marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaRazkrita "šokantna" tankost iPhona 17 Air
15.01.2025

iPhone 17 Air bo letos zamenjal iPhone 16 Plus, saj je model Plus od predstavitve najslabše prodajan iPhone. Ali bo ta dosegel kaj boljše rezultate, še ni znano, vendar je ena stvar gotova: Apple želi svet šokirati s svojo tankostjo.

slikaSamsung širi vizijo UI za vse
13.01.2025

Samsung je na sejmu CES 2025 predstavil svojo novo vizijo Umetna inteligenca za vse, ki se osredotoča na to, da bo UI postala vsakodnevna in vseprisotna izkušnja. Na podlagi desetletja vodilnega položaja povezanega doma Samsung izkorišča moč umetne inteligence, da bi inteligenco vnesel v vsak dan in ljudem omogočil, da izkusijo bolj oseben, vpliven in opolnomočen svet.

slikaProcesor Dimensity 9500 bo presegel prag 4 GHz
10.01.2025

MediaTek je z modelom Dimensity 9300 in njegovimi vsemi velikimi procesorskimi jedri začel novo obdobje v svoji arhitekturi čipov. Temu je sledil Dimensity 9400, ki je prav tako uporabljal arhitekturo z vsemi velikimi jedri procesorja z enako sestavo 1+3+4, zdaj pa nas je znani tipster Digital Chat Station seznanil z zasnovo procesorja prihajajočega modela Dimensity 9500.

slikaCelotna družina telefonov iPhone 17 bo imela zaslone z visoko hitrostjo osveževanja
08.01.2025

Applu je doslej uspelo, da je zaslone z visoko frekvenco osveževanja omejil za svoje modele Pro, čeprav so njegovi tekmeci z operacijskim sistemom Android uvedli frekvenco osveževanja 120 Hz tudi v telefone nižjega srednjega razreda. Vendar se bodo stvari naslednje leto morda končno spremenile.

članki

Predstavljen prototip varnostne rešitve za povezane avtomobile


20.09.2017
Objavil: Dare Gliha

Kot odgovor na naraščajoče kibernetske varnostne izzive za industrijo povezanih in avtonomnih vozil sta družbi Kaspersky Lab in AVL Software and Functions GmbH predstavili novo varnostno rešitev ‘Secure Communication Unit (SCU)’.

Nova rešitev kaže na možnost varnega komuniciranja brez motenj med komponentami avtomobila, avtomobilom in njegovo zunanjo povezano infrastrukturo. S tem postajajo povezani avtomobili (angl. connected cars) varni že v sami zasnovi (angl. secure-by-design).

Vsaka nova generacija avtomobilov vključuje nove inteligentne tehnologije za oddaljeno diagnostiko, telematiko, samodejno in avtonomno vožnjo, oddaljeno pomoč vozniku in infozabavo (angl. infotainment). Elektromehanične avtomobilske komponente postajajo čedalje bolj kompleksni kiber-fizični sistemi s številnimi senzorji, upravljalniki, aplikacijami, podomrežji in komunikacijskimi moduli, ki se povezujejo z drugimi vozili in z okoljem. Njihovo delovanje se lahko nadzoruje na daljavo, preko digitalnih sistemov. Zaradi tega postajajo povezani avtomobili vse bolj tarča kibernetskih kriminalcev.

Povezane avtomobile zaznamujejo kompleksnost, naraščajoče število aplikacij raznih ponudnikov ter povečana dinamika brezžičnega posodabljanja programske opreme. Vse to otežuje testiranje celotnega sistema z namenom zanesljivega odkrivanja kibernetskih groženj, kot so hrošči, stranska vrata ali drugi problemi v tako imenovani arhitekturi vozila. Varnostna rešitev SCU poskrbi, da so povezana vozila že v zasnovi varna, ne glede na programsko opremo tretjih ponudnikov in sistemov v vozilu. Varnostna rešitev je namreč nadzorna enota za izmenjavo komunikacij (angl. communication gateway control unit), ki je povezana z različnimi podomrežji in/ali krmilniki prehoda do le-teh znotraj omrežja avtomobila. Tako SCU nastopa kot edini varni prehod za vse vhodne in izhodne komunikacijske tokove. Rešitev je zasnovana na doslednem izvrševanju varnostnih politik in preprečuje neželen stik med različnimi komponentami v avtomobilu. Tako pomaga zagotoviti varno komuniciranje brez motenj znotraj omrežja avtomobila.

Programska oprema platforme za SCU sestoji iz varnostnih komponent, ki so že po zasnovi vredne zaupanja. Lastni mikrojedrni operacijski sistem (Kaspersky OS) temelji na uveljavljenih načelih varnega razvoja in je posebej zasnovan za vgrajene sisteme s strogimi zahtevami glede kibernetske varnosti. Kaspersky OS preprečuje možnost nedokumentiranega delovanja in tako zmanjšuje nevarnost kibernetskih napadov. Četudi bi bila vgrajena nedovoljena koda, se ta ne bi izvršila, saj bi bilo ta kot nedokumentirana funkcionalnost prepovedana. Druge komponente vključujejo rešitev Kaspersky Security System, ki z nizom šifrirnih algoritmov določajo obseg in naravo interakcij med posameznimi komponentami in okvirom delovanja nekega kanala. Prav tako vključujejo preproste varnostne storitve, ki temeljijo na zmožnostih strojne opreme.
Prototip varne komunikacijske platforme je preizkusno vključen v arhitekturo ARMv7 s priporočenim delovnim pomnilnikom (RAM) velikosti 128 MB in vhodno-izhodno napravo (IOMMU). V skladu z zahtevami določenega proizvajalca je možno od primera do primera razviti druge platforme strojne opreme.

Andrey Doukhvalov, vodja oddelka za tehnologije prihodnosti in glavni arhitekt za področje varnosti v družbi Kaspersky Lab, pojasnjuje: »Sodobni ekosistemi avtomobilov postajajo vse bolj kompleksni in medsebojno povezani. Tako ni presenetljivo, da kibernetska varnost skrbi uporabnike in tudi predstavnike avtomobilske industrije. Na eni strani so priložnosti in prednosti povezanosti na internet očitne, na drugi pa je zato nujno poskrbeti za varnost avtomobilskih sistemov. S prototipom za zaščiteno komunikacijo avtomobila smo stopili velik korak naprej pri preprečevanju, da bi se priložnosti povezanosti z internetom spreobrnile v napake in nevarnosti.«

Platforma predstavlja okvirno rešitev za specifične prilagojene aplikacije. Proizvajalcem avtomobilom dopušča razvoj in implementacijo edinstvenih varnih komunikacijskih platform v svoje avtomobile, ki temeljijo na posebni strojni opremi in dodatnih programskih komponentah v skladu z njihovimi proizvodnimi načrti. Varnostna rešitev SCU je na voljo za proizvajalce originalne opreme (OEMs), proizvajalce originalne zasnove (ODMs), sistemske integratorje in razvijalce programske opreme po vsem svetu.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki