marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaDo boljšega zdravja kar med spanjem z uro Galaxy Watch
30.06.2025

Ko gre za vaše zdravje, lahko že majhne spremembe naredijo veliko razliko. Vsaka drobna izboljšava vaših vsakodnevnih navad prispeva k celostnemu boljšemu počutju, naslednja generacija ur Galaxy Watch pa vam bo pri tem še učinkoviteje pomagala z naborom novih funkcij za boljši spanec, zdravje srca, telesno pripravljenost in prehrano.

slikaHuaweieva dobava nosljivih naprav presegla 200 milijonov
27.06.2025

Poročilo raziskovalnega podjetja IDC razkriva, da je v prvem četrtletju letošnjega leta Huawei zasedel prvo mesto na globalnem trgu pametnih ur in hkrati ohranil trdno rast ter vodilni položaj po obsegu prodaje na domačem, kitajskem trgu. Poleg tega je podjetje do 5. junija 2025 prodalo več kot 200 milijonov nosljivih naprav.

slikaGalaxy Unpacked 2025: Ultra doživetje je pripravljeno, da se razpre
25.06.2025

Že vrsto let Samsung Electronics oblikuje svoje naprave glede na to, kar ljudje resnično potrebujejo, kot so boljša zmogljivost, ostrejše kamere in pametnejši načini za ohranjanje povezave. Z Galaxy AI presega to, kar naprave zmorejo, gre za to, kako ljudje z njimi komunicirajo.

slikaPametna kamera telefona zdaj razume, kaj gledate, in se odzove
23.06.2025

Današnja mobilna fotografija presega zgolj visokokakovostne leče ali napredne senzorje. Zahteva popolno usklajenost strojne in programske opreme ter umetne inteligence. Zato Samsung pri razvoju kamer sledi celostnemu pristopu, kjer vsak napredek temelji na tesno povezanih tehnologijah.

članki

Pepsi z Bluetoothom v svet oglaševanja


14.05.2007
Objavil: Klemen Sterle

Pepsi je začel z njihovo največjo marketinško naravnano akcijo z uporabo standarda bluetooth. Z bluetoothom bodo ljudje lahko sneli video posnetek njihove priljubljene papirnate reklame na njihove telefone.

Akcija dajanja video posnetkov na razpolago se je začela pred nedavnim. Trajala bo 2 meseca, vidljiva pa je na zunanjih oglasnih mestih kot so recimo avtobusne postaje v Washington D.C.-ju, Los Angelesu, Denverju in Orange Countyju in v kioskih v Pittsburgu in Philadelphii.

Vsaka od medijskih mrež je integrirala distribucijsko tehnologijo Qwikker Bluetooth v njihove ulične materiale. Vsak uporabnik, ki ima mobilnik z bluetoothom si lahko sname zastonj video posnetke iz Pepsi Smash reklame. Video posnetki, ki jih Pepsi daje je 5 "Pass The Mic" (podaj mikrofon) posnetkov freestyle hip hopa, ki ga je dal na voljo Yahoo! Music.

V prvem tednu pepsijeve akcije je bilo sporočeno, da je bil snemalni odstotek po celi mreži 27 %.

Karen Robinson iz Prime Point Media je izjavila: "Bluetooth posreduje res interaktivno uporabniško izkušnjo. Dodatno okreplja oglaševalsko akcijo, s tem da dovoli prenesti oglaševalsko vsebino na uporabnikov mobilnik kot del njihovega vsakdanjega življenja. S tem, ko smo omogočili približno 700.000 lokacij posebnih kioskov z Qwikker Bluetooth tehnologijo, lahko še bolj vplivamo na to, da bo dosegla svoj maksimum, sploh kar se tiče prodajnih dosežkov ter podpore Pepsijevim produktom."

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki