marketing
več | arhivpoudarjeno
slikaNEO sedaj tudi kot aplikacija za pametne TV sprejemnike
04.12.2020

Platforma NEO je odslej naročnikom televizije Telekoma Slovenije na voljo tudi kot aplikacija NEO TV Lite, ki deluje na pametnih TV sprejemnikih z operacijskim sistemom Android TV od različice 7.0 dalje. Na ta način je rešitev NEO naročnikom na voljo prek NEO Smartboxa, aplikacije NEO za mobitele in tablice ter odslej tudi aplikacije za pametne televizorje.

slikaA1 Slovenija omogoča plačevanje storitev in vsebin podjetja Apple preko mesečne položnice
04.12.2020

Danes so pri A1 Slovenija pričeli svojim naročnikom ponujati možnost plačevanja za njihove najljubše vsebine in storitve, ki jih ponuja podjetje Apple, vključno z aplikacijami iz App Store, Apple Music, Apple TV+, serijami in filmi iz aplikacije Apple TV, knjigami iz Apple Books in storitvi shranjevanja podatkov v oblaku iCloud z vsemi Applovimi izdelki prek mesečne položnice za mobilne storitve.

slikaFrancozi prvi z nalepko o popravljivosti naprav
02.12.2020

Prejšnji teden so Evropski poslanci glasovali o zakonu, ki bi potrošnikom zagotovil informacijo o popravljivosti naprave, ki jo kupujejo. S tem bi lahko še pred nakupom dobili informacijo o življenjski dobi naprave in njeni popravljivosti.

slikaNT Remote uspešno končana
30.11.2020

Microsoft je sporočil, da je bila letošnja virtualna konferenca NT Remote dobro sprejeta med udeleženci. V dveh dneh se je tako 946 udeležencev pridružilo 76 predavateljem na skupno 119 predavanjih, delavnicah in okroglih mizah, ki so potekali v okviru 6 tehnoloških in 10 poslovnih vsebinskih sklopov. Dogodek pa je podprlo kar 30 partnerjev.

slikaMediatek kupil Intlovo podjetje za upravljanje porabe energije
27.11.2020

Mediatek je sporočil, da je od Intla odkupil podjetje Enpirion, ki skrbi za rešitve upravljanja z energijo. Cena nakupa znaša 85 milijonov dolarjev. To je že drugo podjetje, ki ga je Intel prodal, lani je namreč Apple za milijardo dolarjev odkupil posel modemov za pametne telefone.

članki

Orange UK bo poskusno uvedel oglaševalsko financirane spletne vsebine


17.04.2008
Objavil: Igor Prešeren

Orange UK je objavil začetek oglaševalsko sponzoriranih vsebin na svoji spletni platformi Orange World. S to potezo bo 800.000 uporabnikov te platforme imelo možnost prenosa različnih glasbenih vsebin štirih različnih žanrov (Popularno, Pop, Rock, Dance) po močno znižani ceni, kar bo tudi doslej največji tovrstni preizkus v Veliki Britaniji.

Spletne vsebine, ki bodo financirane s strani oglaševalcev, ponujajo povsem nov način doseganja večih uporabnikov in ustvarjajo nov tržni potencial. Test bo trajal 3 mesece in se bo začel v tem tednu. Test bo tako omogočil različnim znamkam oglaševanje svojih produktov med samim procesom plačila in nato prenosa glasbe, ki si jo bo uporabnik izbral, kar bo proizvajalcem oglaševanih izdelkov ponudilo izjemno priložnost za interakcijo z svojimi uporabniki na mobilnih telefonih.

Oglaševalska družba Screen Tonic upravlja in prispeva reklame za ta test in je že pridobila večje število oglaševalcev, med katerimi so tudi tako znane družbe kot sta Paramount Pictures in Ford. Uporabniki, ki bodo v tem testu sodelovali, bodo lahko prenašali glasbene datoteke zastonj, po polovični ceni ali po polni ceni. Orange bo za potrebe testa omogočil izbiro med več kot 500 različnimi glasbenimi datotekami.

Theo Theodoru, vodja prodaje pri Screen Tonic je sporočil : "Takšen test bo predstavil vse zmožnosti mobilne tehnologije številnim znamkam, ki so doslej imele malo razumevanja za ta medij. To je zelo vznemirljiv razlog, da se znamke vključijo v mobilno industrijo, saj se le-ta močno razvija in ustvarja čedalje bolj inovativne načine, kako doseči širšo množico ljudi."

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki