marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaDo boljšega zdravja kar med spanjem z uro Galaxy Watch
30.06.2025

Ko gre za vaše zdravje, lahko že majhne spremembe naredijo veliko razliko. Vsaka drobna izboljšava vaših vsakodnevnih navad prispeva k celostnemu boljšemu počutju, naslednja generacija ur Galaxy Watch pa vam bo pri tem še učinkoviteje pomagala z naborom novih funkcij za boljši spanec, zdravje srca, telesno pripravljenost in prehrano.

slikaHuaweieva dobava nosljivih naprav presegla 200 milijonov
27.06.2025

Poročilo raziskovalnega podjetja IDC razkriva, da je v prvem četrtletju letošnjega leta Huawei zasedel prvo mesto na globalnem trgu pametnih ur in hkrati ohranil trdno rast ter vodilni položaj po obsegu prodaje na domačem, kitajskem trgu. Poleg tega je podjetje do 5. junija 2025 prodalo več kot 200 milijonov nosljivih naprav.

slikaGalaxy Unpacked 2025: Ultra doživetje je pripravljeno, da se razpre
25.06.2025

Že vrsto let Samsung Electronics oblikuje svoje naprave glede na to, kar ljudje resnično potrebujejo, kot so boljša zmogljivost, ostrejše kamere in pametnejši načini za ohranjanje povezave. Z Galaxy AI presega to, kar naprave zmorejo, gre za to, kako ljudje z njimi komunicirajo.

slikaPametna kamera telefona zdaj razume, kaj gledate, in se odzove
23.06.2025

Današnja mobilna fotografija presega zgolj visokokakovostne leče ali napredne senzorje. Zahteva popolno usklajenost strojne in programske opreme ter umetne inteligence. Zato Samsung pri razvoju kamer sledi celostnemu pristopu, kjer vsak napredek temelji na tesno povezanih tehnologijah.

članki

Skoraj osem od desetih Slovencev do spleta dostopa prek mobilnega telefona


03.08.2022
Objavil: Dare Gliha

Kar 79,45 odstotka Slovencev danes do spletnih vsebin dostopa prek mobilnega telefona, kaže najnovejša iPROMova analiza o tehnoloških značilnostih naprav, s katerimi spletni uporabniki dostopajo do digitalnih medijev. Mobilni dostop je od junija lani do letošnjega junija rasel z upočasnjeno stopnjo rasti, in sicer je zabeležil rast za pet odstotnih točk.

»V novi normalnosti smo uporabniki spleta postali vsepovezani. Prva naprava, s katero v vsakem trenutku dostopamo do digitalnih medijev, je postal pametni telefon, za poglobljeno prebiranje vsebin v digitalnih medijih pa v petini primerov še vedno uporabljamo računalnike,« analizo komentira Tomaž Tomšič, vodja iPROM Labsa.

V zadnjem letu počasnejša rast mobilnega dostopa do digitalnih medijev
Uporabniki slovenskih medijev do vsebin v digitalnih medijih v večini (79,45 %) dostopajo prek mobilnih telefonov. Dobra petina (20,55 %) pa vsebino v digitalnih medijih še vedno poglobljeno raziskuje prek računalnikov. Dostop prek mobilnih telefonov je v enoletnem obdobju od junija 2021 do junija 2022 v primerjavi z obdobjem pred tem dosegel rast za pet odstotnih točk, je pa ta rast v primerjavi s preteklimi obdobji nekoliko upočasnjena.

Analiza je letos prvič zaznala trend rasti dostopov do digitalnih vsebin z uporabo VR-naprav, odstotek takšnih naprav pa je sicer še vedno zanemarljiv (0,01 %).

Rast uporabe brskalnika Edge predvsem na račun ukinitve brskalnika Internet Explorer
Delež uporabe brskalnikov na računalnikih se med junijem 2021 in junijem 2022 ni bistveno spremenil. Vodilni tržni delež ohranja brskalnik Chrome (65,30 %), sledita mu Firefox (18,48 %) in Safari (7,46 %). Največjo rast uporabe, kar 40-odstotno, je v analiziranem obdobju zabeležil brskalnik Edge, ki ga je junija 2022 uporabljalo že 4,25 odstotka Slovencev. Ta rast je posledica ukinitve brskalnika Internet Explorer v letošnjem letu.

Na mobilnih napravah že tri četrtine Slovencev uporablja operacijski sistem Android
Največji delež uporabnikov za dostop do digitalnih medijev uporablja pametne telefone z operacijskim sistemom Android. Na trgu mobilnih operacijskih sistemov mu pripada kar 77,55-odstotni delež, kar še utrjuje njegov položaj vodilnega mobilnega operacijskega sistema v Sloveniji. Uporaba Androida je med junijem 2021 in junijem 2022 zrasla za 5,65 odstotka. Applov mobilni operacijski sistem (iOS) dosega 22,45-odstotni tržni delež.

Uporabljena metodologija
iPROM pridobljene podatke o vedenju uporabnikov spleta beleži in obdeluje s tehnološko platformo iPROM Cloud, analizo pa pripravlja že od leta 2004. Letošnja analiza je bila izvedena na vzorcu 1,65 milijona slovenskih uporabnikov interneta in je po standardu organizacije IAB zajela 22,7 milijarde meritvenih zahtevkov.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki