marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaSamsungov "prevajalnik v živo" zdaj deluje z aplikacijami drugih ponudnikov
26.07.2024

Samsung je pred kratkim napovedal, da bo funkcija "prevajalnik v živo" , ki je del sistema Galaxy AI, kmalu na voljo tudi za aplikacije drugih ponudnikov. To se je sedaj tudi zgodilo.

slikaTrg pametnih telefonov raste že tretje četrtletje zapored
24.07.2024

Najnovejše tržno poročilo družbe Canalys kaže, da je trg pametnih telefonov v drugem četrtletju leta 2024 dosegel že tretjo zaporedno medletno rast. Med aprilom in junijem je bilo dobavljenih 288 milijonov pametnih telefonov, kar je 12 % več kot lani.

slikaApple se po predstavitvi iPhona 16 pripravlja na obsežen cikel nadgradenj
22.07.2024

Investicijsko podjetje Wedbush je razkrilo, da Apple z novo linijo telefonov iPhone 16 pričakuje veliko rast prodaje. Analitiki napovedujejo " ogromno" povpraševanje in "obsežen cikel nadgradenj", ki ga bo poganjala umetna inteligenca (Apple Intelligence).

slikaSamsung predstavil nov senzor za ure BioActive
19.07.2024

Samsung vodi inovacije digitalnega zdravja in pomaga spremljati zdravje, dobro formo in kondicijo z združevanjem vpogledov ter meritev, da bi uporabnikom omogočil jasno in podrobno izkušnjo dobrega počutja.

članki

Samsung četrto leto zapored uvrščen med pet najboljših globalnih blagovnih znamk


24.11.2023
Objavil: Dare Gliha

Podjetje Samsung je že četrto leto zapored prejelo priznanje svetovnega svetovalnega podjetja za blagovne znamke Interbrand kot Global Top 5 blagovna znamka. Interbrand vsako leto objavi seznam najboljših globalnih blagovnih znamk. Na letošnjem seznamu pa je razvidno, da je vrednost Samsung blagovne znamke dosegla 91,4 milijarde dolarjev in se je v primerjavi z letom prej povečala za 4 odstotke.

Vrednost Samsung blagovne znamke se je v letu 2023 povečala na vseh poslovnih področjih, kljub upočasnjenem povpraševanju v svetovni IT industriji. Po podatkih podjetja Interbrand so na oceno podjetja Samsung Electronics pozitivno vplivali naslednji dejavniki:

● Dosledno izboljševanje uporabniške izkušnje v celotnem podjetju na podlagi strategije One Samsung.
● Povečana stopnja povezljivosti in izboljšane igralne izkušnje s pomočjo širokega portfelja izdelkov podjetja in sistema SmartThings.
● Podjetje ima vodilno vlogo na področju prihodnjih inovativnih tehnologij, kot so 6G, umetna inteligenca, avtomobilska industrija, razširjena resničnost (AR) in navidezna resničnost (VR).
● Dosledni ukrepi za krepitev vodilnega položaja ESG z ekološko ozaveščenimi dejavnostmi v vseh proizvodnih linijah.

"Zahvaljujoč podpori naših strank po vsem svetu vrednost blagovne znamke Samsung Electronics še naprej vztrajno raste, kljub na splošno zahtevnemu poslovnemu okolju," je dejal YH Lee, predsednik globalnega oddelka za trženje pri podjetju Samsung Electronics. "Vedno si bomo prizadevali biti blagovna znamka, ki jo imajo rade naše stranke, in sicer z vodilno vlogo na področju tehnoloških inovacij, omogočanjem pomembnih izkušenj in nadaljnjimi prizadevanji za trajnostni razvoj."

Vrednost blagovne znamke temelji na tehnologiji SmartThings, igralnih izkušnjah, vodilnih inovacijah v panogi in vodilni vlogi ESG

Konec lanskega leta je Samsung Electronics v okviru globalnega urada za trženje ustanovil center za neposredne stike s potrošniki (D2C - Direct-to-Consumer), da bi zagotovil integrirano spletno in osebno izkušnjo. Podjetje ima tudi center CX-MDE, ki je odgovoren za krepitev izkušnje z več napravami, da bi povečal sinergijo med izdelki in izboljšal splošno uporabniško izkušnjo.

Partnerstva so bila prav tako pomemben dejavnik, ki je v zadnjem letu povečal vrednost blagovne znamke Samsung. Na podlagi sistema SmartThings, ki zagotavlja enotno izkušnjo povezljivosti, Samsung še naprej krepi svoja odprta partnerstva za povezovanje ne le lastnih izdelkov, temveč tudi različnih naprav tretjih oseb. Poleg tega partnerstva z različnimi podjetji na področju mobilnih telefonov in tabličnih računalnikov, televizorjev, osebnih računalnikov in monitorjev strankam zagotavljajo optimizirano igralno izkušnjo.

Samsung še naprej vlaga v vodilne tehnologije prihodnosti, kot so 5G/6G, umetna inteligenca in avtomobilska industrija, ki bodo omogočile in opolnomočile potrošnike prihodnosti. Na področju polprevodnikov je bilo podjetje prepoznano zaradi svojih prvih inovacij v panogi, kot je DDR5 DRAM 12 nm razreda, in zaradi aktivnega pristopa k obetavnim panogam, od umetne inteligence do avtomobilske industrije in naprednih mobilnih naprav.

Okoljsko, družbeno in korporativno upravljanje (ESG - Environmental, social, and corporate governance) je bilo v središču pozornosti, saj so ekološko ozaveščene dejavnosti podjetja imele velik vpliv. Prizadevanja podjetja Samsung vključujejo večjo uporabo recikliranih materialov, kot so plastika iz zavrženih ribiških mrež, steklo in aluminij v serijah pametnih telefonov Galaxy S23 in Galaxy Z, odprto licenciranje tehnologije za daljinske upravljalnike na sončne celice, ki se uporablja pri televizorjih, sodelovanje s podjetjem Patagonia pri filtru Less Microfiber™ za pralne stroje in uvedbo načina nadzora porabe energije z umetno inteligenco v sistemu SmartThings Energy.

Priznana prizadevanja podjetja Samsung v mobilnem poslovnem oddelku:

● Inovacije kamere v Galaxy S23 seriji na podlagi povratnih informacij kupcev.
● Začetek kampanje Pridruži se Flip strani in ohranitev vodilnega položaja v kategoriji prepogljivih telefonov.
● Krepitev položaja v industriji iger za optimizacijo igralne zmogljivosti na napravah Galaxy s sodelovanjem z vodilnimi partnerji iz panoge iger.
● Dosledno izboljševanje dostopnosti svojih izdelkov in storitev, vključno s funkcijo ambientalni zvok na slušalkah Galaxy Buds.
● Aplikacija Samsung Global Goals za mobilizacijo skupnosti Galaxy in izobraževanje o načinih podpore globalnim ciljem.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki