marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaV Googlovem klepetu boste lahko klepetali z uporabniki storitev Slack in Microsoft Teams
26.04.2024

Google svojo aplikacijo za klepet odpira tudi drugim platformam, kot sta Slack in Microsoft Teams. Nova integracija vam omogoča, da sporočate uporabnikom v aplikacijah Slack in Teams, ne da bi vam bilo treba preklapljati med aplikacijami.

slikaAli Apple odpira NFC za tretje ponudnike?
24.04.2024

Prejšnji mesec je izšel iOS 17.4 z velikimi spremembami za lastnike iPhonov v Evropski Uniji, vključno z možnostjo uporabe trgovin z aplikacijami tretjih oseb ter plačevanja aplikacij in storitev zunaj Applove trgovine App Store.

slikaNubia vstopa na šest novih trgov
22.04.2024

ZTE-jeva hčerinska družba nubia ponuja nekaj zelo zanimivih pametnih telefonov, vključno z nedavno predstavljenim nubia Flip, najcenejšim zložljivim telefonom na svetu, za katerega je znamka v začetku tega meseca začela sprejemati mednarodna prednaročila.

slikaApple se sooča z novo veliko tožbo
19.04.2024

Apple je na sodišču v Združenem kraljestvu skušal zavrniti tožbo, vredno skoraj milijardo dolarjev, ki jo je proti podjetju vložilo 1.500 razvijalcev, a mu to ni uspelo. Britansko sodišče je namreč odločilo, da je tožbo mogoče vložiti, zato se bo nadaljevalo s sojenjem - čeprav bo ta korak najverjetneje izveden šele prihodnje leto.

članki

Razširjena ponudba Mobitelovega spletnega Monitorja


16.05.2006
Objavil: Thomas Bergant

Družba Mobitel je kot napreden mobilni operater ponudila razširjeno ponudbo storitve Monitor, ki naročnikom Mobitel GSM/UMTS omogoča podroben in učinkovit nadzor nad porabo, varen in enostaven pregled ter upravljanje svojih naročniških razmerij.

Sedaj lahko Mobitelovi naročniki do spletnega Monitorja dostopajo tudi prek e-certifikatov drugih izdajateljev: ACNLB (Klik NLB), Halcom, SiGen ali Pošte Slovenije. Storitev Monitor uporablja že več kot pol milijona Mobitelovih uporabnikov. Hkrati Mobitel predstavlja še nadgrajeno storitev glasovni telefonski predal, ki je odslej še zmogljivejša in uporabnikom prijaznejša.

Mobitelova storitev Monitor omogoča učinkovit nadzor nad porabo tako na osnovnem kot ločenem računu mobilnih telekomunikacij. Naročniki Mobitel GSM/UMTS imajo prek Monitorja vpogled v naročniške podatke, pretekle račune, specifikacije računov, elektronski razčlenjeni račun in v informativno porabo tekočega meseca za vse številke v naročniškem razmerju (družinskem bonusu, MPO-ju in podjetju), medtem ko lahko Mobiuporabniki dostopajo do podatkov za svojo številko Mobi. Monitor omogoča različne načine vpogledov v podatke: uporabniki Monitorja lahko do želenih podatkov enostavno dostopajo prek SMS-sporočil (ključne besede PORABA, PORABA LR, PORABA ALS, PORABA PP ali MONETA pošljejo na številko 1919), prek mobilnega Planeta v sklopu Moj Mobitel>Monitor ter na spletu https://monitor.mobitel.si. Glede na način dostopa se razlikuje tudi nabor možnosti, ki jih Monitor ponuja.

Za uporabo spletnega Monitorja uporabniki potrebujejo osebno geslo ali e-certifikat, ki zagotavljata varen prenos podatkov prek interneta, pridobijo pa ju na podlagi pisne vloge. Osebno geslo omogoča pregled nad naročniškim razmerjem lastne številke, e-certifikat pa tudi celovito upravljanje z vsemi naročniškimi razmerji naročnika. Elektronski certifikat zagotavlja nedvoumno identifikacijo uporabnika, zato naročnikom ni več potrebno obiskati Mobitelovega centra, tiskati in izpolnjevati obrazcev, saj lahko večino zadev uredijo neposredno prek interneta.

Razširjena ponudba Mobitelovega spletnega Monitorja sedaj naročnikom GSM/UMTS omogoča uporabo le-tega tudi z e-certifikati izdajateljev ACNLB (Klik Nove Ljubljanske banke), Halcom, SiGen in Pošte Slovenije. Mobitelovim naročnikom GSM/UMTS, ki že imajo aktiviranega katerega izmed naštetih e-certifikatov, za dostop do spletnega Monitorja ni potrebno pridobiti novega e-certifikata, temveč lahko uporabijo kar obstoječega.

Storitev Monitor uporablja že več kot pol milijona Mobitelovih uporabnikov GSM/UMTS. Priročna storitev je brezplačna, po veljavnem ceniku se obračunajo le poslana SMS-sporočila oziroma prenos podatkov glede na kanal, prek katerega uporabnik do podatkov dostopa.

Že februarja letos je Mobitel poleg obstoječega elektronskega računa na Monitorju med prvimi mobilnimi operaterji uvedel še elektronski račun v standardu e-Slog, verzije 1.4, ki naročnikom Mobitel GSM/UMTS omogoča, da račune za opravljene storitve brezplačno prejemajo prek elektronske pošte. Z omenjenimi novostmi družba Mobitel dokazuje, da je napreden mobilni operater, ki uvaja sodobne in kakovostne storitve mobilnih telekomunikacij, razširjena ponudba spletnega Monitorja pa bo še posebej dobrodošla uporabnikom, ki s pridom izkoriščajo prednosti elektronskega poslovanja.

Zmogljivejši telefonski predal
Mobitelovi naročniki GSM/UMTS in Mobiuporabniki lahko sedaj uživajo tudi prednosti razširjene ponudbe telefonskega glasovnega predala. Mobitelovi uporabniki lahko po novem sprejmejo kar 30 glasovnih sporočil (prej 12), ki jih sistem hrani do 30 dni (prej 12). Hkrati je skupna dolžina glasovnih sporočil v telefonskem predalu z dosedanjih 12 minut povečana na eno uro. Uporabniki so o nadgradnji sistema obveščeni ob prvem klicu v svoj telefonski predal na številko 031/041/051101000, sicer pa način uporabe storitve ostaja nespremenjen. Nov sistem telefonskega glasovnega predala bo uporabnikom v prihodnosti omogočal tudi dodatne nove in napredne možnosti uporabe glasovnih sporočil.

fotografije
Ni dodatnih fotografij.
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki