marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaProslavite tisto, kar traja: nova praznična kampanja HONOR
12.12.2025

HONOR je v decembru predstavil praznično kampanjo »Proslavite tisto, kar traja«, ki izpostavlja moč skupnih trenutkov ter zanesljive naprave HONOR Magic V5 in serijo HONOR 400. Najnovejši zložljivi model in vzdržljivi telefoni serije 400 uporabnikom omogočajo, da brez skrbi ujamejo zimske spomine, napredne AI funkcije pa poskrbijo, da praznični utrinki ostanejo jasni v vseh svetlobnih pogojih.

slikaTelekom Slovenije med tehnološko najnaprednejšimi telekomunikacijskimi podjetji v Evropi
10.12.2025

Telekom Slovenije je uspešno zaključil enega najzahtevnejših tehnoloških projektov v tem desetletju. S celovito prenovo jedrnega dela mobilnega omrežja se je uvrstil v sam evropski vrh tehnološke razvitosti. Ta strateška naložba omogoča vzpostavitev samostojnega 5G omrežja, napredno virtualizacijo z rezinjenjem omrežja ter še hitrejši in odzivnejši mobilni širokopasovni dostop.

slikaSeriji Samsung Galaxy S in Z postavljata nove standarde vzdržljivosti in dolgoživosti
10.12.2025

Naši pametni telefoni so več kot le naprave. So naši osebni podatkovni centri. Običajno jih primemo v roke takoj po tem, ko prižgemo kavni aparat, in nazadnje, preden si zvečer umijemo zobe. Samsung razume to globoko povezanost in je seriji Galaxy S in Z zasnoval tako, da nista zgolj vrhunska pripomočka.

slikaXiaomi je dosegel rekordne rezultate v 3. četrtletju 2025
08.12.2025

Xiaomu je objavil nerevidirane rezultate za tretje četrtletje 2025, ki potrjujejo močan zagon rasti v vseh poslovnih segmentih. V 3. četrtletju 2025 je Xiaomi dosegel skupne prihodke v višini 113,1 milijarde RMB, kar pomeni 22,3 odstotno rast glede na lani in že četrti zaporedni kvartal s prihodki nad 100 milijard RMB.

članki

Padec dobička pri večjih mobilnih proizvajalcih


08.05.2008
Objavil: Dare Gliha

Strategy Analitics je v eni izmed zadnjih raziskav razkril, da se dobiček prvih petih mobilnih proizvajalcev niža. Njihov delež industrijskega dobička je padel iz 92 odstotkov leta 2004 na 84 odstotkov leta 2007.

»Prvih pet proizvajalcev mobilnikov sicer navzven izgleda bolj prevladujoče kot pred tremi leti, vendar se je njihov prihodek pravzaprav zmanjšal,« je povedal Tom Kang, analitik pri Strategy Analiticsu. » Tako tudi ni presenečenje, da ti proizvajalci iščejo načine, kako dobiček ponovno povečati, predvsem na novih trgih. Presenečenje je Research in Motion, ki ima sicer le odstotek tržnega deleža, vendar pa je uspel dobiti kar šest odstotkov industrijskega dobička.

»RIM je zabeležil 187 odstotno povečanje dobička v tem časovnem obdobju in tako pravzaprav piše svojo zgodbo na področju konkurence. Podobno zgodbo pišeta tudi podjetji Apple in HTC,« je povedal Chris Ambrosio, direktor oddelka pri Strategy Analiticsu. »Ti proizvajalci so talo leta 2007 imeli kar 16 odstotni industrijski dobiček, predvsem z napravami ki združujejo storitve, aplikacije in večpredstavne vsebine,« je še dodal.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki