marketing
več | arhivpoudarjeno
slikaIDC predvideva 12 odstotni padec prodaje mobilnikov v letošnjem letu
05.06.2020

Zadnja napoved analitikov IDC glede prodaje mobilnikov je razkrila, da bo padec v letošnjem letu kar 12 odstoten. Pričakuje se, da bo letos prodanih 1,2 milijarde mobilnikov, kar je 11,9 odstotni padec glede na lansko leto. Nova predvidevanja bazirajo na rezultatih prvega četrtletja.

slikaiPhone 12 šele konec novembra?
03.06.2020

Na spletu se je pojavilo več govoric, da namerava Apple zaradi letošnje pandemije novo serijo iPhone 12 predstaviti šele konec novembra, kar je posledica enomesečnega zamika tako pri pričetku proizvodnje, kot predstavitve.

slikaSamsung avgusta s 5 nm Exynos čipom
01.06.2020

Samsung je zadnjih nekaj mesecev razvijal 5nm EUV proces, sedaj pa iz Južne Koreje prihajajo novice, da je proizvajalec pripravljen na množično proizvodnjo. ZDNet je še razkril, da bo nov 5nm čip imenovan Exynos 992.

slikaA1 Slovenija z novo serijo pametnih telefonov A1 Alpha 20 in A1 Alpha 20+
29.05.2020

A1 Slovenija predstavlja dovršena telefona serije A1 Alpha z zmogljivo kamero, vzdržljivo baterijo in 3-letno garancijo. Modela A1 Alpha 20 in A1 Alpha 20+ z operacijskim sistemom Android 10 in vrhunskimi funkcionalnostmi zagotavljata napredno uporabniško izkušnjo, dodatno pa A1 z vsakim prodanim telefonom namenja 1 EUR boju proti pandemiji COVID- 19.

slikaPrihaja Motorola Razr 2 z bolšo strojno opremo
27.05.2020

Motorola je obudila legendarno serijo Razr z mobilnikom, ki je imel prepogljiv zaslon, a žal precej slabo strojno opremo, od povprečnega procesorja, do slabe kamere. Očitno so pri tem vse stavili na nostalgijo kupcev.

članki

Samsung in oblikovalec Nicholas Kirkwood predstavila ekskluzivne dodatke za Galaxy Note 3


20.09.2013
Objavil: Dare Gliha

Samsung Electronics in priznani londonski oblikovalec čevljev Nicholas Kirkwood sta na londonskem tednu mode (London Fashion Week, LFW) predstavila ekskluzivne dodatke za Samsungov najnovejši mobilni izdelek Galaxy Note 3.

Dodatki bodo okrašeni s Kirkwoodovim značilnim vzorcem chevron, na voljo pa bodo v dveh barvah: belo-črni in črno-beli. Naprodaj bodo po vsem svetu v različnih spletnih in prestižnih modnih trgovinah. To je prva serija Samsungovih dodatkov v sodelovanju s Kirkwoodom, kmalu ji bodo sledili novi za še druge izdelke Galaxy.

Poleg vrhunskih dodatkov je Nicholas Kirkwood, ki je letos tudi kreativni direktor londonskega tedna mode, oblikoval Samsungov Galaxy VIP prostor v kulturnem središču Somerset House. Oblikovanje prostora v treh barvah je spoj arhitekturno drznih nadstropij in sten z vgrajenimi zasloni, okrašenimi s Kirkwoodovim značilnim vzorcem chevron, ki krasi tako dodatke za Galaxy Note 3 kot oglaševalska gradiva po vsem londonskem tednu mode.

Samsungov Galaxy VIP prostor je bil opremljen tudi z zrcalnimi pulti in optičnimi zasloni v obliki diamanta, na katerih so se obiskovalci lahko poigrali s številnimi novimi izdelki, še preden bodo ti sploh na voljo v prodajalnah, kot sta Galaxy Gear in Galaxy Note 3. VIP prostor je bil v času LFW namenjen tudi raznovrstnim dogodkom ter različnim blogerjem in medijem. Blogerji in mediji so lahko uporabljali Samsungove računalnike, imeli pa so tudi dostop do brezžičnega interneta in prostor za snemanje izjav.

Samsung se je že drugo leto zapored povezal z British Fashion Councilom (BFC) in bil uradni sponzor LFW, ki ga je London letos gostil od 13.—17. septembra. Samsungove vrhunske mobilne naprave, med katerima sta Galaxy Note 8.0 in Galaxy S4 Zoom, so bile postavljene po vseh prizoriščih, tudi v novinarskih ložah in na informacijskih točkah, uporabljali pa so jih tudi glavni organizatorji LFW in nekateri člani osebja.

Galaxy Gear je pripomoček, ki bo postal prava modna ikona in prva naprava, ki bo resnično premostila vrzel med tehnologijo in modo. Galaxy Gear je združljiv s pametnim telefonom Galaxy Note 3, najnovejšo nadgradnjo v liniji Galaxy Note, ki je tanjši, lažji, ima večji zaslon, dlje časa trajajočo baterijo in izboljšano pisalo S Pen.

Nicholas Kirkwood je povedal: »Navdušen sem, da lahko že drugič sodelujem s Samsungom in ustvarim ekskluzivne dodatke za Galaxy Note 3. Pri oblikovanju ohišja sem iskal nekaj, kar bo izžarevalo tako kakovost kot kreativnost Samsunga, obenem pa tudi odsevalo moje oblikovne značilnosti londonskega tedna mode.«

Younghee Lee, izvršni podpredsednik Globalnega marketinga, IT in mobilnih komunikacij pri Samsungu, dodaja: »Tehnologija je vse bolj povezana z ustvarjalnim procesom modnih oblikovalcev in umetnikov, ki naše izdelke še dodatno obogatijo. Samsungovo sodelovanje z Nicholasom Kirkwoodom, ustvarjalnim genijem in priznanim oblikovalcem čevljev, je obrodilo sadove z dodatki za Galaxy Note 3, ki bodo našim modno naravnanim kupcem resnično polepšali življenje. Mislim, da to partnerstvo prinaša navdušujočo dodatno dimenzijo našemu sodelovanju na letošnjem tednu mode v Londonu. Komaj smo čakali, da izvemo, kaj si o tem mislijo obiskovalci naših VIP prostorov v Somerset House.«

Zadnje partnerstvo potrjuje vse večji preplet mode in tehnologije, ki za Samsung ni edini, saj je sodeloval že na lanskem LFW, na modnih dogodkih Fashion Fringe ter Vogue Fashion’s Night Out in z oblikovalcem moških oblek Spencerjem Hartom.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki