marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaShenzhen dobil novo HONOR ALPHA flagship trgovino
17.10.2025

Globalna blagovna znamka HONOR je v nakupovalnem središču Shenzhen Bay MixC uradno odprla »flagship« trgovino ALPHA. Novi prostor se predstavlja kot »AI Smart Living inovacijski hub«, kjer se vrhunska tehnologija sreča s kulturnim navdihom.

slikaHuawei odprl Iconic Shop, kjer so na ogled vse njegove naprave
17.10.2025

Ponovno imate priložnost vstopiti v prihodnost. Huawei je svečano odprl Iconic Shop, prvi v regiji, kjer si lahko v živo ogledate in preizkusite naprave, ki jih ponuja na našem trgu. Prijazno vabljeni!

slikaDigitalna varnost v Evropi postaja tema vsakdanjih pogovorov
15.10.2025

Oktober je mesec kibernetske varnosti in ob tej priložnosti Mastercard objavlja rezultate nove raziskave, ki poudarjajo vse večji pomen digitalne varnosti v vsakodnevnem življenju. Zaradi vedno večjega števila poskusov prevar in nevarnosti, ki jih omogoča umetna inteligenca (UI), kibernetska varnost čedalje bolj postaja tema vsakdanjih pogovorov.

slikaSamsung širi partnerstvo s Toyoto za digitalno preobrazbo prodajnih mest na novih trgih
13.10.2025

Samsung je napovedal širitev partnerstva s podjetjem Toyota Motor, enim izmed vodilnih svetovnih proizvajalcev avtomobilov, ki bo prinesla Samsung rešitve Smart Signage v dodatne Toyotine prodajne salone na ključnih trgih. Ta širitev sledi uspešni obsežni digitalni preobrazbi 1250 prodajnih mest v 40 državah, zaključeni v začetku leta 2025 v Evropi.

članki

Predplačniki Tušmobila kličejo po najnižji enotni tarifi v Sloveniji


26.08.2009
Objavil: Thomas Bergant

Evropska komisija je letos ugotovila, da je večja konkurenca na trgu mobilnih storitev Slovencem omogočila več deset milijonske prihranke, tudi po zaslugi prihoda Tušmobila. Najhitreje rastoči slovenski operater mobilne telefonije to jesen v luči omogočanja nadaljnjih prihrankov uporabnikom stopa naproti s četrtino nižjimi stroški mesečnih naročnin.

Predplačniki pa bodo deležni najnižje enotne tarife klicev v vsa slovenska omrežja, ki se je ustavila pri 0,08 Evra na minuto.

Slovenski uporabniki mobilnih telefonov so po zaslugi Tušmobila, ki je vnesel svež veter in postavil nove standarde v ponudbi, v preteklih dveh letih že močno znižali svoje mesečne stroške mobilnih komunikacij. Najhitreje rastoči mobilni operater zadnjih dveh let nadaljuje s postavljanjem novih standardov na slovenskem mobilnem trgu in zato v to jesen stopa s pomembno novostjo v svoji ponudbi. Že dosedaj so svojim naročnikom ponujali najsodobnejše mobilne aparate po simbolični ceni 1 Evra, namesto ponovnega nakupa novega aparata po subvencionirani ceni pa se bodo lahko novi ali obstoječi naročniki, ki nimajo sklenjenega aneksa, zdaj odločili za četrtino nižjo mesečno naročnino. Pomembna novost čaka tudi predplačnike Tušmobila. »Kul tarifa« je najnižja enotna predplačniška tarifa za klice v vsa slovenska omrežja, ki se je zasidrala pri 0,08 Evra na minuto.

V teh časih takšno zniževanje nujnih življenjskih stroškov pomembno vpliva na mesečni proračun posameznika, poteza pa sledi zavezi Tušmobila, ki svojim naročnikom od prihoda na trg ponuja največ za njihov denar. Tušmobil je sicer v svojo ponudbo uspešno vključil že več orodij za zniževanje mesečnih stroškov mobilnega komuniciranja. Tako lahko člani Tuš kluba z nakupi v trgovinah ali drogerijah Tuš zbirajo brezplačne minute, ki jih nato porabijo v svojih naročniških ali predplačniških paketih.

fotografije
Ni dodatnih fotografij.
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki