marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaDigitalne inovacije za boljše življenje
20.10.2025

Telekom Slovenije je s petimi priznanji Ookla Speedtest Awards 2025 potrdil vodilno vlogo, saj ima najboljše, najhitrejše in najbolj pokrito mobilno omrežje. Ta dosežek, ki odraža uspeh strateških vlaganj in vrhunsko uporabniško izkušnjo, sovpada s krepitvijo vloge branika digitalne varnosti v času rekordnega porasta kibernetskih groženj.

slikaShenzhen dobil novo HONOR ALPHA flagship trgovino
17.10.2025

Globalna blagovna znamka HONOR je v nakupovalnem središču Shenzhen Bay MixC uradno odprla »flagship« trgovino ALPHA. Novi prostor se predstavlja kot »AI Smart Living inovacijski hub«, kjer se vrhunska tehnologija sreča s kulturnim navdihom.

slikaHuawei odprl Iconic Shop, kjer so na ogled vse njegove naprave
17.10.2025

Ponovno imate priložnost vstopiti v prihodnost. Huawei je svečano odprl Iconic Shop, prvi v regiji, kjer si lahko v živo ogledate in preizkusite naprave, ki jih ponuja na našem trgu. Prijazno vabljeni!

slikaDigitalna varnost v Evropi postaja tema vsakdanjih pogovorov
15.10.2025

Oktober je mesec kibernetske varnosti in ob tej priložnosti Mastercard objavlja rezultate nove raziskave, ki poudarjajo vse večji pomen digitalne varnosti v vsakodnevnem življenju. Zaradi vedno večjega števila poskusov prevar in nevarnosti, ki jih omogoča umetna inteligenca (UI), kibernetska varnost čedalje bolj postaja tema vsakdanjih pogovorov.

članki

Britanski studio načrtuje mobilno "limonado"


20.12.2005
Objavil: Dare Gliha

Britanski studio načrtuje snemanje prve nadaljevanke ("limonade"), ki bo namenjena za spremljanje na mobilnih telefonih. Pet minutna Brick-it, kot se bo nadaljevanka imenovala, se bo snemana dnevno in nato predvajala preko GPRS in 3G-omrežja.

Nadaljevanka prihaja iz studia Farringdon Road Films, režiser Henry Mason pa je ob tej priložnosti dejal, da nadaljevanka predstavlja velik korak naprej k ustvarjanju mobilnih vsebin. "Napisana in posneta samo za mobilnike, je nova "limonada" zanimiva in bo gledalce hitro pritegnila, saj bodo lahko nadaljevanko spremljali, kjerkoli se bodo nahajali in to takoj, ko bodo imeli pet minut prostega časa. To je vsekakor prihodnost zabave," je še dejal.

Trenutno za distribucijo še ni podpisanih pogodb, studio pa je že angažiral nekaj vzhajajočih mladih zvezd, ki so svoje izkušnje nabirale v filmih kot sta Harry Potter in EastEnders.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki