marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaSamsung za IFO 2025 napoveduje predstavitev najnovejših tehnoloških rešitev
11.07.2025

Samsung se bo znova udeležil sejma IFA (Innovation for all), največjega evropskega sejma potrošniške elektronike, ki bo potekal od 5. do 9. septembra v Berlinu. Ob 101. izvedbi sejma bo Samsung ponovno prevzel prizorišče City Cube, kjer bo globalnemu občinstvu predstavil svoje najnovejše inovacije.

slikaEasyPark zdaj na voljo v vseh slovenskih mestih
09.07.2025

EasyPark, vodilni ponudnik digitalnih rešitev za upravljanje parkiranja in mobilnosti, je sedaj na voljo v vseh slovenskih mestih, kar pomeni 100-odstotno pokritost Slovenije. S tem dosežkom se Slovenija postavlja ob bok vodilnim državam na področju digitalne mobilnosti – in jih celo prekaša. Švedska ima 99-odstotno pokritost, kar jo uvršča na drugo mesto.

slikaHONOR predstavlja novo generacijo zložljivih telefonov
07.07.2025

HONOR je na Kitajskem predstavil novo generacijo zložljivega pametnega telefona HONOR Magic V5. Gre za najtanjši in najlažji pametni telefon z notranjim prepogibom doslej, ki z napredno industrijsko zasnovo in številnimi inovacijami znova premika meje mogočega.

slikaXiaomi lansiral Xiaomi YU7, MIX Flip 2, Pad 7S Pro 12.5 in različne AIoT naprave
04.07.2025

Na dogodku z naslovom »Novi začetki« v Pekingu je Xiaomi uradno predstavil serijo Xiaomi YU7, Xiaomi MIX Flip 2, Xiaomi Pad 7S Pro 12.5 ter niz novih nosljivih in AIoT izdelkov za domači trg.

članki

Portali z mobilno vsebino zavajajo kupce


30.07.2008
Objavil: Dare Gliha

Kar osem od desetih spletnih strani, ki ponujajo mobilne melodije in ozadja uporabnike zavaja in jim poleg prodaje računa tudi neoglaševane stroške ali celo naročnino na svoje storitve.

To novico je sporočila evropska komisarka za potrošništvo, Meglena Kuneva, ki je še povedala, da je tako prikrivanje stroškov do uporabnikov pravzaprav prevara. Sporočila je še, da bo lokalnim oblastem naročila, naj proti takim podjetjem ali posameznikom sprožijo ustrezne ukrepe.

Mobilne melodije so ponavadi usmerjene na mladostnike, njihova prodaja pa znaša skorajda tretjino celotne prodaje mobilnih vsebin v Evropi, lansko leto je tako prihodek od prodaje znašal kar 691 milijonov evrov.

Evropska komisija je preverila okoli 500 spletnih strani in odkrila, da kar 80 odstotkov le-teh krši pravila oglaševanja. »Da boste prepričani kaj kupujete, vam svetujemo, da preberete drobni tisk in se tako prepričate, da ne kupujete več, kot ste želeli,« je na koncu še posvarila Kuneva.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki