marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaTelefona serije Huawei Pura 80 že na slovenskem trgu
14.11.2025

Pametna telefona Huawei Pura 80 Pro in Pura 80 Ultra z najsodobnejšimi tehnologijami in inovativnimi funkcijami premagujeta meje mobilne fotografije. Z novo generacijo premijskih modelov Huawei ohranja značilno minimalistično oblikovanje, navdihnjeno z brezčasnimi motivi sončnih žarkov, ki so pogost element oblikovanja nakita in prestižnih ur.

slikaHONOR predstavlja nadgradnjo MagicOS 10
12.11.2025

HONOR je razkril podrobnosti o novem operacijskem sistemu MagicOS 10 in napovedal nadgradnjo, zasnovano za zagotavljanje pametnejše in varnejše uporabniške izkušnje v vseh napravah HONOR.

slikaBesana je zdaj na voljo tudi za macOS
11.11.2025

Iz Amebisa sporočajo, da je Besana odslej na voljo tudi za uporabnike računalnikov Mac!

Po tem, ko so pred časom prenovili in razširili različico za Windows, so zdaj poskrbeli tudi za vse, ki delajo v okolju macOS.

slikaMastercard uvaja prvo rešitev zaznavanja in obveščanja o varnostnih grožnjah
10.11.2025

Mastercard predstavlja Mastercard Threat Intelligence, prvo rešitev zaznavanja in obveščanja o varnostnih grožnjah, ki jo je mogoče množično uporabiti na področju plačil. Rešitev združuje vpoglede družbe Mastercard o plačilnih prevarah ter globalni pregled nad omrežjem s pomočjo podatkov o varnostnih grožnjah, ki jih zagotavlja podjetje Recorded Future.

članki

Huawei je preimenoval storitev oglaševanja Huawei Ads


25.02.2023
Objavil: Dare Gliha

Huawei je preimenoval storitev oglaševanja Huawei Ads v Petal Ads in obenem napovedal konkurenčne cene ter izrabo ekskluzivnih virov za zagotavljanje živahnega in trajnostnega oglasnega ekosistema. Novo ime Petal Ads za storitev Huawei Ads odraža razvoj Huaweieve platforme kot vodilne in trajnostno naravnane rešitve mobilnega oglaševanja.

Poteza oznanjuje novi mejnik, saj je od uvedbe v letu 2020 zabeležila 9-kratno povečanje mreže oglaševalcev in 4-kratno povečanje mreže založnikov.

Huawei pričakuje, da bo Petal Ads v letu 2023 zabeležil enako rast, po zaslugi konkurenčnih cen in izkoriščanja ekskluzivnih virov. Platforma bo še naprej delovala v medsebojno povezanem ekosistemu 730 milijonov mesečno aktivnih uporabnikov naprav Huawei z velikim poudarkom na kontekstualno in z umetno inteligenco podprto ciljano oglaševanje.

Huawei verjame v dolgoročno partnersko rast svoje oglasne platforme, zato bo letos več naporov usmeril v zagotavljanje varnosti in transparentnosti.

Preimenovanje blagovne znamke nakazuje razvoj oglaševalske platforme, ki upošteva spreminjanje navad uporabnikov na vseh napravah. Ne le na napravah Huawei. Poleg upoštevanja podatkovnega toka, ki ga ustavijo uporabniki naprav Huawei, to pomeni širjenje in doseganje podatkov tretjih oseb. Kar je ključni dejavnik, zakaj platforma vsak dan zabeleži štiri milijarde zahtev za prikaz oglasov.

Tako kot vse storitve s krovnim imenom Petal, tudi Petal Ads v središče razvoja postavlja inovacije. Iskalnik Petal Search, zemljevidi Petal Maps in urejevalnik videa Petal Clip, so v zadnjih letih izkoristili napredek z umetno inteligenco podprtega iskanja, lokacijskih storitev in orodij za ustvarjalno urejanje, da bi uporabnikom na evropskih trgih zagotovili več izbire in več možnosti.

Zagotavljanje trajnosti v digitalnem oglaševanju je pomemben cilj oglaševalske platforme Petal Ads. Huawei zato veliko pozornosti namenja zmanjševanju zakasnitev in izboljšanju učinkovitosti z uporabo novih tehnologij, kot so na primer omrežja pete generacije (5G), v skladu s trajnostnimi zavezami oglaševalske industrije. Na ta način želijo oblikovati ekosistem, v katerem bosta prihodek in trajnost stopala z roko v roki.

»Preimenovanje v Petal Ads predstavlja novo obdobje v oglaševanju na pametnih napravah, saj natančneje odraža sodelovanje in večkanalnost naše platforme, njeno trajnostno naravnanost ter spreminjajoče navade uporabnikov,« je dejal Jaime Gonzalo, podpredsednik Huawei Mobile Services Europe. »Tehnične inovacije na področju velikih podatkov, obogatene resničnosti (AR) in strojnega učenja oglaševalcem nudijo zmogljiva orodja, s katerimi lahko varno in zanesljivo dosežejo in nagovorijo občinstvo na različnih napravah. Naš cilj je združiti vse elemente oglaševalskega ekosistema v celovito, nenasičeno in uspešno platformo, tako da bodo lahko vse naše stranke izkoristile izjemne oglaševalske izkušnje na pametnih napravah. Ne glede na to, kje na svetu so«.

Osnovna načela, ki usmerjajo razvoj Petal Ads so sledeče. Zaupanje. Oblikovanje oglaševalske izkušnje, ki ustreza potrebam strankam ob sočasnem zagotavljanju učinkovitih rezultatov za partnerje. Inovacije. Združevanje zmogljivosti strojne opreme z algoritmi umetne inteligence in tehnologijami v oblaku. In kot zadnje. Rast. Ob osredotočanju na priložnosti za monetizacijo in na trajnostne oglaševalske rešitve.

Petal Ads sodeluje z več kot 60 certificiranimi agencijami po vsem svetu.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki