marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaHuawei že dve četrtletji zapored vodilni na svetovnem trgu nosljivih naprav
17.09.2025

Huawei je v drugem četrtletju letošnjega leta dosegel izjemen mejnik. Z 20,2-odstotnim tržnim deležem je osvojil prvo mesto na svetovnem trgu nosljivih naprav. To je že drugo zaporedno četrtletje, ko je podjetje potrdilo svoj vodilni položaj, kar znova dokazuje njegovo predanost inovacijam in uporabniški izkušnji, kažejo podatki raziskovalne organizacije IDC.

slikaVaša zasebnost, varovana: kako Galaxy AI omogoča nadzor nad vašimi podatki
15.09.2025

Tehnologija se razvija izjemno hitro in z vsakim trenutkom postaja inteligentnejša. Ti hitri napredki so omogočili nastanek Galaxy AI, ki odklepa nove ravni produktivnosti, ustvarjalnosti in komunikacije. Toda z večjimi zmožnostmi mobilne umetne inteligence prihajajo tudi nova vprašanja glede zasebnosti in nadzora.

slikaHONOR Magic V5 je postal Guinnessov rekorder v vzdržljivosti med zložljivimi telefoni
12.09.2025

HONOR Magic V5 je uradno vpisan v Guinnessovo knjigo rekordov kot zložljivi pametni telefon, ki je dvignil najtežjo obremenitev. Naprava je uspešno dvignila kar 104 kilograme, s čimer je postavila nov mejnik v kategoriji vzdržljivosti zložljivih telefonov.

slikaSamsung je prejel številne nagrade za inovacije na sejmu IFA 2025
10.09.2025

Samsung je sporočil, da so njegovi najnovejši izdelki in storitve prejeli najvišja priznanja na podelitvi nagrad IFA 2025 Innovation Awards, med drugim devet nagrad »Best of Innovation« ter 17 priznanj »Honoree« v različnih kategorijah. Ta priznanja prihajajo tik pred sejmom IFA 2025, največjim evropskim potrošniškim sejmom, ki bo potekal v Berlinu v Nemčiji od 5. do 9. septembra.

članki

Potrošniki Srednje in Vzhodne Evrope so za digitalno


30.09.2016
Objavil: Dare Gliha

Raziskava “Impact of Innovation Study ” kaže, da 60 odstotkov potrošnikov Srednje in Vzhodne Evrope za plačevanje že uporablja digitalne aplikacije, kar 80 odstotkov pa svojo mobilno napravo (tablico ali mobilni telefon) razume kot plačilno sredstvo, ki jim je bližje od tradicionalnih plastičnih kartic.

Raziskava, ki je potekala v desetih državah Srednje in Vzhodne Evrope , kaže, da je splošna naklonjenost digitalizaciji malce velja kot v državah Zahodne Evrope. Večina potrošnikov (70 odstotkov) je zadovoljnih s procesom digitalizacije in menijo, da je njen vpliv na področje inovacije dober, s čimer se v tolikšni meri ne bi strinjali potrošniki držav Zahodne Evrope.

“Mastercard je v državah Srednje in Vzhodne Evrope že uvedel številne spremembe, ki tlakujejo pot prihajajočim storitvam mobilnih plačil. Sedaj smo na točki, ko na uvedbo digitalizacije plačil ni pripravljen le plačilni ekosistem, ampak tudi potrošnik,” je povedal Brian Morris, vodja razvoja novih plačilnih rešitev za Srednjo in Vzhodno Evropo pri družbi Mastercard.

Tako kot drugod po svetu so tudi potrošniki Srednje in Vzhodne Evrope “prilepljeni“ na svoje pametne telefone. Med tednom ga v povprečju uporabljajo kar 4,1 ure na dan. V Zahodni Evropi je to povprečje 3,3 ure. Bolgari so najbolj zagreti uporabniki svojih pametnih telefonov, saj jih med tednom povprečno uporabljajo kar pet ur na dan.

Poleg klasičnih funkcij, kot je na primer elektronska pošta, spletne iskalnike uporablja 90 odstotkov vprašanih potrošnikov iz držav Srednje in Vzhodne Evrope. Priljubljene so tudi aplikacije za družbene medije, aplikacije za pošiljanje kratkih sporočil in spletno nakupovanje. Med vprašanimi jih 80 odstotkov meni, da je na področjih mreženja, potovanj, nakupovanja in finančnih storitev na voljo že zadostno število inovativnih rešitev, napredne digitalne storitve pa pogrešajo na področjih zdravja, izobraževanja in javnega prevoza.

Raziskava hkrati ugotavlja, da je pri aplikacijah za plačevanje še najbolj dobrodošla možnost plačevanja računov. V državah, kjer je tovrstno plačevanje že mogoče, ga uporablja kar 60 odstotkov posameznikov.

Čeprav so potrošniki navdušeni nad inovacijami, so vprašani v večini držav povedali, da je varnost med stvarmi, ki so jim najbolj pomembne, kar še posebej velja za področje plačil. Zanimivo je, da jim je varovanje osebnih podatkov manj pomembno kot varnost pri plačevanju. Države se med seboj razlikujejo tudi glede na to, kateri je najljubši način avtentikacije plačil. Srbija, Bolgarija, Madžarska in še posebej Romunija so na primer najbolj naklonjene biometriji kot načinu avtentikacije.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki