marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaSamsung širi vizijo UI za vse
13.01.2025

Samsung je na sejmu CES 2025 predstavil svojo novo vizijo Umetna inteligenca za vse, ki se osredotoča na to, da bo UI postala vsakodnevna in vseprisotna izkušnja. Na podlagi desetletja vodilnega položaja povezanega doma Samsung izkorišča moč umetne inteligence, da bi inteligenco vnesel v vsak dan in ljudem omogočil, da izkusijo bolj oseben, vpliven in opolnomočen svet.

slikaProcesor Dimensity 9500 bo presegel prag 4 GHz
10.01.2025

MediaTek je z modelom Dimensity 9300 in njegovimi vsemi velikimi procesorskimi jedri začel novo obdobje v svoji arhitekturi čipov. Temu je sledil Dimensity 9400, ki je prav tako uporabljal arhitekturo z vsemi velikimi jedri procesorja z enako sestavo 1+3+4, zdaj pa nas je znani tipster Digital Chat Station seznanil z zasnovo procesorja prihajajočega modela Dimensity 9500.

slikaCelotna družina telefonov iPhone 17 bo imela zaslone z visoko hitrostjo osveževanja
08.01.2025

Applu je doslej uspelo, da je zaslone z visoko frekvenco osveževanja omejil za svoje modele Pro, čeprav so njegovi tekmeci z operacijskim sistemom Android uvedli frekvenco osveževanja 120 Hz tudi v telefone nižjega srednjega razreda. Vendar se bodo stvari naslednje leto morda končno spremenile.

slikaPolnjenje prek USB-C je v Evropski uniji odslej obvezno
06.01.2025

V EU je začela veljati direktiva USB-C, ki od mobilnih naprav zahteva univerzalni priključek za polnjenje. Končni cilj direktive je zmanjšati količino e-odpadkov in odpraviti razdrobljenost trga. Vendar je univerzalni priključek USB-C le en del direktive - Evropska unija želi izboljšati tudi označevanje, hitro polnjenje in zmanjšanje količine e-odpadkov.

članki

Orange UK bo poskusno uvedel oglaševalsko financirane spletne vsebine


17.04.2008
Objavil: Igor Prešeren

Orange UK je objavil začetek oglaševalsko sponzoriranih vsebin na svoji spletni platformi Orange World. S to potezo bo 800.000 uporabnikov te platforme imelo možnost prenosa različnih glasbenih vsebin štirih različnih žanrov (Popularno, Pop, Rock, Dance) po močno znižani ceni, kar bo tudi doslej največji tovrstni preizkus v Veliki Britaniji.

Spletne vsebine, ki bodo financirane s strani oglaševalcev, ponujajo povsem nov način doseganja večih uporabnikov in ustvarjajo nov tržni potencial. Test bo trajal 3 mesece in se bo začel v tem tednu. Test bo tako omogočil različnim znamkam oglaševanje svojih produktov med samim procesom plačila in nato prenosa glasbe, ki si jo bo uporabnik izbral, kar bo proizvajalcem oglaševanih izdelkov ponudilo izjemno priložnost za interakcijo z svojimi uporabniki na mobilnih telefonih.

Oglaševalska družba Screen Tonic upravlja in prispeva reklame za ta test in je že pridobila večje število oglaševalcev, med katerimi so tudi tako znane družbe kot sta Paramount Pictures in Ford. Uporabniki, ki bodo v tem testu sodelovali, bodo lahko prenašali glasbene datoteke zastonj, po polovični ceni ali po polni ceni. Orange bo za potrebe testa omogočil izbiro med več kot 500 različnimi glasbenimi datotekami.

Theo Theodoru, vodja prodaje pri Screen Tonic je sporočil : "Takšen test bo predstavil vse zmožnosti mobilne tehnologije številnim znamkam, ki so doslej imele malo razumevanja za ta medij. To je zelo vznemirljiv razlog, da se znamke vključijo v mobilno industrijo, saj se le-ta močno razvija in ustvarja čedalje bolj inovativne načine, kako doseči širšo množico ljudi."

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki