marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaProslavite tisto, kar traja: nova praznična kampanja HONOR
12.12.2025

HONOR je v decembru predstavil praznično kampanjo »Proslavite tisto, kar traja«, ki izpostavlja moč skupnih trenutkov ter zanesljive naprave HONOR Magic V5 in serijo HONOR 400. Najnovejši zložljivi model in vzdržljivi telefoni serije 400 uporabnikom omogočajo, da brez skrbi ujamejo zimske spomine, napredne AI funkcije pa poskrbijo, da praznični utrinki ostanejo jasni v vseh svetlobnih pogojih.

slikaTelekom Slovenije med tehnološko najnaprednejšimi telekomunikacijskimi podjetji v Evropi
10.12.2025

Telekom Slovenije je uspešno zaključil enega najzahtevnejših tehnoloških projektov v tem desetletju. S celovito prenovo jedrnega dela mobilnega omrežja se je uvrstil v sam evropski vrh tehnološke razvitosti. Ta strateška naložba omogoča vzpostavitev samostojnega 5G omrežja, napredno virtualizacijo z rezinjenjem omrežja ter še hitrejši in odzivnejši mobilni širokopasovni dostop.

slikaSeriji Samsung Galaxy S in Z postavljata nove standarde vzdržljivosti in dolgoživosti
10.12.2025

Naši pametni telefoni so več kot le naprave. So naši osebni podatkovni centri. Običajno jih primemo v roke takoj po tem, ko prižgemo kavni aparat, in nazadnje, preden si zvečer umijemo zobe. Samsung razume to globoko povezanost in je seriji Galaxy S in Z zasnoval tako, da nista zgolj vrhunska pripomočka.

slikaXiaomi je dosegel rekordne rezultate v 3. četrtletju 2025
08.12.2025

Xiaomu je objavil nerevidirane rezultate za tretje četrtletje 2025, ki potrjujejo močan zagon rasti v vseh poslovnih segmentih. V 3. četrtletju 2025 je Xiaomi dosegel skupne prihodke v višini 113,1 milijarde RMB, kar pomeni 22,3 odstotno rast glede na lani in že četrti zaporedni kvartal s prihodki nad 100 milijard RMB.

članki

Pri Simobilu Eva Aljančič poleg marketinga prevzema tudi vodenje prodaje


07.11.2012
Objavil: Dare Gliha

Eva Aljančič, dosedanja direktorica marketinga v Si.mobilu, z današnjim dnem prevzema tudi vodenje sektorja prodaje in tako postaja direktorica marketinga in prodaje. Namen združitve obeh sektorjev je skrajšati čas od produkta do trga in se s tem še približati uporabnikom ter jim zagotoviti najboljšo uporabniško izkušnjo.

Po tem ko je Boštjan Škufca Zaveršek, dosedanji direktor prodaje, s 15. oktobrom nasledil Milana Zaletela in postal član uprave za finance, so se v Si.mobilu odločili še tesneje povezati oddelka marketinga in prodaje. Člani uprave verjamejo, da bo Aljančičeva s svojim poznavanjem marketinga ter produktov in zdajšnjih procesov v prodajo prinesla svež veter in Si.mobil še tesneje povezala s svojimi uporabniki ter jim tako zagotovila najboljšo uporabniško izkušnjo.

Kot del vodstvene ekipe je bila Eva Aljančič udeležena pri vseh ključnih strateških projektih Si.mobila. Z uspešnim implementiranjem inovativne in skrbno premišljene marketinške strategije, ki je nastala pod Evinim okriljem v letu 2010, je Si.mobil naredil velik preskok in tako danes uspešno nagovarja tri izbrane ključne ciljne skupine: mlade, rezidenčne uporabnike in poslovno javnost. Ob tem Si.mobil danes ni več le mobilni operater. Postal je ponudnik celostnih komunikacijskih rešitev, ki na poslovnem trgu nastopa s celovitimi poslovnim rešitvami, ki delujejo pod blagovno znamko Si.mobilova Popolna pisarna.

»Eva prevzema odlično postavljeno prvo bojno linijo Si.mobila in prepričan sem, da bo z združitvijo uspela maksimizirati tudi predprodajne priprave od produkta do trga. Čas, ki ga imamo danes za idealno predstavitev produkta ali storitve, je namreč vse krajši, pričakovanja naših uporabnikov pa vse večja. Prepričan sem, da bo Si.mobil s takšno ekipo ostal najuspešnejši slovenski mobilni operater, ki že več kot 5 let pridobiva največ novih-aktivnih uporabnikov«, je ob imenovanju Eve za direktorico marketinga in prodaje dejal Dejan Turk, predsednik uprave Si.mobila.

Eva Aljančič je ob imenovanju poudarila: »Moj ključni cilj je, da Si.mobil ostane najbolj zaželena izbora med vsemi slovenskimi mobilnimi operaterji. Marketing in prodaja predstavljata motor delovanja podjetja, zato je izrednega pomena, da vodja sektorja zmore in zna usklajevati tako dolgoročne kot kratkoročne cilje, pri svojem razmišljanju pa vedno načrtuje dva koraka naprej. Prepričana sem, da bomo v Si.mobilu s še tesnejšo povezavo oddelkov marketinga in prodaje znali še boljše prisluhniti uporabnikom in da bomo na trg še hitreje pošiljali napredne, enostavne in brezskrbne produkte in storitve po meri, ki ljudem v resnici koristijo«.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki