marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaNa Kitajskem lansirali serijo HONOR Magic8 in napovedali prihod naprave ROBOT PHONE
27.10.2025

HONOR je na Kitajskem uradno predstavil novo serijo HONOR Magic8, prvo generacijo samoučečih se AI telefonov. Serija prinaša napredno inteligenco YOYO Agent, prelomne inovacije v mobilni fotografiji in zmogljivosti, ki postavljajo nove rekorde v industriji. Ob zaključku dogodka je HONOR razkril tudi načrte svoje najdrznejše inovacije doslej – prihod povsem nove kategorije naprav ROBOT PHONE.

slikaNov globalni natečaj HONOR Talents odpira vrata mladim ustvarjalcem
25.10.2025

HONOR je zagnal prestižni mednarodni program HONOR Talents – Global Design Awards, ki mladim umetnikom in oblikovalcem ponuja priložnost, da združijo umetnost, tehnologijo in inovacije ter svoje delo predstavijo na globalnem trgu.

slikaSamsung in Ulična liga za skateboarding širita partnerstvo
23.10.2025

Samsung in Ulična liga za skateboarding (Street League Skateboarding) sta napovedala širitev obstoječega partnerstva v globalno zavezništvo. Zedinjena v skupnih vrednotah ustvarjalnosti, inovativnosti in odprtosti ter z globokim spoštovanjem do rolkarske skupnosti, partnerstvo predstavlja pomemben mejnik za obe blagovni znamki.

slikaOd prvega posnetka do vizije prihodnosti: 15 let inovacij kamer Samsung Galaxy
22.10.2025

Danes je dovolj, da iz žepa vzamemo pametni telefon in že lahko ujamemo fotografije ter videoposnetke profesionalne kakovosti. V središču te revolucije je tehnologija kamere Samsung Galaxy, ki uporabnikom že petnajst let omogoča, da vsak trenutek posnamejo na preprost in zanesljiv način brez potrebe po klasičnem fotoaparatu.

članki

Pri Simobilu Eva Aljančič poleg marketinga prevzema tudi vodenje prodaje


07.11.2012
Objavil: Dare Gliha

Eva Aljančič, dosedanja direktorica marketinga v Si.mobilu, z današnjim dnem prevzema tudi vodenje sektorja prodaje in tako postaja direktorica marketinga in prodaje. Namen združitve obeh sektorjev je skrajšati čas od produkta do trga in se s tem še približati uporabnikom ter jim zagotoviti najboljšo uporabniško izkušnjo.

Po tem ko je Boštjan Škufca Zaveršek, dosedanji direktor prodaje, s 15. oktobrom nasledil Milana Zaletela in postal član uprave za finance, so se v Si.mobilu odločili še tesneje povezati oddelka marketinga in prodaje. Člani uprave verjamejo, da bo Aljančičeva s svojim poznavanjem marketinga ter produktov in zdajšnjih procesov v prodajo prinesla svež veter in Si.mobil še tesneje povezala s svojimi uporabniki ter jim tako zagotovila najboljšo uporabniško izkušnjo.

Kot del vodstvene ekipe je bila Eva Aljančič udeležena pri vseh ključnih strateških projektih Si.mobila. Z uspešnim implementiranjem inovativne in skrbno premišljene marketinške strategije, ki je nastala pod Evinim okriljem v letu 2010, je Si.mobil naredil velik preskok in tako danes uspešno nagovarja tri izbrane ključne ciljne skupine: mlade, rezidenčne uporabnike in poslovno javnost. Ob tem Si.mobil danes ni več le mobilni operater. Postal je ponudnik celostnih komunikacijskih rešitev, ki na poslovnem trgu nastopa s celovitimi poslovnim rešitvami, ki delujejo pod blagovno znamko Si.mobilova Popolna pisarna.

»Eva prevzema odlično postavljeno prvo bojno linijo Si.mobila in prepričan sem, da bo z združitvijo uspela maksimizirati tudi predprodajne priprave od produkta do trga. Čas, ki ga imamo danes za idealno predstavitev produkta ali storitve, je namreč vse krajši, pričakovanja naših uporabnikov pa vse večja. Prepričan sem, da bo Si.mobil s takšno ekipo ostal najuspešnejši slovenski mobilni operater, ki že več kot 5 let pridobiva največ novih-aktivnih uporabnikov«, je ob imenovanju Eve za direktorico marketinga in prodaje dejal Dejan Turk, predsednik uprave Si.mobila.

Eva Aljančič je ob imenovanju poudarila: »Moj ključni cilj je, da Si.mobil ostane najbolj zaželena izbora med vsemi slovenskimi mobilnimi operaterji. Marketing in prodaja predstavljata motor delovanja podjetja, zato je izrednega pomena, da vodja sektorja zmore in zna usklajevati tako dolgoročne kot kratkoročne cilje, pri svojem razmišljanju pa vedno načrtuje dva koraka naprej. Prepričana sem, da bomo v Si.mobilu s še tesnejšo povezavo oddelkov marketinga in prodaje znali še boljše prisluhniti uporabnikom in da bomo na trg še hitreje pošiljali napredne, enostavne in brezskrbne produkte in storitve po meri, ki ljudem v resnici koristijo«.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki