marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaProslavite tisto, kar traja: nova praznična kampanja HONOR
12.12.2025

HONOR je v decembru predstavil praznično kampanjo »Proslavite tisto, kar traja«, ki izpostavlja moč skupnih trenutkov ter zanesljive naprave HONOR Magic V5 in serijo HONOR 400. Najnovejši zložljivi model in vzdržljivi telefoni serije 400 uporabnikom omogočajo, da brez skrbi ujamejo zimske spomine, napredne AI funkcije pa poskrbijo, da praznični utrinki ostanejo jasni v vseh svetlobnih pogojih.

slikaTelekom Slovenije med tehnološko najnaprednejšimi telekomunikacijskimi podjetji v Evropi
10.12.2025

Telekom Slovenije je uspešno zaključil enega najzahtevnejših tehnoloških projektov v tem desetletju. S celovito prenovo jedrnega dela mobilnega omrežja se je uvrstil v sam evropski vrh tehnološke razvitosti. Ta strateška naložba omogoča vzpostavitev samostojnega 5G omrežja, napredno virtualizacijo z rezinjenjem omrežja ter še hitrejši in odzivnejši mobilni širokopasovni dostop.

slikaSeriji Samsung Galaxy S in Z postavljata nove standarde vzdržljivosti in dolgoživosti
10.12.2025

Naši pametni telefoni so več kot le naprave. So naši osebni podatkovni centri. Običajno jih primemo v roke takoj po tem, ko prižgemo kavni aparat, in nazadnje, preden si zvečer umijemo zobe. Samsung razume to globoko povezanost in je seriji Galaxy S in Z zasnoval tako, da nista zgolj vrhunska pripomočka.

slikaXiaomi je dosegel rekordne rezultate v 3. četrtletju 2025
08.12.2025

Xiaomu je objavil nerevidirane rezultate za tretje četrtletje 2025, ki potrjujejo močan zagon rasti v vseh poslovnih segmentih. V 3. četrtletju 2025 je Xiaomi dosegel skupne prihodke v višini 113,1 milijarde RMB, kar pomeni 22,3 odstotno rast glede na lani in že četrti zaporedni kvartal s prihodki nad 100 milijard RMB.

članki

Prodaja Applove ure upadla za 90 odstotkov


10.07.2015
Objavil: Dare Gliha

Od pričetka prodaje Applove ure Watch je le-ta upadla za kar 90 odstotkov. Vsaj tako trdijo pri MarketWatch, kjer so zbrali podatke raziskovalnega podjetja Slice Intelligence.

V prvih tednih prodaje so pri Applu beležili od 30.000 do 35.000 prodanih kosov, danes pa se številke vrtijo pod 5.000 kosov dnevno. Precej pričakovano je dve tretjine vseh prodanih kosov zabeležil model iz vstopnega razreda Sport, manj kot 2.000 kupcev se je odločilo za najdražjo zlato različico Edition.

Slice Intelligence svoje podatke pridobiva preko več milijonov elektronskih računov, ki jih Apple po nakupu pošlje preko elektronske pošte. Pri Applu padca prodajnih številk pričakovano ne komentirajo.

Čeprav se številke zmanjšujejo, pa je prodaja Apple Watch še vedno krepko presegla prodajo ostalih konkurenčnih izdelkov. Ura je tudi prva nova naprava Appla izven portfelja, ki ga je ustvaril preminuli Steve Jobs.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki