marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaMastercard uvaja prvo rešitev zaznavanja in obveščanja o varnostnih grožnjah
10.11.2025

Mastercard predstavlja Mastercard Threat Intelligence, prvo rešitev zaznavanja in obveščanja o varnostnih grožnjah, ki jo je mogoče množično uporabiti na področju plačil. Rešitev združuje vpoglede družbe Mastercard o plačilnih prevarah ter globalni pregled nad omrežjem s pomočjo podatkov o varnostnih grožnjah, ki jih zagotavlja podjetje Recorded Future.

slikaNovo partnerstvo HONOR in BYD za lažje povezovanje telefonov in vozil
07.11.2025

HONOR je sklenil strateško partnerstvo s podjetjem BYD, vodilnim svetovnim proizvajalcem vozil na nove pogone. Sodelovanje bo združilo rešitev podjetja HONOR za povezovanje pametnih telefonov z vozili ter pametni ekosistem BYD DiLink. Uporabniki bodo tako lahko uživali v enostavnejši, pametnejši in bolj prilagojeni izkušnji mobilnosti, ki jo poganja umetna inteligenca.

slikaSamsung predstavlja prvo tehnologijo za spremljanje prehrane za Galaxy Watch
05.11.2025

Vse se je začelo z enostavnim vprašanjem: Kaj če bi lahko merili svojo prehrano v realnem času, kar iz zapestja? Samsung indeks antioksidantov na Galaxy Watch8 spreminja tisto, kar je nekoč veljalo za znanstveno fantastiko in ga vpeljuje v vsakdanjo tehnologijo. V petih sekundah skeniranje palca prikaže natančne vrednosti karotenoidov. To je prvi merljivi indeks hranil v industriji.

slikaHONOR predstavil MagicOS 10, prvi operacijski sistem, ki se uči in razvija sam
03.11.2025

HONOR je na svoji prvi svetovni razvijalski konferenci v Shenzhenu predstavil MagicOS 10, prvi operacijski ekosistem na svetu, ki se lahko sam uči in izboljšuje. Ta prelomna novost pomeni začetek nove dobe, ko klasične operacijske sisteme zamenjujejo pametni sistemi, ki temeljijo na umetni inteligenci.

članki

Revija Penthouse se širi v mobilne vode


28.09.2006
Objavil: Sašo Mlakar

WAAT Media je podpisal večletno ekskluzivno pogodbo s Penthouse Media Group o distribuciji Penthousovih vsebin na mobilnih napravah po severni in latinski Ameriki ter Evropi.

Ponudba bo vsebovala uvodnik, slike, fotografije, igre in videe s Penthousove zbirke, vključno s forumom in pismi, kakor tudi novo obliko, značilno za mobilno prodajo.

"Naša pogodba z WAAT bo okrepila PMGI-jev trud, da bi dobavili kvalitetno zabavo za odrasle mobilnim potrošnikom pa svetu," je dejal Mark Rudolph, predsednik za licence pri PMGI. "WAAT-ove izkušnje v prilagodljivosti in distribuciji vsebin ter izkušnje s široko raznolikostjo tehničnih in regulacijskih zahtev nam bodo omogočile hitro širjenje in uspeh."

Adi McAbian, vodilni direktor WAAT Media, se strinja: "Vznemirljivo je biti pomemben člen pri utrditvi zaščitne znamke Penthouse v svetu. V kratkem bomo začeli delovati na preko 50 mobilnih straneh različnih operaterjev na njihovih portalih. Tržili bomo slike, videe in igre v 18 državah v roku 60 dni.”

"Za dodatek razvijamo tudi tri mobilne TV-kanale, večje število enotnih SMS-kampanj za Penthouse in web-to-mobile program za Penthouse online in podružnice." Penthouse trenutno izdaja revije v 12 državah, izdeluje in daje dovoljenja za televizijske video programe, video na zahtevo in DVD-je.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki