marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaDo boljšega zdravja kar med spanjem z uro Galaxy Watch
30.06.2025

Ko gre za vaše zdravje, lahko že majhne spremembe naredijo veliko razliko. Vsaka drobna izboljšava vaših vsakodnevnih navad prispeva k celostnemu boljšemu počutju, naslednja generacija ur Galaxy Watch pa vam bo pri tem še učinkoviteje pomagala z naborom novih funkcij za boljši spanec, zdravje srca, telesno pripravljenost in prehrano.

slikaHuaweieva dobava nosljivih naprav presegla 200 milijonov
27.06.2025

Poročilo raziskovalnega podjetja IDC razkriva, da je v prvem četrtletju letošnjega leta Huawei zasedel prvo mesto na globalnem trgu pametnih ur in hkrati ohranil trdno rast ter vodilni položaj po obsegu prodaje na domačem, kitajskem trgu. Poleg tega je podjetje do 5. junija 2025 prodalo več kot 200 milijonov nosljivih naprav.

slikaGalaxy Unpacked 2025: Ultra doživetje je pripravljeno, da se razpre
25.06.2025

Že vrsto let Samsung Electronics oblikuje svoje naprave glede na to, kar ljudje resnično potrebujejo, kot so boljša zmogljivost, ostrejše kamere in pametnejši načini za ohranjanje povezave. Z Galaxy AI presega to, kar naprave zmorejo, gre za to, kako ljudje z njimi komunicirajo.

slikaPametna kamera telefona zdaj razume, kaj gledate, in se odzove
23.06.2025

Današnja mobilna fotografija presega zgolj visokokakovostne leče ali napredne senzorje. Zahteva popolno usklajenost strojne in programske opreme ter umetne inteligence. Zato Samsung pri razvoju kamer sledi celostnemu pristopu, kjer vsak napredek temelji na tesno povezanih tehnologijah.

članki

Nič več "Živali" pri Orangu


12.05.2006
Objavil: Klemen Sterle

Pri Orangu so se odlocili za umik prodajne akcije, imenovane Živali. Razlogi se skrivajo v nepriljubljenosti in slabem odzivu na akcijo pri medijih in seveda najbolj pomembnem členu - kupcih.

Orange Anglija se pripravlja na umik neslavne "živalske" prodajne akcije v prid drugi akciji. Prodajana akcija "Živali", ki je Orange stala 18 milijonov dolarjev naj bi se iztekla koncem tega leta, temeljila pa je na opredelitvi kupcev kot tipa živali, glede na to koliko mesečno zapravijo za svoj prenosni telefon.

Orange je razdelil ljudi v štiri skupine glede na sledeče skupne lastnosti: zabave željne Delfine, resne in informacij željne Rakune, družabne Kanarčke in zapravljive Panterje.

Vsekakor drži ena stvar, in sicer, da je bila prodajna akcija pri medijih nepriljubljena in kakor kaže, tudi pri kupcih. Oglaševanje se bo, kljub odločitvi, da prekinejo "Živali", še vedno nadaljevalo v tiskanih medijih, medtem ko bodo umaknili vse reklamne panoje in reklamne posterje za pripravo na novo oglaševalsko akcijo - povrnitev na trg ponudnika internetnih storitev Wanadooja, ki je v lasti francoskega Telekoma, ampak tokrat kot Orange Internet.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki