marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaDigitalna varnost v Evropi postaja tema vsakdanjih pogovorov
15.10.2025

Oktober je mesec kibernetske varnosti in ob tej priložnosti Mastercard objavlja rezultate nove raziskave, ki poudarjajo vse večji pomen digitalne varnosti v vsakodnevnem življenju. Zaradi vedno večjega števila poskusov prevar in nevarnosti, ki jih omogoča umetna inteligenca (UI), kibernetska varnost čedalje bolj postaja tema vsakdanjih pogovorov.

slikaSamsung širi partnerstvo s Toyoto za digitalno preobrazbo prodajnih mest na novih trgih
13.10.2025

Samsung je napovedal širitev partnerstva s podjetjem Toyota Motor, enim izmed vodilnih svetovnih proizvajalcev avtomobilov, ki bo prinesla Samsung rešitve Smart Signage v dodatne Toyotine prodajne salone na ključnih trgih. Ta širitev sledi uspešni obsežni digitalni preobrazbi 1250 prodajnih mest v 40 državah, zaključeni v začetku leta 2025 v Evropi.

slikaSamsung in OpenAI napovedujeta strateško partnerstvo za pospešitev razvoja AI
10.10.2025

OpenAI, Samsung Electronics, Samsung SDS, Samsung C&T in Samsung Heavy Industries so napovedali pismo o nameri (LOI) za strateško partnerstvo, katerega cilj je pospešiti razvoj svetovne infrastrukture podatkovnih centrov za umetno inteligenco ter skupaj razvijati prihodnje tehnologije na sorodnih področjih.

slikaHONOR na Snapdragon Summitu 2025 predstavil AI inovacije
08.10.2025

Na dogodku Snapdragon Summit 2025 je HONOR, ki gradi ekosistem AI naprav, predstavil prelomne inovacije umetne inteligence na svojih napravah – med drugim tehnologijo nizkobitne kvantizacije za AI modele na napravah ter tehnologijo naslednje generacije hibridnega iskanja.

članki

Prodaja pametnih mobilnikov hitro raste


05.12.2006
Objavil: Sašo Mlakar

Prodaja pametnih mobilnikov se je leta 2005 v primerjavi z letom 2004 skoraj potrojila in narasla za 50 % v prvi polovici leta 2006 v primerjavi z letom 2005, poroča In-Stat.

Stave so visoke, kakor tudi stopnjevana bitka za prevlado določenega operacijskega sistema za pametne mobilnike. Naraščujoče sprejemanje pametnih mobilnikov ponuja novo tekmovanje za vpeljavo izdelkov, kot so BlackBerry, Personal Information Manager in PDA-ji.

“Obstajata dva razloga za pazljivost, navkljub spektakularnim prodajam,” pravi Bill Hughes, analitik pri družbi za raziskavo trga visokih tehnologij. “Večina uporabnikov pametnih mobilnikov še vedno uporablja naprave, katere naj bi pametni mobilnike nadomestili. Uporabniki tudi zelo počasi dodajajo nove aplikacije na njihove naprave. Večina uporabnikov naloži zgolj nekaj aplikacij.”

Nedavna raziskava, ki jo je naradil In.Stat, je odkrila sledeče:

Poslovni uporabniki, ki svoje pametne telefone dobijo preko službe, so trikrat bolj nagnjeni k temu, da s seboj nosijo tudi drugi telefon za zasebno uporabo, kot ostali uporabniki.

Veliko pametnih mobilnikov prodanih v letu 2006 služi kot kombinacija telefona in PDA-ja. Ostali imajo moč in učinek primerljiv z večino prenosnih računalnikov. Večina pametnih mobilnikov, ki so prodani globalno, pa omogočajo uporabnikom zgolj dostop do običajnih zmožnosti brezžičnih telefonov.

Ameriški kupci pametnih mobilnikov so približno enako razdeljeni med Windows Mobile, BlackBerry OS in Palm OS.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki