli izvajati vse ukrepe, da bi uporabnikom zagotovili kar najboljšo podporo.

Tako so sedaj posredovali ukrepe, s katerimi želijo zmanjšati tveganje za varnost uporabnikov:

1) Vse uporabnike Galaxy Note7, ki so bili aktivirani na evropskem trgu, so neposredno obvestili, naj napravo izklopijo in čimprej vrnejo na mesto nakupa.

2) Ves čas so v stikih z uporabniki Galaxy Note7 in prizadevajo si, da so konstantno obveščeni o najnovejših informacijah; sem spadajo jasna obvestila in navodila, ki so objavljena na lokalnih evropskih spletnih straneh Samsung.com, direktna elektronska sporočila uporabnikom in objava najnovejših informacij na uradnih družabnih omrežjih.

3) Z dobavitelji in trgovskimi partnerji si močno prizadevajo, da uporabnikom Galaxy Note7 zagotovijo menjavo naprave s povsem novim Galaxy Note7, kar bo mogoče od ponedeljka, 19. septembra, dalje (v najkrajšem možnem času)
.
4) Povezali so se in sodelujejo tudi z relevantnimi regulatornimi organi in institucijami po Evropi, in tako zagotavljajo, da so o načrtih in najnovejših informacijah obveščeni tudi vsi ključni deležniki.

5) V tesnem sodelovanju z dobavitelji si prizadevajo, da bi kupcem zagotovili najvišjo možno kakovost izdelave in teste kakovosti. Po podrobni preiskavi so prepričani, da je težava z baterijo popolnoma odpravljena. Prva pošiljka povsem novih naprav Galaxy Note7 bo na evropski trg prispela že v kratkem.

6) Vsi novi Galaxy Note7 bodo označeni s črnim kvadratkom na embalaži, ki bo jasno označeval, da gre za novo napravo, ki je del nove pošiljke in se smatra kot zagotovilo uporabnikom, da so prejeli novo napravo z najnovejšo tehnologijo.

Saša Oravec, direktor oddelka mobilne telefonije v Samsung Electronics za regijo SEAD je izjavil: “Naša prioriteta je varnost naših uporabnikov, zato vse uporabnike Galaxy Note7 naprošamo, da Galaxy Note7 izklopijo in ga čimprej vrnejo na mesto nakupa. Zanje smo organizirali proces menjave Galaxy Note7. Novi Galaxy Note7 bodo na voljo od ponedeljka, 19. septembra dalje (v najkrajšem možnem času). Hkrati se našim uporabnikom iskreno zahvaljujemo za njihovo razumevanje in potrpljenje v tem času. Vse, ki imate kakršnakoli vprašanja ali skrbi, vabimo, da nas kontaktirate na brezplačno telefonsko številko 080 697 267 ali obiščete spletno stran http://www.samsung.com/si/note7exchange/, kjer so objavljene vse najnovejše informacije.”

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki