marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaDigitalna varnost v Evropi postaja tema vsakdanjih pogovorov
15.10.2025

Oktober je mesec kibernetske varnosti in ob tej priložnosti Mastercard objavlja rezultate nove raziskave, ki poudarjajo vse večji pomen digitalne varnosti v vsakodnevnem življenju. Zaradi vedno večjega števila poskusov prevar in nevarnosti, ki jih omogoča umetna inteligenca (UI), kibernetska varnost čedalje bolj postaja tema vsakdanjih pogovorov.

slikaSamsung širi partnerstvo s Toyoto za digitalno preobrazbo prodajnih mest na novih trgih
13.10.2025

Samsung je napovedal širitev partnerstva s podjetjem Toyota Motor, enim izmed vodilnih svetovnih proizvajalcev avtomobilov, ki bo prinesla Samsung rešitve Smart Signage v dodatne Toyotine prodajne salone na ključnih trgih. Ta širitev sledi uspešni obsežni digitalni preobrazbi 1250 prodajnih mest v 40 državah, zaključeni v začetku leta 2025 v Evropi.

slikaSamsung in OpenAI napovedujeta strateško partnerstvo za pospešitev razvoja AI
10.10.2025

OpenAI, Samsung Electronics, Samsung SDS, Samsung C&T in Samsung Heavy Industries so napovedali pismo o nameri (LOI) za strateško partnerstvo, katerega cilj je pospešiti razvoj svetovne infrastrukture podatkovnih centrov za umetno inteligenco ter skupaj razvijati prihodnje tehnologije na sorodnih področjih.

slikaHONOR na Snapdragon Summitu 2025 predstavil AI inovacije
08.10.2025

Na dogodku Snapdragon Summit 2025 je HONOR, ki gradi ekosistem AI naprav, predstavil prelomne inovacije umetne inteligence na svojih napravah – med drugim tehnologijo nizkobitne kvantizacije za AI modele na napravah ter tehnologijo naslednje generacije hibridnega iskanja.

članki

Skoraj osem od desetih Slovencev do spleta dostopa prek mobilnega telefona


03.08.2022
Objavil: Dare Gliha

Kar 79,45 odstotka Slovencev danes do spletnih vsebin dostopa prek mobilnega telefona, kaže najnovejša iPROMova analiza o tehnoloških značilnostih naprav, s katerimi spletni uporabniki dostopajo do digitalnih medijev. Mobilni dostop je od junija lani do letošnjega junija rasel z upočasnjeno stopnjo rasti, in sicer je zabeležil rast za pet odstotnih točk.

»V novi normalnosti smo uporabniki spleta postali vsepovezani. Prva naprava, s katero v vsakem trenutku dostopamo do digitalnih medijev, je postal pametni telefon, za poglobljeno prebiranje vsebin v digitalnih medijih pa v petini primerov še vedno uporabljamo računalnike,« analizo komentira Tomaž Tomšič, vodja iPROM Labsa.

V zadnjem letu počasnejša rast mobilnega dostopa do digitalnih medijev
Uporabniki slovenskih medijev do vsebin v digitalnih medijih v večini (79,45 %) dostopajo prek mobilnih telefonov. Dobra petina (20,55 %) pa vsebino v digitalnih medijih še vedno poglobljeno raziskuje prek računalnikov. Dostop prek mobilnih telefonov je v enoletnem obdobju od junija 2021 do junija 2022 v primerjavi z obdobjem pred tem dosegel rast za pet odstotnih točk, je pa ta rast v primerjavi s preteklimi obdobji nekoliko upočasnjena.

Analiza je letos prvič zaznala trend rasti dostopov do digitalnih vsebin z uporabo VR-naprav, odstotek takšnih naprav pa je sicer še vedno zanemarljiv (0,01 %).

Rast uporabe brskalnika Edge predvsem na račun ukinitve brskalnika Internet Explorer
Delež uporabe brskalnikov na računalnikih se med junijem 2021 in junijem 2022 ni bistveno spremenil. Vodilni tržni delež ohranja brskalnik Chrome (65,30 %), sledita mu Firefox (18,48 %) in Safari (7,46 %). Največjo rast uporabe, kar 40-odstotno, je v analiziranem obdobju zabeležil brskalnik Edge, ki ga je junija 2022 uporabljalo že 4,25 odstotka Slovencev. Ta rast je posledica ukinitve brskalnika Internet Explorer v letošnjem letu.

Na mobilnih napravah že tri četrtine Slovencev uporablja operacijski sistem Android
Največji delež uporabnikov za dostop do digitalnih medijev uporablja pametne telefone z operacijskim sistemom Android. Na trgu mobilnih operacijskih sistemov mu pripada kar 77,55-odstotni delež, kar še utrjuje njegov položaj vodilnega mobilnega operacijskega sistema v Sloveniji. Uporaba Androida je med junijem 2021 in junijem 2022 zrasla za 5,65 odstotka. Applov mobilni operacijski sistem (iOS) dosega 22,45-odstotni tržni delež.

Uporabljena metodologija
iPROM pridobljene podatke o vedenju uporabnikov spleta beleži in obdeluje s tehnološko platformo iPROM Cloud, analizo pa pripravlja že od leta 2004. Letošnja analiza je bila izvedena na vzorcu 1,65 milijona slovenskih uporabnikov interneta in je po standardu organizacije IAB zajela 22,7 milijarde meritvenih zahtevkov.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki