marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaDigitalne inovacije za boljše življenje
20.10.2025

Telekom Slovenije je s petimi priznanji Ookla Speedtest Awards 2025 potrdil vodilno vlogo, saj ima najboljše, najhitrejše in najbolj pokrito mobilno omrežje. Ta dosežek, ki odraža uspeh strateških vlaganj in vrhunsko uporabniško izkušnjo, sovpada s krepitvijo vloge branika digitalne varnosti v času rekordnega porasta kibernetskih groženj.

slikaShenzhen dobil novo HONOR ALPHA flagship trgovino
17.10.2025

Globalna blagovna znamka HONOR je v nakupovalnem središču Shenzhen Bay MixC uradno odprla »flagship« trgovino ALPHA. Novi prostor se predstavlja kot »AI Smart Living inovacijski hub«, kjer se vrhunska tehnologija sreča s kulturnim navdihom.

slikaHuawei odprl Iconic Shop, kjer so na ogled vse njegove naprave
17.10.2025

Ponovno imate priložnost vstopiti v prihodnost. Huawei je svečano odprl Iconic Shop, prvi v regiji, kjer si lahko v živo ogledate in preizkusite naprave, ki jih ponuja na našem trgu. Prijazno vabljeni!

slikaDigitalna varnost v Evropi postaja tema vsakdanjih pogovorov
15.10.2025

Oktober je mesec kibernetske varnosti in ob tej priložnosti Mastercard objavlja rezultate nove raziskave, ki poudarjajo vse večji pomen digitalne varnosti v vsakodnevnem življenju. Zaradi vedno večjega števila poskusov prevar in nevarnosti, ki jih omogoča umetna inteligenca (UI), kibernetska varnost čedalje bolj postaja tema vsakdanjih pogovorov.

članki

Oppo na konferenci Google Cloud Next 2025 napoveduje pobudo Agentic AI


24.04.2025
Objavil: Dare Gliha

Google je nedavno v Las Vegasu gostil tridnevno konferenco Google Cloud Next 2025, na kateri je Oppo napovedal svojo pobudo Agentic AI Initiative in spregovoril o svoji strategiji, da bo z lastnim razvojem in sodelovanjem z Googlom postal vodilni na področju izkušenj z umetno inteligenco.

Poleg tega je Oppo na konferenci predstavil iskanje z umetno inteligenco. Gre za orodje AI na sistemski ravni, ki ga poganja Google Cloud in uporabnikom omogoča učinkovito iskanje in pridobivanje zapletenih informacij iz večmodalnih dokumentov z uporabo poizvedb v naravnem jeziku. Podjetje je izpostavilo tudi svoje napredke na področjih produktivnosti AI, slikanja AI in ustvarjalnosti AI.

"Oppo se je vedno osredotočal na uporabnika in naš cilj je zelo jasen: biti vodilni pri inovacijah na področju izkušenj z umetno inteligenco in zagotavljati najboljšo izkušnjo. S strateškim sodelovanjem s partnerji, kot je Google Cloud, nenehno izboljšujemo izkušnje AI, s ciljem, da uporabnikom Oppo zagotovimo možnosti Agentic AI," je dejal Jason Liao, predsednik raziskovalnega inštituta Oppo.

Oppo je tudi povedal, da raziskuje naslednjo fazo izkušenj Agentic AI, pri čemer se osredotoča na ustvarjanje personaliziranih uporabniških izkušenj.

Oppo razvija tudi nov sistem uporabniškega znanja, ki bo služil kot centralizirano skladišče uporabniških podatkov za reševanje vprašanja razdrobljenosti informacij v mobilnih napravah. Učil se bo iz dejavnosti, interesov, podatkov in spominov uporabnikov ter tako zagotavljal prilagojene izkušnje umetne inteligence.

Do konca letošnjega leta želi Oppo doseči, da bi 100 milijonov uporabnikov uporabljalo Oppo AI za boljše vsakodnevne interakcije s svojimi napravami.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki