marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaNova raziskava razkriva ključne dejavnike pri nakupu pametnih telefonov
03.12.2025

Nova potrošniška raziskava, izvedena ob začetku največje nakupovalne sezone v letu, razkriva jasen trend: kupci pri izbiri nove tehnologije najprej pogledajo končno ceno po popustu, nato preverjeno kakovost izdelka in zanesljivost blagovne znamke.

slikaPolovica Evropejcev zaradi fotografiranja zamudi pomembne trenutke
01.12.2025

Leto se bliža koncu, Samsung pa spodbuja ljudi, naj v prazničnem času ostanejo prisotni s prijatelji in družino. Več kot polovica Evropejcev (57 %) priznava, da jih fotografiranje odvrača od tega, da bi v celoti uživali v trenutkih, ki jih poskušajo ujeti.

slikaLenovo z rekordnim četrtletjem, napredek na področju hibridne umetne inteligence
28.11.2025

Skupina Lenovo je danes s svojimi hčerinskimi družbami poročala o rekordnih rezultatih za drugo četrtletje poslovnega leta 2025/26, pri čemer so skupni prihodki skupine dosegli rekordno višino 20,5 milijarde ameriških dolarjev (USD), kar je 15 % več kot v enakem obdobju lani.

slikaPrihaja predpraznični čas spletnih nakupov
26.11.2025

Začetek predpraznične mrzlice ob koncu leta je za mnoge čas, ko se odpravijo nakupovati darila na splet. A tudi najbolj izkušeni kupci lahko postanejo žrtev predprazničnih prevar. Nova raziskava družb Mastercard in Harris Poll razkriva, da se je 77 % evropskih potrošnikov v minulem letu soočilo s poskusom prevare, kar še dodatno dokazuje, kako pomembna je varnost na spletu.

članki

Samsung nudi popust pri menjavi zaslona na izbranih telefonih


27.08.2018
Objavil: Dare Gliha

Družba Samsung Electronics Co., Ltd. uporabnikom omogoča popust ob menjavi zaslona na izbranih pametnih telefonih. Menjave fizično poškodovanega zaslona namreč garancija ne krije, zato se je podjetje odločilo, da uporabnikom ob popravilu nudi popust med 20 in 30 evrov.

Konkretno ta ugodnost za uporabnike pomeni subvencionirano popravilo fizično poškodovanega zaslona znotraj garancijskega obdobja dveh let in drugih mehanskih poškodb ali okvar zaslona do izteka garancijskega roka.

»Varnost uporabnikov, njihovo zadovoljstvo in skrb zanje so naše prioritete. Prizadevamo si za to, da odgovarjamo na potrebe naših uporabnikov in jim zagotovimo kakovostne storitve. Popravila, ki jih garancija ne krije, kot denimo menjava razbitega zaslona, jim predstavljajo težavo ter posledično vplivajo na njihovo uporabniško izkušnjo in zadovoljstvo. Želimo, da nam uporabniki zaupajo in se zavedajo, da se lahko na našo podporo zanesejo tudi v primeru nenamerne poškodbe naprave. Na ta način jim zagotavljamo najboljšo možno podporo. Tako z gotovostjo vedo, da bodo dobili originalne Samsung dele in da bo njihova naprava delovala kot nova,« je povedal Min Ho Bae, direktor oddelka za podporo uporabnikom v družbi Samsung Electronics za regijo Adriatik.

Pametni telefoni, za katere lahko uporabniki v primeru fizične poškodbe ali okvare zaslona uveljavljajo popust pri popravilu, ki ga garancija ne krije, so: Galaxy S7 edge, Galaxy S8 in S8+, Galaxy Note8 ter Galaxy S9 in S9+. Storitve in popuste lahko uveljavljajo do 31. decembra 2018 pri pooblaščenih partnerjih: RAM2 in Emonagram. Pri družbi Samsungu uporabnike pozivajo naj z novim letom pozorno spremljajo novice o morebitnem podaljšanju te ugodnosti.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki