marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaHONOR in Google Cloud krepita partnerstvo za novo dobo inteligentnih naprav
18.04.2025

HONOR je na dogodku Google Cloud Next 2025 predstavilo nove mejnike v sodelovanju z družbo Google Cloud, ki spreminjajo uporabniško izkušnjo s pametnimi napravami. Eric Fang, višji direktor produktnega načrtovanja pri HONOR-ju, je poudaril strateško partnerstvo, ki se z najnovejšimi jezikovnimi modeli (LLM) Gemini pomika v novo obdobje.

slikaSamsung znova toži BOE
16.04.2025

Samsung in BOE sta dva izmed največjih proizvajalcev zaslonov in sta se že več kot nekajkrat znašla na sodišču. Zadnji spor se je odvijal zaradi patenta pred ameriško komisijo za mednarodno trgovino, Samsung pa je prejšnji mesec v sporu uradno zmagal. Zdaj korejski tehnološki velikan ponovno išče pravico, vendar tokrat zaradi domnevno ukradenih poslovnih skrivnosti.

slikaSerija Xiaomi Pad 7 prihaja na slovenski trg
14.04.2025

Najnovejša tablična računalnika Xiaomi, Xiaomi Pad 7 in Xiaomi Pad 7 Pro, sta bili nedavno predstavljena kot del serije Xiaomi 15, njihova glavna značilnost pa so orodja AI. Oba modela sta opremljena z zaslonom 3,2K z razmerjem stranic 3:2 in frekvenco osveževanja do 144Hz, zato kristalno jasen zaslon ponuja veliko bolj žive in podrobne slike.

slikaApple bo morda razširil svoj proizvodni obrat v Braziliji, da bi se izognil visokim tarifam
14.04.2025

Po navedbah virov, ki so seznanjeni z dogajanjem, namerava Apple razširiti svoj proizvodni obrat v Braziliji, da bi se izognil carinam, ki jih je Trumpova administracija nedavno uvedla za Kitajsko.

članki

Samsung in oblikovalec Nicholas Kirkwood predstavila ekskluzivne dodatke za Galaxy Note 3


20.09.2013
Objavil: Dare Gliha

Samsung Electronics in priznani londonski oblikovalec čevljev Nicholas Kirkwood sta na londonskem tednu mode (London Fashion Week, LFW) predstavila ekskluzivne dodatke za Samsungov najnovejši mobilni izdelek Galaxy Note 3.

Dodatki bodo okrašeni s Kirkwoodovim značilnim vzorcem chevron, na voljo pa bodo v dveh barvah: belo-črni in črno-beli. Naprodaj bodo po vsem svetu v različnih spletnih in prestižnih modnih trgovinah. To je prva serija Samsungovih dodatkov v sodelovanju s Kirkwoodom, kmalu ji bodo sledili novi za še druge izdelke Galaxy.

Poleg vrhunskih dodatkov je Nicholas Kirkwood, ki je letos tudi kreativni direktor londonskega tedna mode, oblikoval Samsungov Galaxy VIP prostor v kulturnem središču Somerset House. Oblikovanje prostora v treh barvah je spoj arhitekturno drznih nadstropij in sten z vgrajenimi zasloni, okrašenimi s Kirkwoodovim značilnim vzorcem chevron, ki krasi tako dodatke za Galaxy Note 3 kot oglaševalska gradiva po vsem londonskem tednu mode.

Samsungov Galaxy VIP prostor je bil opremljen tudi z zrcalnimi pulti in optičnimi zasloni v obliki diamanta, na katerih so se obiskovalci lahko poigrali s številnimi novimi izdelki, še preden bodo ti sploh na voljo v prodajalnah, kot sta Galaxy Gear in Galaxy Note 3. VIP prostor je bil v času LFW namenjen tudi raznovrstnim dogodkom ter različnim blogerjem in medijem. Blogerji in mediji so lahko uporabljali Samsungove računalnike, imeli pa so tudi dostop do brezžičnega interneta in prostor za snemanje izjav.

Samsung se je že drugo leto zapored povezal z British Fashion Councilom (BFC) in bil uradni sponzor LFW, ki ga je London letos gostil od 13.—17. septembra. Samsungove vrhunske mobilne naprave, med katerima sta Galaxy Note 8.0 in Galaxy S4 Zoom, so bile postavljene po vseh prizoriščih, tudi v novinarskih ložah in na informacijskih točkah, uporabljali pa so jih tudi glavni organizatorji LFW in nekateri člani osebja.

Galaxy Gear je pripomoček, ki bo postal prava modna ikona in prva naprava, ki bo resnično premostila vrzel med tehnologijo in modo. Galaxy Gear je združljiv s pametnim telefonom Galaxy Note 3, najnovejšo nadgradnjo v liniji Galaxy Note, ki je tanjši, lažji, ima večji zaslon, dlje časa trajajočo baterijo in izboljšano pisalo S Pen.

Nicholas Kirkwood je povedal: »Navdušen sem, da lahko že drugič sodelujem s Samsungom in ustvarim ekskluzivne dodatke za Galaxy Note 3. Pri oblikovanju ohišja sem iskal nekaj, kar bo izžarevalo tako kakovost kot kreativnost Samsunga, obenem pa tudi odsevalo moje oblikovne značilnosti londonskega tedna mode.«

Younghee Lee, izvršni podpredsednik Globalnega marketinga, IT in mobilnih komunikacij pri Samsungu, dodaja: »Tehnologija je vse bolj povezana z ustvarjalnim procesom modnih oblikovalcev in umetnikov, ki naše izdelke še dodatno obogatijo. Samsungovo sodelovanje z Nicholasom Kirkwoodom, ustvarjalnim genijem in priznanim oblikovalcem čevljev, je obrodilo sadove z dodatki za Galaxy Note 3, ki bodo našim modno naravnanim kupcem resnično polepšali življenje. Mislim, da to partnerstvo prinaša navdušujočo dodatno dimenzijo našemu sodelovanju na letošnjem tednu mode v Londonu. Komaj smo čakali, da izvemo, kaj si o tem mislijo obiskovalci naših VIP prostorov v Somerset House.«

Zadnje partnerstvo potrjuje vse večji preplet mode in tehnologije, ki za Samsung ni edini, saj je sodeloval že na lanskem LFW, na modnih dogodkih Fashion Fringe ter Vogue Fashion’s Night Out in z oblikovalcem moških oblek Spencerjem Hartom.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki