marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaXiaomi je dosegel rekordne rezultate v 3. četrtletju 2025
08.12.2025

Xiaomu je objavil nerevidirane rezultate za tretje četrtletje 2025, ki potrjujejo močan zagon rasti v vseh poslovnih segmentih. V 3. četrtletju 2025 je Xiaomi dosegel skupne prihodke v višini 113,1 milijarde RMB, kar pomeni 22,3 odstotno rast glede na lani in že četrti zaporedni kvartal s prihodki nad 100 milijard RMB.

slikaRutine Bixby: Naj vaš telefon razmišlja namesto vas
05.12.2025

Predstavljajte si, da vaš telefon vodi vaše življenje. A na dober način. Rutine Bixby avtomatizirajo vaš Galaxy glede na vaše navade: vklopijo način Ne moti ob začetku sestanka, odprejo Spotify, ko povežete slušalke, ali zmanjšajo svetlost, ko je čas za spanje. In to še ni vse. Povezan z aplikacijo SmartThings lahko vaš telefon komunicira z vašim domom.

slikaNova raziskava razkriva ključne dejavnike pri nakupu pametnih telefonov
03.12.2025

Nova potrošniška raziskava, izvedena ob začetku največje nakupovalne sezone v letu, razkriva jasen trend: kupci pri izbiri nove tehnologije najprej pogledajo končno ceno po popustu, nato preverjeno kakovost izdelka in zanesljivost blagovne znamke.

slikaPolovica Evropejcev zaradi fotografiranja zamudi pomembne trenutke
01.12.2025

Leto se bliža koncu, Samsung pa spodbuja ljudi, naj v prazničnem času ostanejo prisotni s prijatelji in družino. Več kot polovica Evropejcev (57 %) priznava, da jih fotografiranje odvrača od tega, da bi v celoti uživali v trenutkih, ki jih poskušajo ujeti.

članki

Samsung in Ulična liga za skateboarding širita partnerstvo


23.10.2025
Objavil: Dare Gliha

Samsung in Ulična liga za skateboarding (Street League Skateboarding) sta napovedala širitev obstoječega partnerstva v globalno zavezništvo. Zedinjena v skupnih vrednotah ustvarjalnosti, inovativnosti in odprtosti ter z globokim spoštovanjem do rolkarske skupnosti, partnerstvo predstavlja pomemben mejnik za obe blagovni znamki.

Novica, ki odraža širša prizadevanja podjetja Samsung, da z uporabo tehnologije in inovacij pozitivno vpliva na življenja ljudi, je bila objavljena pred začetkom tekmovanja Ulične lige za skateboarding Paris, enega najbolj pričakovanih postankov svetovne rolkarske turneje.

Partnerstvo, vzpostavljeno v začetku lanskega leta kot del kampanje Samsung Odprtost vedno zmaga (Open Always Wins), je ponosno slavilo edinstveno kulturo in globalni vpliv rolkanja. Z aktivacijami na ključnih dogodkih in zgodbami, ki so jih soustvarjali športniki, je program okrepil močno povezavo med podjetjem Samsung, Ulično ligo za skateboarding in širšo rolkarsko skupnostjo.

Zdaj Samsung in Ulična liga za skateboarding ta zagon prenašata na višjo raven z dolgoročnim, večletnim svetovnim partnerstvom, ki zajema dogodke na različnih celinah. V okviru dogovora bo Ulična liga za skateboarding podjetju Samsung vse leto zagotavljala kulturne vpoglede in ustvarjalno sodelovanje, s katerim bodo sooblikovali funkcionalnost izdelkov ter kampanje, namenjene rolkarski skupnosti.

»Od začetka je naše partnerstvo z Ulično ligo za skateboarding temeljilo na pristnosti, inovativnosti in skupni strasti do odprtosti,« je poudarila Stephanie Choi, izvršna podpredsednica in vodja marketinga oddelka Mobile eXperience Business pri podjetju Samsung Electronics. »Veselimo se nadaljnje rasti tega sodelovanja in krepitve dolgoročne zavezanosti podjetja Samsung k razvoju rolkarske kulture ter prikazovanja, kako lahko naša tehnologija s pomočjo ustvarjalnosti, povezanosti in skupnosti pozitivno vpliva na svet.«

Samsung je obenem napovedal, da se ekipi Team Samsung Galaxy kot športna ambasadorja pridružujeta dvakratna olimpijska medalista Jagger Eaton in Rayssa Leal. Eaton, svetovni prvak Ulične lige za skateboarding Super Crown iz leta 2021, je eden najuspešnejših in najbolj vsestranskih tekmovalcev v tem športu. Leal, trikratna svetovna prvakinja Ulične lige za skateboarding Super Crown in ena najuspešnejših rolkark v zgodovini Ulične lige za skateboarding, še naprej navdihuje oboževalce po vsem svetu s svojim drznim in izraznim slogom. Njuna vrnitev poudarja dolgoročno zavezanost podjetja Samsung razvoju rolkarske kulture in skupnosti.

»Vsako rolkanje je drugačno – nova mesta, novi triki, nova energija,« je povedal Eaton. »Če želiš napredovati, moraš ostati odprt za vse. Prav zato je partnerstvo s podjetjem Samsung nekaj posebnega. Delimo isto prepričanje, da odprtost spodbuja ustvarjalnost, povezanost in rast tako v rolkanju kot zunaj njega.«

»Rolkanje pomeni odprtost, svobodo, da izraziš sebe, se povežeš z ljudmi kjerkoli in nenehno napreduješ,« je povedala Lealova. »Zato sem navdušena nad sodelovanjem s podjetjem Samsung, blagovno znamko, ki tako kot jaz verjame v moč odprtosti. Skupaj lahko navdihujemo novo generacijo rolkarjev, da ustvarjajo, se povezujejo in svoj slog delijo s svetom.«

»Rolkanje je kultura, ki uspeva zaradi ustvarjalnosti in povezanosti,« je dodal Frank Lamicella, glavni izvršni direktor Ulične lige za skateboarding. »Podpora podjetja Samsung in njihova vera v našo vizijo sta bili ključni pri izboljšanju izkušnje tako za rolkarje kot za oboževalce. Razširjeno partnerstvo je dokaz vpliva, ki smo ga skupaj že dosegli in veselimo se vsega, kar še prihaja.«

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki