marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaDigitalna varnost v Evropi postaja tema vsakdanjih pogovorov
15.10.2025

Oktober je mesec kibernetske varnosti in ob tej priložnosti Mastercard objavlja rezultate nove raziskave, ki poudarjajo vse večji pomen digitalne varnosti v vsakodnevnem življenju. Zaradi vedno večjega števila poskusov prevar in nevarnosti, ki jih omogoča umetna inteligenca (UI), kibernetska varnost čedalje bolj postaja tema vsakdanjih pogovorov.

slikaSamsung širi partnerstvo s Toyoto za digitalno preobrazbo prodajnih mest na novih trgih
13.10.2025

Samsung je napovedal širitev partnerstva s podjetjem Toyota Motor, enim izmed vodilnih svetovnih proizvajalcev avtomobilov, ki bo prinesla Samsung rešitve Smart Signage v dodatne Toyotine prodajne salone na ključnih trgih. Ta širitev sledi uspešni obsežni digitalni preobrazbi 1250 prodajnih mest v 40 državah, zaključeni v začetku leta 2025 v Evropi.

slikaSamsung in OpenAI napovedujeta strateško partnerstvo za pospešitev razvoja AI
10.10.2025

OpenAI, Samsung Electronics, Samsung SDS, Samsung C&T in Samsung Heavy Industries so napovedali pismo o nameri (LOI) za strateško partnerstvo, katerega cilj je pospešiti razvoj svetovne infrastrukture podatkovnih centrov za umetno inteligenco ter skupaj razvijati prihodnje tehnologije na sorodnih področjih.

slikaHONOR na Snapdragon Summitu 2025 predstavil AI inovacije
08.10.2025

Na dogodku Snapdragon Summit 2025 je HONOR, ki gradi ekosistem AI naprav, predstavil prelomne inovacije umetne inteligence na svojih napravah – med drugim tehnologijo nizkobitne kvantizacije za AI modele na napravah ter tehnologijo naslednje generacije hibridnega iskanja.

članki

Samsungove napovedi kažejo padajoč dobiček v drugem četrtletju leta 2023


12.07.2023
Objavil: Dare Gliha

Samsung je pred objavo podrobnega fiskalnega poročila objavil četrtletne napovedi, korejsko podjetje pa že drugo četrtletje zapored pričakuje drastično zmanjšanje dobička. Konsolidirani podatki kažejo dobiček iz poslovanja v višini 0,5-0,7 milijarde KRW (455 milijonov USD), kar je več kot 95 % manj kot v enakem obdobju lani.

Tudi podatki o prodaji so se zmanjšali, tako na četrtletni kot na letni ravni. Po ocenah naj bi skupni prihodki znašali med 59 in 61 bilijonov KRW, kar je približno 46 milijard dolarjev.

Samsung je imel nazadnje tako nizek dobiček v prvem četrtletju leta 2009, ko je znašal 590 milijard KRW. Korejsko podjetje bo celotne rezultate objavilo 27. julija in takrat bomo dobili celotno sliko.

Znano je, da naj bi velikan zaradi šibkega povpraševanja in geopolitične negotovosti zmanjšal proizvodnjo pomnilniških čipov. Vojna v Ukrajini ni več ustrezen izgovor, kar pomeni, da pomnilniški čipi preprosto niso več kokoš z zlatimi jajci in Samsung mora diverzificirati svojo strategijo, da bo denar še naprej pritekal.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki