marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaOd vesoljskih materialov do vsakdanjih prask: vpogled v vzdržljivost HONOR Magic V5
29.08.2025

S trendom vse tanjših pametnih telefonov ostaja ena največjih skrbi njihova vzdržljivost – še posebej pri zložljivih modelih. HONOR je pred kratkim predstavil najnovejšega paradnega konja, HONOR Magic V5, ki ponuja neprekosljivo produktivnost v izjemno tankem in lahkem ohišju.

slikaHuawei bo kmalu predstavil več novih izdelkov
27.08.2025

Čeprav je minilo komaj nekaj mesecev od zadnje odmevne predstavitve, pri Huaweiu ne upočasnjujejo iskanja inovacij. Ravnokar so za 19. september napovedali globalni dogodek v Parizu »Ride The Wind«, kjer bodo kot nesporni pionirji razvoja nosljivih tehnologij predstavili serijo Huawei Watch GT 6.

slikaNova aplikacija Moj Mobi in do 50 % cenejši paketi Mobi
26.08.2025

Telekom Slovenije, vodilni slovenski telekomunikacijski operater, je predstavil novo uporabniško izkušnjo za uporabnike predplačniških storitev Mobi. Nova mobilna aplikacija Moj Mobi prinaša bistveno enostavnejše in preglednejše upravljanje z računom, hkrati pa uporabnike razveseljuje z izjemno akcijsko ponudbo, v kateri so najbolj priljubljeni paketi Mobi znižani do 50 % – za vedno.

slikaOblikovanje najtanjšega zložljivega pametnega telefona HONOR Magic V5
25.08.2025

Od prvega pametnega zložljivega telefona leta 2019 so tovrstne naprave prešle več razvojnih faz – od debelih modelov z vidnimi pregibi do elegantnih rešitev, ki se lahko kosajo z uporabniško izkušnjo nezložljivih pametnih telefonov.

članki

Poziv ZPS naletel na plodna tla: Simobil bo znižal stroške menjave paketa


03.03.2016
Objavil: Dare Gliha

Pri Zvezi potrošnikov Slovenije so od lanskega junija opozarjali na visoke in neutemeljene administrativne stroške pri telekomunikacijskih operaterjih. Simobil je prvi, ki je tako znižal stroške menjave paketa, vendar šele po posredovanju tržnega inšpektorata, kamor se je pritožil eden izmed potrošnikov.

Od 3. aprila bo Simobil tako stroške menjave paketa znižal iz 20 evrov na 9,99 evra.

"Pri Zvezi potrošnikov Slovenije smo seveda zadovoljni, kadar operaterji razbremenijo potrošnike in jim omogočijo lažji prehod med paketi, posredno pa tudi povečajo konkurenčnost ponudbe. A naše stališče še vedno ostaja: priključne takse, spremembe naročniškega paketa in odstopa od pogodbe (po plačanih obveznostih) operaterji potrošniku ne bi smeli dodatno zaračunavati, ta strošek bi moral biti zajet že v mesečni naročnini. Le na ta način je namreč mogoče vzpostaviti ustrezno transparentnost že v času, ko se potrošnik odloča za paket predvsem na podlagi oglasnih sporočil in obiska spletnih strani," izpostavlja stališče ZPS Boštjan Okorn.

Iz ZPS so se od začetka akcije zmanjševanja administrativnih stroškov po pozivu operaterjem z njim srečali na ločenih sestankih, dva posveta pa je organiziral tudi AKOS. Trenutno si lahko zgolj obetajo, da bodo ti stroški pregledno označeni in razdeljeni v življenjske cikle uporabnikovega stika z operaterjem (sklenitev pogodbe, naročniško razmerje, prekinitev pogodbe). Najbolj pogosti stroški bodo posebej poudarjeni tudi na portalu komuniciraj.eu.

"Za nas ta zgodba nikakor še ni končana in bomo nadaljevali s prizadevanji za rešitev tega problema, tudi zaradi skoraj 7.000 potrošnikov, ki so nas podprli s svojim podpisom. Pri tem smo se že povezali tudi s kolegi iz britanske potrošniške organizacije Which?, ki imajo dolgoletne izkušnje pri organiziranju in vodenju podobnih akcij," je zaključil Boštjan Okorn iz Zveze potrošnikov SLovenije.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki