marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaPolovica Evropejcev zaradi fotografiranja zamudi pomembne trenutke
01.12.2025

Leto se bliža koncu, Samsung pa spodbuja ljudi, naj v prazničnem času ostanejo prisotni s prijatelji in družino. Več kot polovica Evropejcev (57 %) priznava, da jih fotografiranje odvrača od tega, da bi v celoti uživali v trenutkih, ki jih poskušajo ujeti.

slikaLenovo z rekordnim četrtletjem, napredek na področju hibridne umetne inteligence
28.11.2025

Skupina Lenovo je danes s svojimi hčerinskimi družbami poročala o rekordnih rezultatih za drugo četrtletje poslovnega leta 2025/26, pri čemer so skupni prihodki skupine dosegli rekordno višino 20,5 milijarde ameriških dolarjev (USD), kar je 15 % več kot v enakem obdobju lani.

slikaPrihaja predpraznični čas spletnih nakupov
26.11.2025

Začetek predpraznične mrzlice ob koncu leta je za mnoge čas, ko se odpravijo nakupovati darila na splet. A tudi najbolj izkušeni kupci lahko postanejo žrtev predprazničnih prevar. Nova raziskava družb Mastercard in Harris Poll razkriva, da se je 77 % evropskih potrošnikov v minulem letu soočilo s poskusom prevare, kar še dodatno dokazuje, kako pomembna je varnost na spletu.

slikaMed nagrajenci natečaja Huawei XMAGE tudi Slovenka Andreja Ravnak
24.11.2025

V Parizu je potekala svečana podelitev nagrad vsakoletnega fotografskega natečaja Huawei XMAGE, ki jo je spremljala otvoritev razstave z naslovom The World, You and Me. Dogodek, ki je pritegnil številne priznane ustvarjalce, predstavnike medijev in ljubitelje fotografije, je potekal v sklopu znanega sejma Paris Photo, ki tradicionalno zaznamuje november.

članki

Revija Penthouse se širi v mobilne vode


28.09.2006
Objavil: Sašo Mlakar

WAAT Media je podpisal večletno ekskluzivno pogodbo s Penthouse Media Group o distribuciji Penthousovih vsebin na mobilnih napravah po severni in latinski Ameriki ter Evropi.

Ponudba bo vsebovala uvodnik, slike, fotografije, igre in videe s Penthousove zbirke, vključno s forumom in pismi, kakor tudi novo obliko, značilno za mobilno prodajo.

"Naša pogodba z WAAT bo okrepila PMGI-jev trud, da bi dobavili kvalitetno zabavo za odrasle mobilnim potrošnikom pa svetu," je dejal Mark Rudolph, predsednik za licence pri PMGI. "WAAT-ove izkušnje v prilagodljivosti in distribuciji vsebin ter izkušnje s široko raznolikostjo tehničnih in regulacijskih zahtev nam bodo omogočile hitro širjenje in uspeh."

Adi McAbian, vodilni direktor WAAT Media, se strinja: "Vznemirljivo je biti pomemben člen pri utrditvi zaščitne znamke Penthouse v svetu. V kratkem bomo začeli delovati na preko 50 mobilnih straneh različnih operaterjev na njihovih portalih. Tržili bomo slike, videe in igre v 18 državah v roku 60 dni.”

"Za dodatek razvijamo tudi tri mobilne TV-kanale, večje število enotnih SMS-kampanj za Penthouse in web-to-mobile program za Penthouse online in podružnice." Penthouse trenutno izdaja revije v 12 državah, izdeluje in daje dovoljenja za televizijske video programe, video na zahtevo in DVD-je.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki