marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaMastercard uvaja prvo rešitev zaznavanja in obveščanja o varnostnih grožnjah
10.11.2025

Mastercard predstavlja Mastercard Threat Intelligence, prvo rešitev zaznavanja in obveščanja o varnostnih grožnjah, ki jo je mogoče množično uporabiti na področju plačil. Rešitev združuje vpoglede družbe Mastercard o plačilnih prevarah ter globalni pregled nad omrežjem s pomočjo podatkov o varnostnih grožnjah, ki jih zagotavlja podjetje Recorded Future.

slikaNovo partnerstvo HONOR in BYD za lažje povezovanje telefonov in vozil
07.11.2025

HONOR je sklenil strateško partnerstvo s podjetjem BYD, vodilnim svetovnim proizvajalcem vozil na nove pogone. Sodelovanje bo združilo rešitev podjetja HONOR za povezovanje pametnih telefonov z vozili ter pametni ekosistem BYD DiLink. Uporabniki bodo tako lahko uživali v enostavnejši, pametnejši in bolj prilagojeni izkušnji mobilnosti, ki jo poganja umetna inteligenca.

slikaSamsung predstavlja prvo tehnologijo za spremljanje prehrane za Galaxy Watch
05.11.2025

Vse se je začelo z enostavnim vprašanjem: Kaj če bi lahko merili svojo prehrano v realnem času, kar iz zapestja? Samsung indeks antioksidantov na Galaxy Watch8 spreminja tisto, kar je nekoč veljalo za znanstveno fantastiko in ga vpeljuje v vsakdanjo tehnologijo. V petih sekundah skeniranje palca prikaže natančne vrednosti karotenoidov. To je prvi merljivi indeks hranil v industriji.

slikaHONOR predstavil MagicOS 10, prvi operacijski sistem, ki se uči in razvija sam
03.11.2025

HONOR je na svoji prvi svetovni razvijalski konferenci v Shenzhenu predstavil MagicOS 10, prvi operacijski ekosistem na svetu, ki se lahko sam uči in izboljšuje. Ta prelomna novost pomeni začetek nove dobe, ko klasične operacijske sisteme zamenjujejo pametni sistemi, ki temeljijo na umetni inteligenci.

članki

Pokemon Go prenešen 100 miljonkrat


16.08.2016
Objavil: Mitja Zupančič

Pokemon Go je še vedno izredno proljubljena igra in to kljub znanim hroščem ter (odvečnim) bojaznim kraje Googlovih računov.

Na mobilnike je bila nameščena že 100 miljonkrat, 25 milijonov več napram mesecu juliju. Številke so sicer iz analitičnega poročila in jim ne gre stoodstotno zaupati, a kljub temu jim ni težko verjeti. Pri TechCrunchu so zapisali, da je bila v samo 19 dneh, igra na Androidih prenešena 50 milijonkrat. Za primerjavo: priljubljena aplikacija ColorSwitch je potrebovala za tak rezultat 77 dni.

Igra pa po treh tednih obstoja prinaša iz obeh operacijskih sistemov (iOS in Android) nekje 10 milijonov dolarjev dnevno. Kljub velikemu uspehu pa ostale aplikacije niso prikrajšane. Po predstavitvi Pokemona Go so prve dni obrnile malce manj dolarjev, a so se zadeve hitro stabilizirale.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki