marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaHONOR predstavil MagicOS 10, prvi operacijski sistem, ki se uči in razvija sam
03.11.2025

HONOR je na svoji prvi svetovni razvijalski konferenci v Shenzhenu predstavil MagicOS 10, prvi operacijski ekosistem na svetu, ki se lahko sam uči in izboljšuje. Ta prelomna novost pomeni začetek nove dobe, ko klasične operacijske sisteme zamenjujejo pametni sistemi, ki temeljijo na umetni inteligenci.

slikaVisa uvaja nov protokol za varno in pametno z UI podprto nakupovanje
31.10.2025

Visa je predstavila varnostno rešitev Trusted Agent Protocol, ki vzpostavlja temeljni okvir za agentsko poslovanje in omogoča varno komunikacijo med UI agenti in trgovci v vseh fazah nakupnega procesa.

slikaSamsung Galaxy XR: Odpiranje novih svetov
29.10.2025

Samsung je za južnokorejski in ameriški trg predstavilo Galaxy XR, novo kategorijo naprav, ki temeljijo na umetni inteligenci in so zasnovane za zagotavljanje poglobljenih doživetij v obliki, optimizirani za večmodalno umetno inteligenco.

slikaNa Kitajskem lansirali serijo HONOR Magic8 in napovedali prihod naprave ROBOT PHONE
27.10.2025

HONOR je na Kitajskem uradno predstavil novo serijo HONOR Magic8, prvo generacijo samoučečih se AI telefonov. Serija prinaša napredno inteligenco YOYO Agent, prelomne inovacije v mobilni fotografiji in zmogljivosti, ki postavljajo nove rekorde v industriji. Ob zaključku dogodka je HONOR razkril tudi načrte svoje najdrznejše inovacije doslej – prihod povsem nove kategorije naprav ROBOT PHONE.

članki

Med pandemijo rast prodaje nosljivih naprav


29.03.2021
Objavil: Dare Gliha

IDC poroča, da so se pošiljke nosljivih izdelkov v zadnjem četrtletju leta 2020 povečale na 153,5 milijona, kar je za 27,2 % več kot v enakem obdobju lani. Celoletna rast je približno enaka, pošiljke pa so znašale 444,7 milijona.

Lani so analitiki začeli slediti novi kategoriji, t.i. "hearables". Napravo opredeljujejo kot zvočno napravo, ki se nosi v ušesu in omogoča več kot le glasbo: dostopa do digitalnega asistenta ali zagotavlja sledenje zdravju in kondiciji. Vendar je tudi »izboljšava zvočne izkušnje« dovolj, da lahko slušalke uvrstimo v to kategorijo.

Kakorkoli že imenujemo to kategorijo, je ta daleč najbolj prodajana, saj predstavlja kar dve tretjini pošiljk. Pametne ure so z 24,1 % precej oddaljene na drugem mestu, sledijo jim pametne zapestnice, ki so se izkazale so se kot največji poraženec, z 11,5 %.

Medtem ko je pandemija negativno vplivala na prodajo številnih izdelkov, je okrepila pripomočke, ki skrbijo za zdravje. Jitesh Ubrani, vodja raziskav za IDC Mobile Device Trackers je povedal: "Domači fitnes programi hitro postajajo ključni sestavni del nosljivih naprav za številna podjetja. Poleg tega je dobrodošlo tudi širjenje zdravstvenih senzorjev, kot so temperatura kože, EKG in sledenje srčnega utripa, saj omogočajo uporabnikom in zdravstvenim delavcem, da bolje razumejo pojav in sledenje bolezni."

Apple je s 36,2 % največji igralec na trgu. Pošiljke Apple Watch so se povečale za 45,6 %, narašča pa tudi prodaja naprav za poslušanje zvoka (čeprav se ta rast upočasnjuje). Xiaomi se je na drugo mesto uvrstil predvsem zaradi naraščajoče prodaje naprav iz nove kategorije hearables, vseeno pa je njihova uspešnica preteklih let, zapestnica Mi Band, začela izgubljati zalet.

Naslednji je Samsung z 8,8 milijoni dobavljivih naprav (vključno z blagovnimi znamkami v lasti Samsunga) in 1,3 milijona pametnih zapestnic. So pa zabeležili padec prodaje pametnih ur. Huawei je na koncu s 6,7 % tržnim deležem zasedel četrto mesto, edini trg kjer so pri podjetju zabeležili rast pa je domača Kitajska (na večini ostalih trgov pa je njigova prodaja padla). So pa vseeno pri podjetju zabeležili največji letni prirastek, saj so glede na leto 2019 povečali prodajo naprav za 50,7 %.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki