marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaNaraščajoč vpliv nosljive tehnologije na spremljanje osebnega zdravja
09.05.2025

V zadnjem desetletju so se nosljive pametne naprave razvile v prefinjena orodja, ki pomagajo pri spremljanju fizioloških znakov in zgodnjem odkrivanju bolezni. Vključitev tovrstnih tehnologij v vsakdan posameznikov in zdravstvenega osebja tako predstavlja revolucijo v spremljanju zdravja.

slikaGooglov Gemini prihaja v avtomobile in pametne ure Wear OS
07.05.2025

Izvršni direktor družbe Google Sundar Pichai je napovedal, da podjetje pripravlja uvedbo sistema Gemini v vaš avtomobil in pametno uro. Prve bo dosegel prek sistema Android Auto, druge pa v operacijskem sistemu Wear OS. Pichai je omenil tudi tablične računalnike in slušalke, ki bodo "še letos" dobili nadgradnjo Google Assistant na Gemini.

slikaApple bo vse ameriške iPhone izdeloval v Indiji
05.05.2025

Apple namerava proizvodnjo iPhonov, ki se prodajajo v ZDA, prenesti v Indijo, je poročal časnik Financial Times. Po navedbah virov je razlog za to trgovinska vojna predsednika Donalda Trumpa s Kitajsko, ki se nadaljuje in sili podjetje iz Cupertina, da poišče ekonomsko ugodnejšo rešitev.

slikaSamsung razširja neposreden dostop do UI pomočnika s stranskim gumbom na seriji Galaxy A
02.05.2025

Samsung je napovedal, da bodo izbrane naprave Galaxy A serije kmalu podpirale aktivacijo UI pomočnika prek stranskega gumba, s čimer bo priljubljena funkcija iz Galaxy S serije dostopna širšemu krogu uporabnikov in bo še dodatno uresničevala Samsung vizijo demokratizacije najnovejših izkušenj z umetno inteligenco.

članki

Samsung podal nove informacije glede napake na Note7


16.09.2016
Objavil: Dare Gliha

V začetku tega meseca je podjetje Samsung iz varnostnih razlogov zaustavilo prodajo telefona Galaxy Note7 in z namenom, da prostovoljno zamenja vse naprave Galaxy Note7, predstavilo [url=http://www.samsung.com/si/note7exchange/]proces menjave Galaxy Note7[/url].

Samsung na prvo mesto postavlja varnost uporabnikov, zato so takoj po prvih poročilih o napakah baterije začeli izvajati vse ukrepe, da bi uporabnikom zagotovili kar najboljšo podporo.

Tako so sedaj posredovali ukrepe, s katerimi želijo zmanjšati tveganje za varnost uporabnikov:

1) Vse uporabnike Galaxy Note7, ki so bili aktivirani na evropskem trgu, so neposredno obvestili, naj napravo izklopijo in čimprej vrnejo na mesto nakupa.

2) Ves čas so v stikih z uporabniki Galaxy Note7 in prizadevajo si, da so konstantno obveščeni o najnovejših informacijah; sem spadajo jasna obvestila in navodila, ki so objavljena na lokalnih evropskih spletnih straneh Samsung.com, direktna elektronska sporočila uporabnikom in objava najnovejših informacij na uradnih družabnih omrežjih.

3) Z dobavitelji in trgovskimi partnerji si močno prizadevajo, da uporabnikom Galaxy Note7 zagotovijo menjavo naprave s povsem novim Galaxy Note7, kar bo mogoče od ponedeljka, 19. septembra, dalje (v najkrajšem možnem času)
.
4) Povezali so se in sodelujejo tudi z relevantnimi regulatornimi organi in institucijami po Evropi, in tako zagotavljajo, da so o načrtih in najnovejših informacijah obveščeni tudi vsi ključni deležniki.

5) V tesnem sodelovanju z dobavitelji si prizadevajo, da bi kupcem zagotovili najvišjo možno kakovost izdelave in teste kakovosti. Po podrobni preiskavi so prepričani, da je težava z baterijo popolnoma odpravljena. Prva pošiljka povsem novih naprav Galaxy Note7 bo na evropski trg prispela že v kratkem.

6) Vsi novi Galaxy Note7 bodo označeni s črnim kvadratkom na embalaži, ki bo jasno označeval, da gre za novo napravo, ki je del nove pošiljke in se smatra kot zagotovilo uporabnikom, da so prejeli novo napravo z najnovejšo tehnologijo.

Saša Oravec, direktor oddelka mobilne telefonije v Samsung Electronics za regijo SEAD je izjavil: “Naša prioriteta je varnost naših uporabnikov, zato vse uporabnike Galaxy Note7 naprošamo, da Galaxy Note7 izklopijo in ga čimprej vrnejo na mesto nakupa. Zanje smo organizirali proces menjave Galaxy Note7. Novi Galaxy Note7 bodo na voljo od ponedeljka, 19. septembra dalje (v najkrajšem možnem času). Hkrati se našim uporabnikom iskreno zahvaljujemo za njihovo razumevanje in potrpljenje v tem času. Vse, ki imate kakršnakoli vprašanja ali skrbi, vabimo, da nas kontaktirate na brezplačno telefonsko številko 080 697 267 ali obiščete spletno stran http://www.samsung.com/si/note7exchange/, kjer so objavljene vse najnovejše informacije.”

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki