marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaDo boljšega zdravja kar med spanjem z uro Galaxy Watch
30.06.2025

Ko gre za vaše zdravje, lahko že majhne spremembe naredijo veliko razliko. Vsaka drobna izboljšava vaših vsakodnevnih navad prispeva k celostnemu boljšemu počutju, naslednja generacija ur Galaxy Watch pa vam bo pri tem še učinkoviteje pomagala z naborom novih funkcij za boljši spanec, zdravje srca, telesno pripravljenost in prehrano.

slikaHuaweieva dobava nosljivih naprav presegla 200 milijonov
27.06.2025

Poročilo raziskovalnega podjetja IDC razkriva, da je v prvem četrtletju letošnjega leta Huawei zasedel prvo mesto na globalnem trgu pametnih ur in hkrati ohranil trdno rast ter vodilni položaj po obsegu prodaje na domačem, kitajskem trgu. Poleg tega je podjetje do 5. junija 2025 prodalo več kot 200 milijonov nosljivih naprav.

slikaGalaxy Unpacked 2025: Ultra doživetje je pripravljeno, da se razpre
25.06.2025

Že vrsto let Samsung Electronics oblikuje svoje naprave glede na to, kar ljudje resnično potrebujejo, kot so boljša zmogljivost, ostrejše kamere in pametnejši načini za ohranjanje povezave. Z Galaxy AI presega to, kar naprave zmorejo, gre za to, kako ljudje z njimi komunicirajo.

slikaPametna kamera telefona zdaj razume, kaj gledate, in se odzove
23.06.2025

Današnja mobilna fotografija presega zgolj visokokakovostne leče ali napredne senzorje. Zahteva popolno usklajenost strojne in programske opreme ter umetne inteligence. Zato Samsung pri razvoju kamer sledi celostnemu pristopu, kjer vsak napredek temelji na tesno povezanih tehnologijah.

članki

Pri Simobilu Eva Aljančič poleg marketinga prevzema tudi vodenje prodaje


07.11.2012
Objavil: Dare Gliha

Eva Aljančič, dosedanja direktorica marketinga v Si.mobilu, z današnjim dnem prevzema tudi vodenje sektorja prodaje in tako postaja direktorica marketinga in prodaje. Namen združitve obeh sektorjev je skrajšati čas od produkta do trga in se s tem še približati uporabnikom ter jim zagotoviti najboljšo uporabniško izkušnjo.

Po tem ko je Boštjan Škufca Zaveršek, dosedanji direktor prodaje, s 15. oktobrom nasledil Milana Zaletela in postal član uprave za finance, so se v Si.mobilu odločili še tesneje povezati oddelka marketinga in prodaje. Člani uprave verjamejo, da bo Aljančičeva s svojim poznavanjem marketinga ter produktov in zdajšnjih procesov v prodajo prinesla svež veter in Si.mobil še tesneje povezala s svojimi uporabniki ter jim tako zagotovila najboljšo uporabniško izkušnjo.

Kot del vodstvene ekipe je bila Eva Aljančič udeležena pri vseh ključnih strateških projektih Si.mobila. Z uspešnim implementiranjem inovativne in skrbno premišljene marketinške strategije, ki je nastala pod Evinim okriljem v letu 2010, je Si.mobil naredil velik preskok in tako danes uspešno nagovarja tri izbrane ključne ciljne skupine: mlade, rezidenčne uporabnike in poslovno javnost. Ob tem Si.mobil danes ni več le mobilni operater. Postal je ponudnik celostnih komunikacijskih rešitev, ki na poslovnem trgu nastopa s celovitimi poslovnim rešitvami, ki delujejo pod blagovno znamko Si.mobilova Popolna pisarna.

»Eva prevzema odlično postavljeno prvo bojno linijo Si.mobila in prepričan sem, da bo z združitvijo uspela maksimizirati tudi predprodajne priprave od produkta do trga. Čas, ki ga imamo danes za idealno predstavitev produkta ali storitve, je namreč vse krajši, pričakovanja naših uporabnikov pa vse večja. Prepričan sem, da bo Si.mobil s takšno ekipo ostal najuspešnejši slovenski mobilni operater, ki že več kot 5 let pridobiva največ novih-aktivnih uporabnikov«, je ob imenovanju Eve za direktorico marketinga in prodaje dejal Dejan Turk, predsednik uprave Si.mobila.

Eva Aljančič je ob imenovanju poudarila: »Moj ključni cilj je, da Si.mobil ostane najbolj zaželena izbora med vsemi slovenskimi mobilnimi operaterji. Marketing in prodaja predstavljata motor delovanja podjetja, zato je izrednega pomena, da vodja sektorja zmore in zna usklajevati tako dolgoročne kot kratkoročne cilje, pri svojem razmišljanju pa vedno načrtuje dva koraka naprej. Prepričana sem, da bomo v Si.mobilu s še tesnejšo povezavo oddelkov marketinga in prodaje znali še boljše prisluhniti uporabnikom in da bomo na trg še hitreje pošiljali napredne, enostavne in brezskrbne produkte in storitve po meri, ki ljudem v resnici koristijo«.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki