marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaXiaomi lansiral Xiaomi YU7, MIX Flip 2, Pad 7S Pro 12.5 in različne AIoT naprave
04.07.2025

Na dogodku z naslovom »Novi začetki« v Pekingu je Xiaomi uradno predstavil serijo Xiaomi YU7, Xiaomi MIX Flip 2, Xiaomi Pad 7S Pro 12.5 ter niz novih nosljivih in AIoT izdelkov za domači trg.

slikaSamsung Galaxy S25+ skrbi za novo zvočno vodenje v Van Goghovem muzeju
02.07.2025

Samsung je napovedal triletno partnerstvo z Van Goghovim muzejem v Amsterdamu, s čimer ustvarja novo drzno povezavo med umetniškim izražanjem in najsodobnejšo tehnologijo. V okviru tega sodelovanja je prenovljeno zvočno vodenje po muzeju, ki ga omogoča Galaxy S25+ in obiskovalcem ponuja inovativne načine za doživljanje največje zbirke umetniških del Vincenta van Gogha na svetu.

slikaDo boljšega zdravja kar med spanjem z uro Galaxy Watch
30.06.2025

Ko gre za vaše zdravje, lahko že majhne spremembe naredijo veliko razliko. Vsaka drobna izboljšava vaših vsakodnevnih navad prispeva k celostnemu boljšemu počutju, naslednja generacija ur Galaxy Watch pa vam bo pri tem še učinkoviteje pomagala z naborom novih funkcij za boljši spanec, zdravje srca, telesno pripravljenost in prehrano.

slikaHuaweieva dobava nosljivih naprav presegla 200 milijonov
27.06.2025

Poročilo raziskovalnega podjetja IDC razkriva, da je v prvem četrtletju letošnjega leta Huawei zasedel prvo mesto na globalnem trgu pametnih ur in hkrati ohranil trdno rast ter vodilni položaj po obsegu prodaje na domačem, kitajskem trgu. Poleg tega je podjetje do 5. junija 2025 prodalo več kot 200 milijonov nosljivih naprav.

članki

Kupcev niso prepričale prednosti pametnih mobilnikov


16.03.2007
Objavil: Sašo Mlakar

Nova študija podjetja MarketStar nakazala, da uporabniki mobilnih telefonov niso prepričani, da morajo imeti naprave, ki združujejo dve funkcionalnosti ali pameten telefon. Prodajalci pa navadnim kupcem tudi ne predlagajo združenih naprav.

Pri MarketStaru so nedavno opravili anketo med več kot 300 uporabniki mobilnih telefonov in združenih naprav/pametnih telefonov in ugotovili so da uporabniki štirikrat raje kupijo mobilno napravo v manjši, specializirani trgovini in le vsak tretji pomočnik pri prodaji jim je omenil kombinirane naprave. Od teh, ki so rekli, da so jim kombinirane naprave bile omenjene, jih je velika večina odgovorila, da jim prodajalec ni nikoli razložil razlike med različnimi operacijskimi sistemi. Le 15 odstotkov uporabnikov mobilnih telefonov je seznanjenih s kakršnokoli kombinirano osnovo ali operacijskim sistemom.

»Uporabniki mobilnih telefonov morajo v splošnem biti izobraženi o dodani funkcionalnosti, ki jo kombinirane naprave ponujajo,« je dejal Stan Basset, podpredsednik MarketStar trgovine. »Trgovinska prodajna združenja so ključna komponenta v tem procesu, če so pravilno izučena.«

Vloga trgovskih združenj je še posebej pomembna, če upoštevamo da kar 72 odstotkov uporabnikov kombiniranih naprav ni preverilo, kaj kupujejo.

Študija je pokazala tudi, da 42 odstotkov uporabnikov mobilnih telefonov še ni kupilo kombinirane naprave, ker želijo »zgolj telefon« in jih ne zanimajo dodatne prednosti. »Da bi prepričali navadnega uporabnika mobilnih telefonov, da bi kupil kombinirano napravo, je potreben koordiniran napor med izdelovalci in prodajalci, od oblike do prodajne police,« je še dodal Basset.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki