marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaProslavite tisto, kar traja: nova praznična kampanja HONOR
12.12.2025

HONOR je v decembru predstavil praznično kampanjo »Proslavite tisto, kar traja«, ki izpostavlja moč skupnih trenutkov ter zanesljive naprave HONOR Magic V5 in serijo HONOR 400. Najnovejši zložljivi model in vzdržljivi telefoni serije 400 uporabnikom omogočajo, da brez skrbi ujamejo zimske spomine, napredne AI funkcije pa poskrbijo, da praznični utrinki ostanejo jasni v vseh svetlobnih pogojih.

slikaTelekom Slovenije med tehnološko najnaprednejšimi telekomunikacijskimi podjetji v Evropi
10.12.2025

Telekom Slovenije je uspešno zaključil enega najzahtevnejših tehnoloških projektov v tem desetletju. S celovito prenovo jedrnega dela mobilnega omrežja se je uvrstil v sam evropski vrh tehnološke razvitosti. Ta strateška naložba omogoča vzpostavitev samostojnega 5G omrežja, napredno virtualizacijo z rezinjenjem omrežja ter še hitrejši in odzivnejši mobilni širokopasovni dostop.

slikaSeriji Samsung Galaxy S in Z postavljata nove standarde vzdržljivosti in dolgoživosti
10.12.2025

Naši pametni telefoni so več kot le naprave. So naši osebni podatkovni centri. Običajno jih primemo v roke takoj po tem, ko prižgemo kavni aparat, in nazadnje, preden si zvečer umijemo zobe. Samsung razume to globoko povezanost in je seriji Galaxy S in Z zasnoval tako, da nista zgolj vrhunska pripomočka.

slikaXiaomi je dosegel rekordne rezultate v 3. četrtletju 2025
08.12.2025

Xiaomu je objavil nerevidirane rezultate za tretje četrtletje 2025, ki potrjujejo močan zagon rasti v vseh poslovnih segmentih. V 3. četrtletju 2025 je Xiaomi dosegel skupne prihodke v višini 113,1 milijarde RMB, kar pomeni 22,3 odstotno rast glede na lani in že četrti zaporedni kvartal s prihodki nad 100 milijard RMB.

članki

Prodaja pametnih mobilnikov hitro raste


05.12.2006
Objavil: Sašo Mlakar

Prodaja pametnih mobilnikov se je leta 2005 v primerjavi z letom 2004 skoraj potrojila in narasla za 50 % v prvi polovici leta 2006 v primerjavi z letom 2005, poroča In-Stat.

Stave so visoke, kakor tudi stopnjevana bitka za prevlado določenega operacijskega sistema za pametne mobilnike. Naraščujoče sprejemanje pametnih mobilnikov ponuja novo tekmovanje za vpeljavo izdelkov, kot so BlackBerry, Personal Information Manager in PDA-ji.

“Obstajata dva razloga za pazljivost, navkljub spektakularnim prodajam,” pravi Bill Hughes, analitik pri družbi za raziskavo trga visokih tehnologij. “Večina uporabnikov pametnih mobilnikov še vedno uporablja naprave, katere naj bi pametni mobilnike nadomestili. Uporabniki tudi zelo počasi dodajajo nove aplikacije na njihove naprave. Večina uporabnikov naloži zgolj nekaj aplikacij.”

Nedavna raziskava, ki jo je naradil In.Stat, je odkrila sledeče:

Poslovni uporabniki, ki svoje pametne telefone dobijo preko službe, so trikrat bolj nagnjeni k temu, da s seboj nosijo tudi drugi telefon za zasebno uporabo, kot ostali uporabniki.

Veliko pametnih mobilnikov prodanih v letu 2006 služi kot kombinacija telefona in PDA-ja. Ostali imajo moč in učinek primerljiv z večino prenosnih računalnikov. Večina pametnih mobilnikov, ki so prodani globalno, pa omogočajo uporabnikom zgolj dostop do običajnih zmožnosti brezžičnih telefonov.

Ameriški kupci pametnih mobilnikov so približno enako razdeljeni med Windows Mobile, BlackBerry OS in Palm OS.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki