marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaMastercard uvaja prvo rešitev zaznavanja in obveščanja o varnostnih grožnjah
10.11.2025

Mastercard predstavlja Mastercard Threat Intelligence, prvo rešitev zaznavanja in obveščanja o varnostnih grožnjah, ki jo je mogoče množično uporabiti na področju plačil. Rešitev združuje vpoglede družbe Mastercard o plačilnih prevarah ter globalni pregled nad omrežjem s pomočjo podatkov o varnostnih grožnjah, ki jih zagotavlja podjetje Recorded Future.

slikaNovo partnerstvo HONOR in BYD za lažje povezovanje telefonov in vozil
07.11.2025

HONOR je sklenil strateško partnerstvo s podjetjem BYD, vodilnim svetovnim proizvajalcem vozil na nove pogone. Sodelovanje bo združilo rešitev podjetja HONOR za povezovanje pametnih telefonov z vozili ter pametni ekosistem BYD DiLink. Uporabniki bodo tako lahko uživali v enostavnejši, pametnejši in bolj prilagojeni izkušnji mobilnosti, ki jo poganja umetna inteligenca.

slikaSamsung predstavlja prvo tehnologijo za spremljanje prehrane za Galaxy Watch
05.11.2025

Vse se je začelo z enostavnim vprašanjem: Kaj če bi lahko merili svojo prehrano v realnem času, kar iz zapestja? Samsung indeks antioksidantov na Galaxy Watch8 spreminja tisto, kar je nekoč veljalo za znanstveno fantastiko in ga vpeljuje v vsakdanjo tehnologijo. V petih sekundah skeniranje palca prikaže natančne vrednosti karotenoidov. To je prvi merljivi indeks hranil v industriji.

slikaHONOR predstavil MagicOS 10, prvi operacijski sistem, ki se uči in razvija sam
03.11.2025

HONOR je na svoji prvi svetovni razvijalski konferenci v Shenzhenu predstavil MagicOS 10, prvi operacijski ekosistem na svetu, ki se lahko sam uči in izboljšuje. Ta prelomna novost pomeni začetek nove dobe, ko klasične operacijske sisteme zamenjujejo pametni sistemi, ki temeljijo na umetni inteligenci.

članki

TV - kraljica mobilnih vsebin?


27.03.2006
Objavil: Mitja Zupančič

Pri južnokorejskemu proizvajalcu zabavne elektronike in mobilnih naprav Samsungu verjamejo, da bo televizija v naslednjih letih postala dominantna sila mobilnih vsebin na južno-ameriškem trgu mobilnih telefonov.

"Na mobilnem trgu v južni Ameriki bo televizija v naslednjih letih gonilna sila prodaje mobilnikov," je povedal André Varga, član ekipe za produkte pri Samsungu.

"Razne tehnologije, kot so video na zahtevo ali IPTV, niso pomembne. Kar šteje, so koristi uporabnikom. Nekaj, kar si vsi želijo gledati v npr. Braziliji, je televizija," je dodal Varga.

Čeprav je v bližnji prihodnosti za te aplikacije pričakovana uporaba WiMax tehnologije, pa Samsung trenutno preko TV sprejemnikov oglašuje CDMA in GSM tehnologije.

Korejci pa uporabljajo zelo močne kompresijske kodeke odprtega standarda, ki uspešno skrčijo velikost videov za uporabo v trenutnih mobilnih omrežjih. Družba pa v letu 2007 pričakuje predstavitev mobilne video tehnologije DMV.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki