marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaDo boljšega zdravja kar med spanjem z uro Galaxy Watch
30.06.2025

Ko gre za vaše zdravje, lahko že majhne spremembe naredijo veliko razliko. Vsaka drobna izboljšava vaših vsakodnevnih navad prispeva k celostnemu boljšemu počutju, naslednja generacija ur Galaxy Watch pa vam bo pri tem še učinkoviteje pomagala z naborom novih funkcij za boljši spanec, zdravje srca, telesno pripravljenost in prehrano.

slikaHuaweieva dobava nosljivih naprav presegla 200 milijonov
27.06.2025

Poročilo raziskovalnega podjetja IDC razkriva, da je v prvem četrtletju letošnjega leta Huawei zasedel prvo mesto na globalnem trgu pametnih ur in hkrati ohranil trdno rast ter vodilni položaj po obsegu prodaje na domačem, kitajskem trgu. Poleg tega je podjetje do 5. junija 2025 prodalo več kot 200 milijonov nosljivih naprav.

slikaGalaxy Unpacked 2025: Ultra doživetje je pripravljeno, da se razpre
25.06.2025

Že vrsto let Samsung Electronics oblikuje svoje naprave glede na to, kar ljudje resnično potrebujejo, kot so boljša zmogljivost, ostrejše kamere in pametnejši načini za ohranjanje povezave. Z Galaxy AI presega to, kar naprave zmorejo, gre za to, kako ljudje z njimi komunicirajo.

slikaPametna kamera telefona zdaj razume, kaj gledate, in se odzove
23.06.2025

Današnja mobilna fotografija presega zgolj visokokakovostne leče ali napredne senzorje. Zahteva popolno usklajenost strojne in programske opreme ter umetne inteligence. Zato Samsung pri razvoju kamer sledi celostnemu pristopu, kjer vsak napredek temelji na tesno povezanih tehnologijah.

članki

Samsung na OI Rio 2016 omogočil rekordno povezanost športnikov in oboževalcev iz celega sveta


29.08.2016
Objavil: Dare Gliha

Podjetje Samsung, globalni sponzor olimpijskih iger na področju opreme za brezžično komunikacijo, je na letošnjih olimpijskih igrah Rio 2016 povezljivost in digitalne interakcije med športniki in oboževalci po celem svetu ponesel na rekordno raven.

S pomočjo Galaxy Studiev, razpršenih po mestih, kjer so se odvijale tekme olimpijskih iger, in z odtisom, ki je presegal meje Brazilije in dosegel globalne razsežnosti, je Samsung omogočil da so tako športniki kot oboževalci iz celega sveta preizkusili najbolj napredno tehnologijo in ostajali povezani s prijatelji in družino v domačem kraju.

Ob zaključku olimpijskih iger je podjetje Samsung predstavilo tudi statistične podatke o digitalnih aktivnostih, ki dokazujejo, da so bile tokratne olimpijske igre rekordne tudi na 'njihovem' področju – kot najbolj povezane olimpijske igre doslej. Še najbolj izstopa rekordni doseg Samsungove kampanje #DoWhatYouCant, ki je zabeležila več kot 1,6 milijard vtisov na družbenih omrežjih in pri kateri je sodelovalo skoraj 121 milijonov oboževalcev iz celega sveta. Digitalna kampanja, ki temelji na prepričanju, da olimpijske igre presegajo šport, slavi in časti vse tiste, ki presegajo meje običajnega in posegajo po izjemnem tako na področju športa kot drugod. Kampanja predstavlja zgodbe tistih posameznikov, ki so morali premagati številne ovire, da so prišli do nastopa na olimpijskih igrah. Na ta način sporoča in spodbuja oboževalce po celem svetu, da se povežejo in spoznajo, kaj pomeni »narediti to, česar naj ne bi zmogel« (ang. “Do What You Can’t”).

Samsung je na OI Rio 2016 dosegel še številne druge pomembne mejnike in podrl rekorde, npr.:

• Samsung je olimpijskim športnikom omogočil brezplačne klice po celem svetu: športniki so v Samsung Galaxy Studiu, ki se je nahajal v Olimpijski vasi, opravili kar 8.447 brezplačnih klicev, skupaj dolgih 42.236 minut.
• Aplikacija Rio 2016, ki jo je Samsung razvil v sodelovanju z organizacijskim komitejem Olimpijskih iger, je bila naložena kar 6.035.434-krat.
• 58.783 omemb oznake #DoWhatYouCant
• Zabeleženih je bilo skupno 125.359.837 interakcij s kampanjo #DoWhatYouCant
• Zabeleženih je bilo 1.647.594.349 prikazov oznake #DoWhatYouCant.
• 1.040.860 obiskovalcev v 13 Samsung Galaxy Studiih z olimpijsko tematiko v mestih po Braziliji, kjer so se odvijale olimpijske tekme.
• 330.350 obiskovalcev je uživalo v virtualni izkušnji olimpijskih iger s pomočjo pametnih telefonov Samsung, ki so bili na voljo v Galaxy Studiih.

Poleg tega je Samsung vseh 12.500 olimpijskih športnikov, ki so tekmovali na OI Rio 2016, obdaril z omejeno izdajo ‘olimpijskih’ pametnih telefonov Galaxy S7 edge, in jim tako še olajšal vzdrževanje stikov s prijatelji in družino po celem svetu.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki