marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaProslavite tisto, kar traja: nova praznična kampanja HONOR
12.12.2025

HONOR je v decembru predstavil praznično kampanjo »Proslavite tisto, kar traja«, ki izpostavlja moč skupnih trenutkov ter zanesljive naprave HONOR Magic V5 in serijo HONOR 400. Najnovejši zložljivi model in vzdržljivi telefoni serije 400 uporabnikom omogočajo, da brez skrbi ujamejo zimske spomine, napredne AI funkcije pa poskrbijo, da praznični utrinki ostanejo jasni v vseh svetlobnih pogojih.

slikaTelekom Slovenije med tehnološko najnaprednejšimi telekomunikacijskimi podjetji v Evropi
10.12.2025

Telekom Slovenije je uspešno zaključil enega najzahtevnejših tehnoloških projektov v tem desetletju. S celovito prenovo jedrnega dela mobilnega omrežja se je uvrstil v sam evropski vrh tehnološke razvitosti. Ta strateška naložba omogoča vzpostavitev samostojnega 5G omrežja, napredno virtualizacijo z rezinjenjem omrežja ter še hitrejši in odzivnejši mobilni širokopasovni dostop.

slikaSeriji Samsung Galaxy S in Z postavljata nove standarde vzdržljivosti in dolgoživosti
10.12.2025

Naši pametni telefoni so več kot le naprave. So naši osebni podatkovni centri. Običajno jih primemo v roke takoj po tem, ko prižgemo kavni aparat, in nazadnje, preden si zvečer umijemo zobe. Samsung razume to globoko povezanost in je seriji Galaxy S in Z zasnoval tako, da nista zgolj vrhunska pripomočka.

slikaXiaomi je dosegel rekordne rezultate v 3. četrtletju 2025
08.12.2025

Xiaomu je objavil nerevidirane rezultate za tretje četrtletje 2025, ki potrjujejo močan zagon rasti v vseh poslovnih segmentih. V 3. četrtletju 2025 je Xiaomi dosegel skupne prihodke v višini 113,1 milijarde RMB, kar pomeni 22,3 odstotno rast glede na lani in že četrti zaporedni kvartal s prihodki nad 100 milijard RMB.

članki

Richard Yu v odprtem pismu napovedal Huaweijeve prioritete


09.01.2019
Objavil: Dare Gliha

Huawei je bil v preteklem letu večkrat omenjen tako iz pozitivne, kot tudi negativne strani. Medtem ko so na segmentu pametnih mobilnikov dodobra prevetrili in zavzeli trg, pa so imeli na mrežnem kar nekaj težav.

Richard Yu, predsednik Huaweija je zaradi vseh razlogov napisal odprto pismo, kjer je navedel prioritete in načrte za naslednja leta. Dodatno je v pismu razkril, da so uspeli v letu 2018 razposlati 200 milijonov pametnih mobilnikov, kar jih uvršča na drugo mesto med proizvajalci.

Yu je še razkril, da so poleg pametnih mobilnikov razposlali še dodatnih 100 milijonov naprav, med katere spadajo računalniki, tablice, nosljive naprave ipd. S tem so postali tudi tretji proizvajalec tablic, takoj za Applom in Samsungom.

V letu 2019 želijo pri Huaweiju obdržati zaupanje kupcev, z vlaganjem v raziskave in razvoj, umetno inteligenco in 5G omrežja pa želijo ponuditi odgovor za vsako potrošniško zahtevo. Yu je še dodal, da pri podjetju verjamejo v umetno inteligenco in da želijo z njeno pomočjo pomagati tudi gluhim otrokom.

Dodatno je Yu v pismu tudi pojasnil zadnje novice o težavah na mrežnem delu. Zapisal je, da podjetje upošteva najstrožje zahteve varovanja zasebnosti na svetu in da prispeva k sodelovanju in kolektivnemu uspehu.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki