marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaNova raziskava razkriva ključne dejavnike pri nakupu pametnih telefonov
03.12.2025

Nova potrošniška raziskava, izvedena ob začetku največje nakupovalne sezone v letu, razkriva jasen trend: kupci pri izbiri nove tehnologije najprej pogledajo končno ceno po popustu, nato preverjeno kakovost izdelka in zanesljivost blagovne znamke.

slikaPolovica Evropejcev zaradi fotografiranja zamudi pomembne trenutke
01.12.2025

Leto se bliža koncu, Samsung pa spodbuja ljudi, naj v prazničnem času ostanejo prisotni s prijatelji in družino. Več kot polovica Evropejcev (57 %) priznava, da jih fotografiranje odvrača od tega, da bi v celoti uživali v trenutkih, ki jih poskušajo ujeti.

slikaLenovo z rekordnim četrtletjem, napredek na področju hibridne umetne inteligence
28.11.2025

Skupina Lenovo je danes s svojimi hčerinskimi družbami poročala o rekordnih rezultatih za drugo četrtletje poslovnega leta 2025/26, pri čemer so skupni prihodki skupine dosegli rekordno višino 20,5 milijarde ameriških dolarjev (USD), kar je 15 % več kot v enakem obdobju lani.

slikaPrihaja predpraznični čas spletnih nakupov
26.11.2025

Začetek predpraznične mrzlice ob koncu leta je za mnoge čas, ko se odpravijo nakupovati darila na splet. A tudi najbolj izkušeni kupci lahko postanejo žrtev predprazničnih prevar. Nova raziskava družb Mastercard in Harris Poll razkriva, da se je 77 % evropskih potrošnikov v minulem letu soočilo s poskusom prevare, kar še dodatno dokazuje, kako pomembna je varnost na spletu.

članki

Prodaja pametnih mobilnikov hitro raste


05.12.2006
Objavil: Sašo Mlakar

Prodaja pametnih mobilnikov se je leta 2005 v primerjavi z letom 2004 skoraj potrojila in narasla za 50 % v prvi polovici leta 2006 v primerjavi z letom 2005, poroča In-Stat.

Stave so visoke, kakor tudi stopnjevana bitka za prevlado določenega operacijskega sistema za pametne mobilnike. Naraščujoče sprejemanje pametnih mobilnikov ponuja novo tekmovanje za vpeljavo izdelkov, kot so BlackBerry, Personal Information Manager in PDA-ji.

“Obstajata dva razloga za pazljivost, navkljub spektakularnim prodajam,” pravi Bill Hughes, analitik pri družbi za raziskavo trga visokih tehnologij. “Večina uporabnikov pametnih mobilnikov še vedno uporablja naprave, katere naj bi pametni mobilnike nadomestili. Uporabniki tudi zelo počasi dodajajo nove aplikacije na njihove naprave. Večina uporabnikov naloži zgolj nekaj aplikacij.”

Nedavna raziskava, ki jo je naradil In.Stat, je odkrila sledeče:

Poslovni uporabniki, ki svoje pametne telefone dobijo preko službe, so trikrat bolj nagnjeni k temu, da s seboj nosijo tudi drugi telefon za zasebno uporabo, kot ostali uporabniki.

Veliko pametnih mobilnikov prodanih v letu 2006 služi kot kombinacija telefona in PDA-ja. Ostali imajo moč in učinek primerljiv z večino prenosnih računalnikov. Večina pametnih mobilnikov, ki so prodani globalno, pa omogočajo uporabnikom zgolj dostop do običajnih zmožnosti brezžičnih telefonov.

Ameriški kupci pametnih mobilnikov so približno enako razdeljeni med Windows Mobile, BlackBerry OS in Palm OS.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki