marketing
več | arhivpoudarjeno
slikaSamsung avgusta s 5 nm Exynos čipom
01.06.2020

Samsung je zadnjih nekaj mesecev razvijal 5nm EUV proces, sedaj pa iz Južne Koreje prihajajo novice, da je proizvajalec pripravljen na množično proizvodnjo. ZDNet je še razkril, da bo nov 5nm čip imenovan Exynos 992.

slikaA1 Slovenija z novo serijo pametnih telefonov A1 Alpha 20 in A1 Alpha 20+
29.05.2020

A1 Slovenija predstavlja dovršena telefona serije A1 Alpha z zmogljivo kamero, vzdržljivo baterijo in 3-letno garancijo. Modela A1 Alpha 20 in A1 Alpha 20+ z operacijskim sistemom Android 10 in vrhunskimi funkcionalnostmi zagotavljata napredno uporabniško izkušnjo, dodatno pa A1 z vsakim prodanim telefonom namenja 1 EUR boju proti pandemiji COVID- 19.

slikaPrihaja Motorola Razr 2 z bolšo strojno opremo
27.05.2020

Motorola je obudila legendarno serijo Razr z mobilnikom, ki je imel prepogljiv zaslon, a žal precej slabo strojno opremo, od povprečnega procesorja, do slabe kamere. Očitno so pri tem vse stavili na nostalgijo kupcev.

slikaHuawei gradi brezhibno z umetno inteligenco podprto življenje
25.05.2020

Na dogodku 2020 Huawei Analyst Summit v kitajskem mestu Shenzhen so predstavniki podjetja Huawei Consumer BG z analitiki razpravljali o najnovejših tehnoloških trendih, inovativnih tehnologijah in razvoju ekosistema. Tema srečanja je bilo brezhibno z umetno inteligenco podprto življenje, razprava pa se je dotaknila tudi smeri razvoja poslovanja.

slikaHMD Global za novega direktorja produktnega marketinga imenoval Adama Fergusona
22.05.2020

HMD Global, dom telefonov Nokia, je danes imenoval Adama Fergusona za novega direktorja produktnega marketinga. Ferguson je nekdanji vodja marketinga za OnePlus v Evropi in ima bogate izkušnje na področju FMCG industrije. Bil je tudi na vodilnih marketinških položajih v EE, Nestle in Unilever.

članki

Kupcev niso prepričale prednosti pametnih mobilnikov


16.03.2007
Objavil: Sašo Mlakar

Nova študija podjetja MarketStar nakazala, da uporabniki mobilnih telefonov niso prepričani, da morajo imeti naprave, ki združujejo dve funkcionalnosti ali pameten telefon. Prodajalci pa navadnim kupcem tudi ne predlagajo združenih naprav.

Pri MarketStaru so nedavno opravili anketo med več kot 300 uporabniki mobilnih telefonov in združenih naprav/pametnih telefonov in ugotovili so da uporabniki štirikrat raje kupijo mobilno napravo v manjši, specializirani trgovini in le vsak tretji pomočnik pri prodaji jim je omenil kombinirane naprave. Od teh, ki so rekli, da so jim kombinirane naprave bile omenjene, jih je velika večina odgovorila, da jim prodajalec ni nikoli razložil razlike med različnimi operacijskimi sistemi. Le 15 odstotkov uporabnikov mobilnih telefonov je seznanjenih s kakršnokoli kombinirano osnovo ali operacijskim sistemom.

»Uporabniki mobilnih telefonov morajo v splošnem biti izobraženi o dodani funkcionalnosti, ki jo kombinirane naprave ponujajo,« je dejal Stan Basset, podpredsednik MarketStar trgovine. »Trgovinska prodajna združenja so ključna komponenta v tem procesu, če so pravilno izučena.«

Vloga trgovskih združenj je še posebej pomembna, če upoštevamo da kar 72 odstotkov uporabnikov kombiniranih naprav ni preverilo, kaj kupujejo.

Študija je pokazala tudi, da 42 odstotkov uporabnikov mobilnih telefonov še ni kupilo kombinirane naprave, ker želijo »zgolj telefon« in jih ne zanimajo dodatne prednosti. »Da bi prepričali navadnega uporabnika mobilnih telefonov, da bi kupil kombinirano napravo, je potreben koordiniran napor med izdelovalci in prodajalci, od oblike do prodajne police,« je še dodal Basset.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki