marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaDigitalne inovacije za boljše življenje
20.10.2025

Telekom Slovenije je s petimi priznanji Ookla Speedtest Awards 2025 potrdil vodilno vlogo, saj ima najboljše, najhitrejše in najbolj pokrito mobilno omrežje. Ta dosežek, ki odraža uspeh strateških vlaganj in vrhunsko uporabniško izkušnjo, sovpada s krepitvijo vloge branika digitalne varnosti v času rekordnega porasta kibernetskih groženj.

slikaShenzhen dobil novo HONOR ALPHA flagship trgovino
17.10.2025

Globalna blagovna znamka HONOR je v nakupovalnem središču Shenzhen Bay MixC uradno odprla »flagship« trgovino ALPHA. Novi prostor se predstavlja kot »AI Smart Living inovacijski hub«, kjer se vrhunska tehnologija sreča s kulturnim navdihom.

slikaHuawei odprl Iconic Shop, kjer so na ogled vse njegove naprave
17.10.2025

Ponovno imate priložnost vstopiti v prihodnost. Huawei je svečano odprl Iconic Shop, prvi v regiji, kjer si lahko v živo ogledate in preizkusite naprave, ki jih ponuja na našem trgu. Prijazno vabljeni!

slikaDigitalna varnost v Evropi postaja tema vsakdanjih pogovorov
15.10.2025

Oktober je mesec kibernetske varnosti in ob tej priložnosti Mastercard objavlja rezultate nove raziskave, ki poudarjajo vse večji pomen digitalne varnosti v vsakodnevnem življenju. Zaradi vedno večjega števila poskusov prevar in nevarnosti, ki jih omogoča umetna inteligenca (UI), kibernetska varnost čedalje bolj postaja tema vsakdanjih pogovorov.

članki

Palm ponudil poravnavo


01.02.2008
Objavil: Dare Gliha

Palm je ponudil poravnavo v skupni tožbi kupcev, ki so kupili Palmove pametne mobilnike Treo 600 in Treo 650. Le-ta sta konstantno povzročala težave in okvare, Palm pa je kupce tudi zavajal pri oglaševanju modelov.

Palm tako ponuja 75 dolarjev denarnega povračila pri menjavi pokvarjenega modela Treo 600, ter 50 dolarjev povračila pri popravilu modela Treo 650, vse v primeru, če je kupec svoj mobilnik zamenjal dva ali večkrat od nakupa. Palm je ravno tako ponudil »pravico do popravila« za vse stranke, ki so imele z mobilnikom težave, pa jim le-tega še niso zamenjali.

»Palm je poravnavo ponudil v izogib dolgim sodnim postopkom ter s tem povezanimi stroški. Poravnava ni priznanje krivde ter priznanja, da je kršen kakršen koli zakon,« so sporočili iz podjetja.

Originalna tožba, ki so jo vložili leta 2005 je navajala konstantne težave z mobilnikom, okvarjene priključke za slušalke in MP3 predvajalnik ter Palmovo menjavo okvarjenih enot za »popravljene« enote z podobnimi simptomi in ne nove.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki