marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaNova raziskava razkriva ključne dejavnike pri nakupu pametnih telefonov
03.12.2025

Nova potrošniška raziskava, izvedena ob začetku največje nakupovalne sezone v letu, razkriva jasen trend: kupci pri izbiri nove tehnologije najprej pogledajo končno ceno po popustu, nato preverjeno kakovost izdelka in zanesljivost blagovne znamke.

slikaPolovica Evropejcev zaradi fotografiranja zamudi pomembne trenutke
01.12.2025

Leto se bliža koncu, Samsung pa spodbuja ljudi, naj v prazničnem času ostanejo prisotni s prijatelji in družino. Več kot polovica Evropejcev (57 %) priznava, da jih fotografiranje odvrača od tega, da bi v celoti uživali v trenutkih, ki jih poskušajo ujeti.

slikaLenovo z rekordnim četrtletjem, napredek na področju hibridne umetne inteligence
28.11.2025

Skupina Lenovo je danes s svojimi hčerinskimi družbami poročala o rekordnih rezultatih za drugo četrtletje poslovnega leta 2025/26, pri čemer so skupni prihodki skupine dosegli rekordno višino 20,5 milijarde ameriških dolarjev (USD), kar je 15 % več kot v enakem obdobju lani.

slikaPrihaja predpraznični čas spletnih nakupov
26.11.2025

Začetek predpraznične mrzlice ob koncu leta je za mnoge čas, ko se odpravijo nakupovati darila na splet. A tudi najbolj izkušeni kupci lahko postanejo žrtev predprazničnih prevar. Nova raziskava družb Mastercard in Harris Poll razkriva, da se je 77 % evropskih potrošnikov v minulem letu soočilo s poskusom prevare, kar še dodatno dokazuje, kako pomembna je varnost na spletu.

članki

Pametni telefoni Nokia z optiko ZEISS


10.07.2017
Objavil: Dare Gliha

Dom telefonov Nokia HMD Global in ZEISS sta naznanila podpis ekskluzivnega partnerstva, katerega namen je postaviti nove standarde na področju snemanja v industriji pametnih telefonov. Ta dolgoročni sporazum temelji na skupni zgodovini in strokovnosti med podjetjem ZEISS in pametnimi telefoni Nokia.

S skupnim prizadevanjem za izboljšanje kakovosti celovite izkušnje snemanja s pametnimi telefoni, ki zajemajo celoten ekosistem, od programske opreme in storitev pa do kakovosti zaslona in optičnega oblikovanja, bo partnerstvo med podjetjema ZEISS in HMD Global nadgrajevalo trenutne standarde zmogljivosti snemanja in bo blagovno znamko ZEISS ponovno vpeljalo v pametne telefone Nokia. Ta zaveza, da bodo nenehno izboljševali izkušnje snemanja potrošnikov, je odsev skupnih vrednot obeh podjetij – zavezanosti h kakovosti, resnični izdelavi in želji po izboljšanju življenjskih izkušenj.

Odnos med ZEISS-om in telefoni Nokia traja že dlje kot desetletje. Temelji na skupni strasti do inovacij in temu, da potrošniku vedno zagotavljajo samo najboljše. V preteklosti je sodelovanje med podjetjem ZEISS in telefoni Nokia prineslo ogromno tehnoloških inovacij, kot je bil prvi mobilni telefon z več milijoni slikovnih točk na svetu ter veliko naprav, ki so postavljale nove standarde, od Nokia Nseries do tistih, ki so se ponašale s tehnologijo Nokia PureView. Ta prenovljeni odnos je dolgoročna zaveza, da bosta na teh tehnoloških inovacijah gradila tudi v prihodnjih letih.

Arto Nummela, direktor podjetja HMD Global:

“Sodelovanje z ZEISS-om je pomemben del naše zaveze k temu, da bomo svojim potrošnikom vedno ponudili le najboljše uporabniške izkušnje. Naši oboževalci ne želijo le super kamere na svojem pametnem telefonu, temveč želijo popolno izkušnjo snemanja, ki postavlja nove standarde, hkrati pa jih še redifinira. Naši oboževalci so to pričakovali, mi pa jim skupaj z ZEISS-om to prinašamo – razvito odličnost snemanja za vse.”

Dr. Matthias Metz, član izvršnega odbora ZEISS Group:

"Sodelovanje med podjetjema HMD Global in ZEISS bo znova okrepilo celovitost potrošnikove izkušnje snemanja, ki temelji na odličnosti in inovacijah. Naše partnerstvo je zgrajeno na trdnih temeljih. Skupaj se veselimo razburljivega potovanja v prihodnost prefinjenega snemanja s pametnimi telefoni."

To ekskluzivno partnerstvo z ZEISS-om je še dodaten dokaz, kako HMD Global sodeluje z najboljšimi in najbolj spoštovanimi v industriji ter tako spodbuja popolnost pri vseh vidikih oblikovanja in izdelave telefona ter je zavezan potrošnikom, tako da zagotavlja najboljšo možno izkušnjo slikanja s pametnimi telefoni.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki