marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaShenzhen dobil novo HONOR ALPHA flagship trgovino
17.10.2025

Globalna blagovna znamka HONOR je v nakupovalnem središču Shenzhen Bay MixC uradno odprla »flagship« trgovino ALPHA. Novi prostor se predstavlja kot »AI Smart Living inovacijski hub«, kjer se vrhunska tehnologija sreča s kulturnim navdihom.

slikaHuawei odprl Iconic Shop, kjer so na ogled vse njegove naprave
17.10.2025

Ponovno imate priložnost vstopiti v prihodnost. Huawei je svečano odprl Iconic Shop, prvi v regiji, kjer si lahko v živo ogledate in preizkusite naprave, ki jih ponuja na našem trgu. Prijazno vabljeni!

slikaDigitalna varnost v Evropi postaja tema vsakdanjih pogovorov
15.10.2025

Oktober je mesec kibernetske varnosti in ob tej priložnosti Mastercard objavlja rezultate nove raziskave, ki poudarjajo vse večji pomen digitalne varnosti v vsakodnevnem življenju. Zaradi vedno večjega števila poskusov prevar in nevarnosti, ki jih omogoča umetna inteligenca (UI), kibernetska varnost čedalje bolj postaja tema vsakdanjih pogovorov.

slikaSamsung širi partnerstvo s Toyoto za digitalno preobrazbo prodajnih mest na novih trgih
13.10.2025

Samsung je napovedal širitev partnerstva s podjetjem Toyota Motor, enim izmed vodilnih svetovnih proizvajalcev avtomobilov, ki bo prinesla Samsung rešitve Smart Signage v dodatne Toyotine prodajne salone na ključnih trgih. Ta širitev sledi uspešni obsežni digitalni preobrazbi 1250 prodajnih mest v 40 državah, zaključeni v začetku leta 2025 v Evropi.

članki

HMD Global izvedel raziskavo o uporabi mobilnih telefonov v Evropi


07.07.2021
Objavil: Dare Gliha

Finska blagovna znamka HMD Global je v sodelovanju s podjetjem za raziskave Fly Research opravila raziskavo o uporabi mobilnih telefonov v Evropi. Raziskava je bila izvedena v 30 državah, in sicer marca 2021. Pokazalo se je, da se je uporaba povečala za kar 84 odstotkov.

Ruben Lehmann, VP Europe, HMD Global:
»Vedno poslušamo, kaj si želijo naši potrošniki, in vse naše nove naprave so podvržene testiranju trajnosti. Ko so torej v rokah naših uporabnikov, smo popolnoma prepričani, da jim lahko zaupajo in da bodo več let nemoteno delale v njihovih rokah, ne glede na njihovo ceno. Poleg trpežne zasnove je pri nekaterih napravah vključena tudi podaljšana garancija, varnost in posodobitve operacijskega sistema, ki bodo potrošnike spodbujale, da jih dlje časa uporabljajo.«

Uporaba telefonov se je povečala za 84 %
Glede na ugotovitve iz raziskave se tako zanašamo na svoje telefone, da se jih povprečno dotaknemo kar 163-krat na dan, medtem ko 17 ur in 30 minut na teden gledamo v zaslon. Toliko časa bi potrebovali, da si ogledate prvi dve sezoni Igre prestolov. Španci največ časa preživijo pred zaslonom telefona, in sicer kar 3 ure in 45 minut na dan, Nemci in Portugalci pa najmanj, in sicer dve uri na dan.

Uporaba mobilnih telefonov se je v zadnjih desetih letih po vsem svetu povečala za 84 odstotkov, 76 odstotkov pa jih trdi, da imajo radi Nokia telefone. Mobilni telefoni so postali osrednje središče našega življenja - polovica (57 %) telefon uporablja za nakupovanje, tri četrtine (72 %) za spremljanje financ, dve osebi od treh (61 %) za fitnes, treninge in sledenje, medtem ko se 60 % ljudi zdaj obrne na svoje slušalke, ko plačuje.

5 najpogostejših načinov uporabe mobilnega telefona
1. mesto: Brskanje po internetu
2. mesto: Brskanje po družbenih omrežjih
3. mesto: Poslušanje glasbe
4. mesto: Igranje iger
5. mesto: Pošiljanje sporočil

Kako pogosto menjujemo svoje telefone
V povprečju v Evropi menjujemo mobilne telefone vsaki dve leti in pol. Le vsak tretji ima svoj telefon več kot tri leta (27 %). Kljub temu tri četrtine ljudi (76 %) pravi, da bi želeli svoj telefon obdržati dlje (79 %), če bi naprave ohranile svojo zmogljivost. Vsakega drugega (55 %) skrbi, kako njihovo neprestano menjavanje telefonov vpliva na okolje, četrtino (48 %) pa skrbi čezmerno nastajanje elektronskih odpadkov.

Ruben Lehmann, VP Europe, HMD Global:
»Razumemo, da je poleg podaljašne garancije, mesečnih varnostnih posodobitev in triletne nadgradnje operacijskega sistema mogoče storiti še več za boj proti e-odpadkom in trajnostni rabi. Tako si nenehno prizadevamo pri razvijanju ponudbe in grajenju na teh začetnih korakih.

Če bi vsi v Evropi svoje pametne telefone uporabljali le leto dni dlje, bi po navedbah okoljskega evropskega urada (Environmental European Bureau) lahko do leta 2030 prihranili toliko ogljika, kot če bi s ceste umaknili dva milijona avtomobilov.«

Zaupanje v tehnologijo
Zaupanje je pomemben dejavnik pri izbiri našega mobilnega partnerja - 79 % ljudi pravi, da je pomembno, da je njihov telefon varen. Več kot polovica (57 %) priznava, da jih skrbijo prevare, presenetljivih 17 % pa pravi, da so jih že prevarali.

Kljub temu 25 % pravi, da na prenos varnostnih posodobitev čakajo vsaj dva tedna, pri čemer vsak tretji (31 %) ne ve, ali ima njihov telefon najnovejše varnostne posodobitve ali ne, zaradi česar so njihovi telefoni ranljivi za grožnje in hekerje. Več kot vsak tretji človek (40 %) posodobitev na svoj telefon ne namesti, saj verjame, da ne služijo ničemur.

Pet glavnih razlogov, zakaj ljudje v Evropi ne namestijo varnostnih posodobitev:
1. mesto: Mislijo, da posodobitve ne služijo ničemur (40 %)
2. mesto: Skrbi jih, da bodo posodobitve upočasnile njihov telefon (14 %)
3. mesto: Zaradi verjetnih posodobitev bo zastarela slušalka (11 %)
4. mesto: Pomisleki, da bodo posodobitve zavzele preveč prostora na telefonu (9 %)
5. mesto: Verjamejo, da posodobitve škodujejo telefonu (4 %)

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki