marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaNova raziskava razkriva ključne dejavnike pri nakupu pametnih telefonov
03.12.2025

Nova potrošniška raziskava, izvedena ob začetku največje nakupovalne sezone v letu, razkriva jasen trend: kupci pri izbiri nove tehnologije najprej pogledajo končno ceno po popustu, nato preverjeno kakovost izdelka in zanesljivost blagovne znamke.

slikaPolovica Evropejcev zaradi fotografiranja zamudi pomembne trenutke
01.12.2025

Leto se bliža koncu, Samsung pa spodbuja ljudi, naj v prazničnem času ostanejo prisotni s prijatelji in družino. Več kot polovica Evropejcev (57 %) priznava, da jih fotografiranje odvrača od tega, da bi v celoti uživali v trenutkih, ki jih poskušajo ujeti.

slikaLenovo z rekordnim četrtletjem, napredek na področju hibridne umetne inteligence
28.11.2025

Skupina Lenovo je danes s svojimi hčerinskimi družbami poročala o rekordnih rezultatih za drugo četrtletje poslovnega leta 2025/26, pri čemer so skupni prihodki skupine dosegli rekordno višino 20,5 milijarde ameriških dolarjev (USD), kar je 15 % več kot v enakem obdobju lani.

slikaPrihaja predpraznični čas spletnih nakupov
26.11.2025

Začetek predpraznične mrzlice ob koncu leta je za mnoge čas, ko se odpravijo nakupovati darila na splet. A tudi najbolj izkušeni kupci lahko postanejo žrtev predprazničnih prevar. Nova raziskava družb Mastercard in Harris Poll razkriva, da se je 77 % evropskih potrošnikov v minulem letu soočilo s poskusom prevare, kar še dodatno dokazuje, kako pomembna je varnost na spletu.

članki

Britanski studio načrtuje mobilno "limonado"


20.12.2005
Objavil: Dare Gliha

Britanski studio načrtuje snemanje prve nadaljevanke ("limonade"), ki bo namenjena za spremljanje na mobilnih telefonih. Pet minutna Brick-it, kot se bo nadaljevanka imenovala, se bo snemana dnevno in nato predvajala preko GPRS in 3G-omrežja.

Nadaljevanka prihaja iz studia Farringdon Road Films, režiser Henry Mason pa je ob tej priložnosti dejal, da nadaljevanka predstavlja velik korak naprej k ustvarjanju mobilnih vsebin. "Napisana in posneta samo za mobilnike, je nova "limonada" zanimiva in bo gledalce hitro pritegnila, saj bodo lahko nadaljevanko spremljali, kjerkoli se bodo nahajali in to takoj, ko bodo imeli pet minut prostega časa. To je vsekakor prihodnost zabave," je še dejal.

Trenutno za distribucijo še ni podpisanih pogodb, studio pa je že angažiral nekaj vzhajajočih mladih zvezd, ki so svoje izkušnje nabirale v filmih kot sta Harry Potter in EastEnders.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki