marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaProslavite tisto, kar traja: nova praznična kampanja HONOR
12.12.2025

HONOR je v decembru predstavil praznično kampanjo »Proslavite tisto, kar traja«, ki izpostavlja moč skupnih trenutkov ter zanesljive naprave HONOR Magic V5 in serijo HONOR 400. Najnovejši zložljivi model in vzdržljivi telefoni serije 400 uporabnikom omogočajo, da brez skrbi ujamejo zimske spomine, napredne AI funkcije pa poskrbijo, da praznični utrinki ostanejo jasni v vseh svetlobnih pogojih.

slikaTelekom Slovenije med tehnološko najnaprednejšimi telekomunikacijskimi podjetji v Evropi
10.12.2025

Telekom Slovenije je uspešno zaključil enega najzahtevnejših tehnoloških projektov v tem desetletju. S celovito prenovo jedrnega dela mobilnega omrežja se je uvrstil v sam evropski vrh tehnološke razvitosti. Ta strateška naložba omogoča vzpostavitev samostojnega 5G omrežja, napredno virtualizacijo z rezinjenjem omrežja ter še hitrejši in odzivnejši mobilni širokopasovni dostop.

slikaSeriji Samsung Galaxy S in Z postavljata nove standarde vzdržljivosti in dolgoživosti
10.12.2025

Naši pametni telefoni so več kot le naprave. So naši osebni podatkovni centri. Običajno jih primemo v roke takoj po tem, ko prižgemo kavni aparat, in nazadnje, preden si zvečer umijemo zobe. Samsung razume to globoko povezanost in je seriji Galaxy S in Z zasnoval tako, da nista zgolj vrhunska pripomočka.

slikaXiaomi je dosegel rekordne rezultate v 3. četrtletju 2025
08.12.2025

Xiaomu je objavil nerevidirane rezultate za tretje četrtletje 2025, ki potrjujejo močan zagon rasti v vseh poslovnih segmentih. V 3. četrtletju 2025 je Xiaomi dosegel skupne prihodke v višini 113,1 milijarde RMB, kar pomeni 22,3 odstotno rast glede na lani in že četrti zaporedni kvartal s prihodki nad 100 milijard RMB.

članki

Samsung podal nove informacije glede napake na Note7


16.09.2016
Objavil: Dare Gliha

V začetku tega meseca je podjetje Samsung iz varnostnih razlogov zaustavilo prodajo telefona Galaxy Note7 in z namenom, da prostovoljno zamenja vse naprave Galaxy Note7, predstavilo [url=http://www.samsung.com/si/note7exchange/]proces menjave Galaxy Note7[/url].

Samsung na prvo mesto postavlja varnost uporabnikov, zato so takoj po prvih poročilih o napakah baterije začeli izvajati vse ukrepe, da bi uporabnikom zagotovili kar najboljšo podporo.

Tako so sedaj posredovali ukrepe, s katerimi želijo zmanjšati tveganje za varnost uporabnikov:

1) Vse uporabnike Galaxy Note7, ki so bili aktivirani na evropskem trgu, so neposredno obvestili, naj napravo izklopijo in čimprej vrnejo na mesto nakupa.

2) Ves čas so v stikih z uporabniki Galaxy Note7 in prizadevajo si, da so konstantno obveščeni o najnovejših informacijah; sem spadajo jasna obvestila in navodila, ki so objavljena na lokalnih evropskih spletnih straneh Samsung.com, direktna elektronska sporočila uporabnikom in objava najnovejših informacij na uradnih družabnih omrežjih.

3) Z dobavitelji in trgovskimi partnerji si močno prizadevajo, da uporabnikom Galaxy Note7 zagotovijo menjavo naprave s povsem novim Galaxy Note7, kar bo mogoče od ponedeljka, 19. septembra, dalje (v najkrajšem možnem času)
.
4) Povezali so se in sodelujejo tudi z relevantnimi regulatornimi organi in institucijami po Evropi, in tako zagotavljajo, da so o načrtih in najnovejših informacijah obveščeni tudi vsi ključni deležniki.

5) V tesnem sodelovanju z dobavitelji si prizadevajo, da bi kupcem zagotovili najvišjo možno kakovost izdelave in teste kakovosti. Po podrobni preiskavi so prepričani, da je težava z baterijo popolnoma odpravljena. Prva pošiljka povsem novih naprav Galaxy Note7 bo na evropski trg prispela že v kratkem.

6) Vsi novi Galaxy Note7 bodo označeni s črnim kvadratkom na embalaži, ki bo jasno označeval, da gre za novo napravo, ki je del nove pošiljke in se smatra kot zagotovilo uporabnikom, da so prejeli novo napravo z najnovejšo tehnologijo.

Saša Oravec, direktor oddelka mobilne telefonije v Samsung Electronics za regijo SEAD je izjavil: “Naša prioriteta je varnost naših uporabnikov, zato vse uporabnike Galaxy Note7 naprošamo, da Galaxy Note7 izklopijo in ga čimprej vrnejo na mesto nakupa. Zanje smo organizirali proces menjave Galaxy Note7. Novi Galaxy Note7 bodo na voljo od ponedeljka, 19. septembra dalje (v najkrajšem možnem času). Hkrati se našim uporabnikom iskreno zahvaljujemo za njihovo razumevanje in potrpljenje v tem času. Vse, ki imate kakršnakoli vprašanja ali skrbi, vabimo, da nas kontaktirate na brezplačno telefonsko številko 080 697 267 ali obiščete spletno stran http://www.samsung.com/si/note7exchange/, kjer so objavljene vse najnovejše informacije.”

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki