marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaShenzhen dobil novo HONOR ALPHA flagship trgovino
17.10.2025

Globalna blagovna znamka HONOR je v nakupovalnem središču Shenzhen Bay MixC uradno odprla »flagship« trgovino ALPHA. Novi prostor se predstavlja kot »AI Smart Living inovacijski hub«, kjer se vrhunska tehnologija sreča s kulturnim navdihom.

slikaHuawei odprl Iconic Shop, kjer so na ogled vse njegove naprave
17.10.2025

Ponovno imate priložnost vstopiti v prihodnost. Huawei je svečano odprl Iconic Shop, prvi v regiji, kjer si lahko v živo ogledate in preizkusite naprave, ki jih ponuja na našem trgu. Prijazno vabljeni!

slikaDigitalna varnost v Evropi postaja tema vsakdanjih pogovorov
15.10.2025

Oktober je mesec kibernetske varnosti in ob tej priložnosti Mastercard objavlja rezultate nove raziskave, ki poudarjajo vse večji pomen digitalne varnosti v vsakodnevnem življenju. Zaradi vedno večjega števila poskusov prevar in nevarnosti, ki jih omogoča umetna inteligenca (UI), kibernetska varnost čedalje bolj postaja tema vsakdanjih pogovorov.

slikaSamsung širi partnerstvo s Toyoto za digitalno preobrazbo prodajnih mest na novih trgih
13.10.2025

Samsung je napovedal širitev partnerstva s podjetjem Toyota Motor, enim izmed vodilnih svetovnih proizvajalcev avtomobilov, ki bo prinesla Samsung rešitve Smart Signage v dodatne Toyotine prodajne salone na ključnih trgih. Ta širitev sledi uspešni obsežni digitalni preobrazbi 1250 prodajnih mest v 40 državah, zaključeni v začetku leta 2025 v Evropi.

članki

Poziv ZPS naletel na plodna tla: Simobil bo znižal stroške menjave paketa


03.03.2016
Objavil: Dare Gliha

Pri Zvezi potrošnikov Slovenije so od lanskega junija opozarjali na visoke in neutemeljene administrativne stroške pri telekomunikacijskih operaterjih. Simobil je prvi, ki je tako znižal stroške menjave paketa, vendar šele po posredovanju tržnega inšpektorata, kamor se je pritožil eden izmed potrošnikov.

Od 3. aprila bo Simobil tako stroške menjave paketa znižal iz 20 evrov na 9,99 evra.

"Pri Zvezi potrošnikov Slovenije smo seveda zadovoljni, kadar operaterji razbremenijo potrošnike in jim omogočijo lažji prehod med paketi, posredno pa tudi povečajo konkurenčnost ponudbe. A naše stališče še vedno ostaja: priključne takse, spremembe naročniškega paketa in odstopa od pogodbe (po plačanih obveznostih) operaterji potrošniku ne bi smeli dodatno zaračunavati, ta strošek bi moral biti zajet že v mesečni naročnini. Le na ta način je namreč mogoče vzpostaviti ustrezno transparentnost že v času, ko se potrošnik odloča za paket predvsem na podlagi oglasnih sporočil in obiska spletnih strani," izpostavlja stališče ZPS Boštjan Okorn.

Iz ZPS so se od začetka akcije zmanjševanja administrativnih stroškov po pozivu operaterjem z njim srečali na ločenih sestankih, dva posveta pa je organiziral tudi AKOS. Trenutno si lahko zgolj obetajo, da bodo ti stroški pregledno označeni in razdeljeni v življenjske cikle uporabnikovega stika z operaterjem (sklenitev pogodbe, naročniško razmerje, prekinitev pogodbe). Najbolj pogosti stroški bodo posebej poudarjeni tudi na portalu komuniciraj.eu.

"Za nas ta zgodba nikakor še ni končana in bomo nadaljevali s prizadevanji za rešitev tega problema, tudi zaradi skoraj 7.000 potrošnikov, ki so nas podprli s svojim podpisom. Pri tem smo se že povezali tudi s kolegi iz britanske potrošniške organizacije Which?, ki imajo dolgoletne izkušnje pri organiziranju in vodenju podobnih akcij," je zaključil Boštjan Okorn iz Zveze potrošnikov SLovenije.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki