marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaProslavite tisto, kar traja: nova praznična kampanja HONOR
12.12.2025

HONOR je v decembru predstavil praznično kampanjo »Proslavite tisto, kar traja«, ki izpostavlja moč skupnih trenutkov ter zanesljive naprave HONOR Magic V5 in serijo HONOR 400. Najnovejši zložljivi model in vzdržljivi telefoni serije 400 uporabnikom omogočajo, da brez skrbi ujamejo zimske spomine, napredne AI funkcije pa poskrbijo, da praznični utrinki ostanejo jasni v vseh svetlobnih pogojih.

slikaTelekom Slovenije med tehnološko najnaprednejšimi telekomunikacijskimi podjetji v Evropi
10.12.2025

Telekom Slovenije je uspešno zaključil enega najzahtevnejših tehnoloških projektov v tem desetletju. S celovito prenovo jedrnega dela mobilnega omrežja se je uvrstil v sam evropski vrh tehnološke razvitosti. Ta strateška naložba omogoča vzpostavitev samostojnega 5G omrežja, napredno virtualizacijo z rezinjenjem omrežja ter še hitrejši in odzivnejši mobilni širokopasovni dostop.

slikaSeriji Samsung Galaxy S in Z postavljata nove standarde vzdržljivosti in dolgoživosti
10.12.2025

Naši pametni telefoni so več kot le naprave. So naši osebni podatkovni centri. Običajno jih primemo v roke takoj po tem, ko prižgemo kavni aparat, in nazadnje, preden si zvečer umijemo zobe. Samsung razume to globoko povezanost in je seriji Galaxy S in Z zasnoval tako, da nista zgolj vrhunska pripomočka.

slikaXiaomi je dosegel rekordne rezultate v 3. četrtletju 2025
08.12.2025

Xiaomu je objavil nerevidirane rezultate za tretje četrtletje 2025, ki potrjujejo močan zagon rasti v vseh poslovnih segmentih. V 3. četrtletju 2025 je Xiaomi dosegel skupne prihodke v višini 113,1 milijarde RMB, kar pomeni 22,3 odstotno rast glede na lani in že četrti zaporedni kvartal s prihodki nad 100 milijard RMB.

članki

HMD Global izvedel raziskavo o uporabi mobilnih telefonov v Evropi


07.07.2021
Objavil: Dare Gliha

Finska blagovna znamka HMD Global je v sodelovanju s podjetjem za raziskave Fly Research opravila raziskavo o uporabi mobilnih telefonov v Evropi. Raziskava je bila izvedena v 30 državah, in sicer marca 2021. Pokazalo se je, da se je uporaba povečala za kar 84 odstotkov.

Ruben Lehmann, VP Europe, HMD Global:
»Vedno poslušamo, kaj si želijo naši potrošniki, in vse naše nove naprave so podvržene testiranju trajnosti. Ko so torej v rokah naših uporabnikov, smo popolnoma prepričani, da jim lahko zaupajo in da bodo več let nemoteno delale v njihovih rokah, ne glede na njihovo ceno. Poleg trpežne zasnove je pri nekaterih napravah vključena tudi podaljšana garancija, varnost in posodobitve operacijskega sistema, ki bodo potrošnike spodbujale, da jih dlje časa uporabljajo.«

Uporaba telefonov se je povečala za 84 %
Glede na ugotovitve iz raziskave se tako zanašamo na svoje telefone, da se jih povprečno dotaknemo kar 163-krat na dan, medtem ko 17 ur in 30 minut na teden gledamo v zaslon. Toliko časa bi potrebovali, da si ogledate prvi dve sezoni Igre prestolov. Španci največ časa preživijo pred zaslonom telefona, in sicer kar 3 ure in 45 minut na dan, Nemci in Portugalci pa najmanj, in sicer dve uri na dan.

Uporaba mobilnih telefonov se je v zadnjih desetih letih po vsem svetu povečala za 84 odstotkov, 76 odstotkov pa jih trdi, da imajo radi Nokia telefone. Mobilni telefoni so postali osrednje središče našega življenja - polovica (57 %) telefon uporablja za nakupovanje, tri četrtine (72 %) za spremljanje financ, dve osebi od treh (61 %) za fitnes, treninge in sledenje, medtem ko se 60 % ljudi zdaj obrne na svoje slušalke, ko plačuje.

5 najpogostejših načinov uporabe mobilnega telefona
1. mesto: Brskanje po internetu
2. mesto: Brskanje po družbenih omrežjih
3. mesto: Poslušanje glasbe
4. mesto: Igranje iger
5. mesto: Pošiljanje sporočil

Kako pogosto menjujemo svoje telefone
V povprečju v Evropi menjujemo mobilne telefone vsaki dve leti in pol. Le vsak tretji ima svoj telefon več kot tri leta (27 %). Kljub temu tri četrtine ljudi (76 %) pravi, da bi želeli svoj telefon obdržati dlje (79 %), če bi naprave ohranile svojo zmogljivost. Vsakega drugega (55 %) skrbi, kako njihovo neprestano menjavanje telefonov vpliva na okolje, četrtino (48 %) pa skrbi čezmerno nastajanje elektronskih odpadkov.

Ruben Lehmann, VP Europe, HMD Global:
»Razumemo, da je poleg podaljašne garancije, mesečnih varnostnih posodobitev in triletne nadgradnje operacijskega sistema mogoče storiti še več za boj proti e-odpadkom in trajnostni rabi. Tako si nenehno prizadevamo pri razvijanju ponudbe in grajenju na teh začetnih korakih.

Če bi vsi v Evropi svoje pametne telefone uporabljali le leto dni dlje, bi po navedbah okoljskega evropskega urada (Environmental European Bureau) lahko do leta 2030 prihranili toliko ogljika, kot če bi s ceste umaknili dva milijona avtomobilov.«

Zaupanje v tehnologijo
Zaupanje je pomemben dejavnik pri izbiri našega mobilnega partnerja - 79 % ljudi pravi, da je pomembno, da je njihov telefon varen. Več kot polovica (57 %) priznava, da jih skrbijo prevare, presenetljivih 17 % pa pravi, da so jih že prevarali.

Kljub temu 25 % pravi, da na prenos varnostnih posodobitev čakajo vsaj dva tedna, pri čemer vsak tretji (31 %) ne ve, ali ima njihov telefon najnovejše varnostne posodobitve ali ne, zaradi česar so njihovi telefoni ranljivi za grožnje in hekerje. Več kot vsak tretji človek (40 %) posodobitev na svoj telefon ne namesti, saj verjame, da ne služijo ničemur.

Pet glavnih razlogov, zakaj ljudje v Evropi ne namestijo varnostnih posodobitev:
1. mesto: Mislijo, da posodobitve ne služijo ničemur (40 %)
2. mesto: Skrbi jih, da bodo posodobitve upočasnile njihov telefon (14 %)
3. mesto: Zaradi verjetnih posodobitev bo zastarela slušalka (11 %)
4. mesto: Pomisleki, da bodo posodobitve zavzele preveč prostora na telefonu (9 %)
5. mesto: Verjamejo, da posodobitve škodujejo telefonu (4 %)

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki