marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaHONOR predstavlja nadgradnjo MagicOS 10
12.11.2025

HONOR je razkril podrobnosti o novem operacijskem sistemu MagicOS 10 in napovedal nadgradnjo, zasnovano za zagotavljanje pametnejše in varnejše uporabniške izkušnje v vseh napravah HONOR.

slikaBesana je zdaj na voljo tudi za macOS
11.11.2025

Iz Amebisa sporočajo, da je Besana odslej na voljo tudi za uporabnike računalnikov Mac!

Po tem, ko so pred časom prenovili in razširili različico za Windows, so zdaj poskrbeli tudi za vse, ki delajo v okolju macOS.

slikaMastercard uvaja prvo rešitev zaznavanja in obveščanja o varnostnih grožnjah
10.11.2025

Mastercard predstavlja Mastercard Threat Intelligence, prvo rešitev zaznavanja in obveščanja o varnostnih grožnjah, ki jo je mogoče množično uporabiti na področju plačil. Rešitev združuje vpoglede družbe Mastercard o plačilnih prevarah ter globalni pregled nad omrežjem s pomočjo podatkov o varnostnih grožnjah, ki jih zagotavlja podjetje Recorded Future.

slikaNovo partnerstvo HONOR in BYD za lažje povezovanje telefonov in vozil
07.11.2025

HONOR je sklenil strateško partnerstvo s podjetjem BYD, vodilnim svetovnim proizvajalcem vozil na nove pogone. Sodelovanje bo združilo rešitev podjetja HONOR za povezovanje pametnih telefonov z vozili ter pametni ekosistem BYD DiLink. Uporabniki bodo tako lahko uživali v enostavnejši, pametnejši in bolj prilagojeni izkušnji mobilnosti, ki jo poganja umetna inteligenca.

članki

Samsung nudi popust pri menjavi zaslona na izbranih telefonih


27.08.2018
Objavil: Dare Gliha

Družba Samsung Electronics Co., Ltd. uporabnikom omogoča popust ob menjavi zaslona na izbranih pametnih telefonih. Menjave fizično poškodovanega zaslona namreč garancija ne krije, zato se je podjetje odločilo, da uporabnikom ob popravilu nudi popust med 20 in 30 evrov.

Konkretno ta ugodnost za uporabnike pomeni subvencionirano popravilo fizično poškodovanega zaslona znotraj garancijskega obdobja dveh let in drugih mehanskih poškodb ali okvar zaslona do izteka garancijskega roka.

»Varnost uporabnikov, njihovo zadovoljstvo in skrb zanje so naše prioritete. Prizadevamo si za to, da odgovarjamo na potrebe naših uporabnikov in jim zagotovimo kakovostne storitve. Popravila, ki jih garancija ne krije, kot denimo menjava razbitega zaslona, jim predstavljajo težavo ter posledično vplivajo na njihovo uporabniško izkušnjo in zadovoljstvo. Želimo, da nam uporabniki zaupajo in se zavedajo, da se lahko na našo podporo zanesejo tudi v primeru nenamerne poškodbe naprave. Na ta način jim zagotavljamo najboljšo možno podporo. Tako z gotovostjo vedo, da bodo dobili originalne Samsung dele in da bo njihova naprava delovala kot nova,« je povedal Min Ho Bae, direktor oddelka za podporo uporabnikom v družbi Samsung Electronics za regijo Adriatik.

Pametni telefoni, za katere lahko uporabniki v primeru fizične poškodbe ali okvare zaslona uveljavljajo popust pri popravilu, ki ga garancija ne krije, so: Galaxy S7 edge, Galaxy S8 in S8+, Galaxy Note8 ter Galaxy S9 in S9+. Storitve in popuste lahko uveljavljajo do 31. decembra 2018 pri pooblaščenih partnerjih: RAM2 in Emonagram. Pri družbi Samsungu uporabnike pozivajo naj z novim letom pozorno spremljajo novice o morebitnem podaljšanju te ugodnosti.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki