marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaSeriji Samsung Galaxy S in Z postavljata nove standarde vzdržljivosti in dolgoživosti
10.12.2025

Naši pametni telefoni so več kot le naprave. So naši osebni podatkovni centri. Običajno jih primemo v roke takoj po tem, ko prižgemo kavni aparat, in nazadnje, preden si zvečer umijemo zobe. Samsung razume to globoko povezanost in je seriji Galaxy S in Z zasnoval tako, da nista zgolj vrhunska pripomočka.

slikaXiaomi je dosegel rekordne rezultate v 3. četrtletju 2025
08.12.2025

Xiaomu je objavil nerevidirane rezultate za tretje četrtletje 2025, ki potrjujejo močan zagon rasti v vseh poslovnih segmentih. V 3. četrtletju 2025 je Xiaomi dosegel skupne prihodke v višini 113,1 milijarde RMB, kar pomeni 22,3 odstotno rast glede na lani in že četrti zaporedni kvartal s prihodki nad 100 milijard RMB.

slikaRutine Bixby: Naj vaš telefon razmišlja namesto vas
05.12.2025

Predstavljajte si, da vaš telefon vodi vaše življenje. A na dober način. Rutine Bixby avtomatizirajo vaš Galaxy glede na vaše navade: vklopijo način Ne moti ob začetku sestanka, odprejo Spotify, ko povežete slušalke, ali zmanjšajo svetlost, ko je čas za spanje. In to še ni vse. Povezan z aplikacijo SmartThings lahko vaš telefon komunicira z vašim domom.

slikaNova raziskava razkriva ključne dejavnike pri nakupu pametnih telefonov
03.12.2025

Nova potrošniška raziskava, izvedena ob začetku največje nakupovalne sezone v letu, razkriva jasen trend: kupci pri izbiri nove tehnologije najprej pogledajo končno ceno po popustu, nato preverjeno kakovost izdelka in zanesljivost blagovne znamke.

članki

Samsung nudi popust pri menjavi zaslona na izbranih telefonih


27.08.2018
Objavil: Dare Gliha

Družba Samsung Electronics Co., Ltd. uporabnikom omogoča popust ob menjavi zaslona na izbranih pametnih telefonih. Menjave fizično poškodovanega zaslona namreč garancija ne krije, zato se je podjetje odločilo, da uporabnikom ob popravilu nudi popust med 20 in 30 evrov.

Konkretno ta ugodnost za uporabnike pomeni subvencionirano popravilo fizično poškodovanega zaslona znotraj garancijskega obdobja dveh let in drugih mehanskih poškodb ali okvar zaslona do izteka garancijskega roka.

»Varnost uporabnikov, njihovo zadovoljstvo in skrb zanje so naše prioritete. Prizadevamo si za to, da odgovarjamo na potrebe naših uporabnikov in jim zagotovimo kakovostne storitve. Popravila, ki jih garancija ne krije, kot denimo menjava razbitega zaslona, jim predstavljajo težavo ter posledično vplivajo na njihovo uporabniško izkušnjo in zadovoljstvo. Želimo, da nam uporabniki zaupajo in se zavedajo, da se lahko na našo podporo zanesejo tudi v primeru nenamerne poškodbe naprave. Na ta način jim zagotavljamo najboljšo možno podporo. Tako z gotovostjo vedo, da bodo dobili originalne Samsung dele in da bo njihova naprava delovala kot nova,« je povedal Min Ho Bae, direktor oddelka za podporo uporabnikom v družbi Samsung Electronics za regijo Adriatik.

Pametni telefoni, za katere lahko uporabniki v primeru fizične poškodbe ali okvare zaslona uveljavljajo popust pri popravilu, ki ga garancija ne krije, so: Galaxy S7 edge, Galaxy S8 in S8+, Galaxy Note8 ter Galaxy S9 in S9+. Storitve in popuste lahko uveljavljajo do 31. decembra 2018 pri pooblaščenih partnerjih: RAM2 in Emonagram. Pri družbi Samsungu uporabnike pozivajo naj z novim letom pozorno spremljajo novice o morebitnem podaljšanju te ugodnosti.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki