marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaHuawei že dve četrtletji zapored vodilni na svetovnem trgu nosljivih naprav
17.09.2025

Huawei je v drugem četrtletju letošnjega leta dosegel izjemen mejnik. Z 20,2-odstotnim tržnim deležem je osvojil prvo mesto na svetovnem trgu nosljivih naprav. To je že drugo zaporedno četrtletje, ko je podjetje potrdilo svoj vodilni položaj, kar znova dokazuje njegovo predanost inovacijam in uporabniški izkušnji, kažejo podatki raziskovalne organizacije IDC.

slikaVaša zasebnost, varovana: kako Galaxy AI omogoča nadzor nad vašimi podatki
15.09.2025

Tehnologija se razvija izjemno hitro in z vsakim trenutkom postaja inteligentnejša. Ti hitri napredki so omogočili nastanek Galaxy AI, ki odklepa nove ravni produktivnosti, ustvarjalnosti in komunikacije. Toda z večjimi zmožnostmi mobilne umetne inteligence prihajajo tudi nova vprašanja glede zasebnosti in nadzora.

slikaHONOR Magic V5 je postal Guinnessov rekorder v vzdržljivosti med zložljivimi telefoni
12.09.2025

HONOR Magic V5 je uradno vpisan v Guinnessovo knjigo rekordov kot zložljivi pametni telefon, ki je dvignil najtežjo obremenitev. Naprava je uspešno dvignila kar 104 kilograme, s čimer je postavila nov mejnik v kategoriji vzdržljivosti zložljivih telefonov.

slikaSamsung je prejel številne nagrade za inovacije na sejmu IFA 2025
10.09.2025

Samsung je sporočil, da so njegovi najnovejši izdelki in storitve prejeli najvišja priznanja na podelitvi nagrad IFA 2025 Innovation Awards, med drugim devet nagrad »Best of Innovation« ter 17 priznanj »Honoree« v različnih kategorijah. Ta priznanja prihajajo tik pred sejmom IFA 2025, največjim evropskim potrošniškim sejmom, ki bo potekal v Berlinu v Nemčiji od 5. do 9. septembra.

članki

Samsung in športniki iz celega sveta s “Himno” v čast OI Rio 2016


27.07.2016
Objavil: Dare Gliha

Manj kot dva tedna pred pričetkom poletnih olimpijskih iger Rio 2016 je podjetje Samsung Electronics, sicer tudi globalni sponzor olimpijskih iger, predstavilo »Himno«. Pesem, katere namen je združevanje ljudi in preseganje omejitev, ki jih predstavljajo geografske meje, je sestavljena iz delov različnih državnih himen, ki so združeni v eno skupno himno sveta. Pesem v oglasu prepevajo športniki in športni oboževalci iz celega sveta.

Prve vrstice “Himne” zapoje mlado dekle iz Avstralije, ki drži Samsung Galaxy S7 edge in prepeva himno Bocvane. Sledijo pevski vložki iz različnih himen, ki jih pojejo športniki in oboževalci po celem svetu in tako tvorijo novo, združeno in vsem skupno himno. Vse zabeležijo s telefoni Samsung Galaxy S7 edge, ki odražajo inovativnost mobilnih naprav in tehnologij Samsung, ki s pomočjo globokih, neomejenih povezav pripomorejo k bolj povezanemu in združenemu svetu.

“Ta pesem odraža vrednote in prizadevanja naše blagovne znamke, saj skušamo s pomočjo tehnologije in brezmejne komunikacije premagati geografske omejitve,” je dejala Younghee Lee, izvršna podpredsednica globalnega trženja poslovanja mobilnih komunikacij podjetja Samsung, in dodala: “Športniki in oboževalci iz različnih koncev sveta pojejo eno združeno himno in si tako delijo vsem skupen občutek ponosa in enotnosti. Hkrati slavijo tudi skupen napredek, ki je tudi ključni element, ki prispeva k veličini olimpijskega duha.”

V oglasu nastopa in prepeva šest vrhunskih športnikov, ki imajo poleg odličnih športnih rezultatov in zmag skupne tudi prav posebne zgodbe o tem, kako so sami premagali ovire na poti do uspeha in kako jim je to pomagalo pri napredovanju in doseganju zastavljenih ciljev. Ti športniki so:
• Tom Daley (Velika Britanija, skoki v vodo) – bronasta medalja na OI London 2012
• Alysia Montano (ZDA, atletika) – OI London 2012, 5. mesto na 800 m
• Arnaud Assoumani (Francija, Paraolimpijske igre, atletika) – POI London 2012, 2 srebrni medalji za troskok in skok v daljino; POI Peking 2008, zlata medalja za skok v daljino; POI Atene 2004, bronasta medalja za skok v daljino
• Margret Rumat Rumat Hassan (Južni Sudan, atletika)
• Shelley Watts (Avstralija, boks)
• Gabriel Medina (Brazilija, deskanje na vodi) – Svetovni prvak 2014

“Himna” predstavlja nadaljevanje Samsungove globalne kampanje v čast olimpijskih iger Rio 2016, s katero častijo dosežke uspešnih in vztrajnih športnikov iz celega sveta. Kampanja se je pričela v začetku leta 2016, ko je Samsung predstavil kratek dokumentarni film z naslovom “A Fighting Chance”. V filmu so predstavljene zgodbe štirih navdušujočih športnih talentov iz različnih držav ter ovire in prepreke, s katerimi se spopadajo na poti do olimpijskih iger in tega, da njihove države postanejo del športne zgodovine. Sledil je spot “The Chant,” ki časti osebni napredek, dosežke in tudi napravi Galaxy S7 edge in Gear IconX, ki lahko športnikom in oboževalcem pomagata pri premagovanju razdalj in ohranjanju povezanosti.

Več informacij o sodelovanju podjetja Samsung Electronics na Olimpijskih igrah Rio 2016 se nahaja na spletni povezavi www.samsungmobilepress.com/Olympics/

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki