marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaHuawei Watch Fit 4 Pro že v slovenskih trgovinah
09.06.2025

V slovenskih trgovinah je že na voljo najnovejša pametna ura Huawei Watch Fit 4 Pro, zadnja izmed pred kratkim predstavljenih novosti. Če se zanjo odločite do konca meseca, prejmete še brezžične slušalke FreeBuds SE 2, zato se vsekakor splača pohiteti.

slikaSamsung začenja beta program za One UI 8
06.06.2025

One UI 8 prihaja, zgodnji dostop pa je zdaj na voljo prek beta programa, ki začenja novo ero programske inteligence s pravim multimodalnim AI-agentom, zasnovanim za različne formate naprav Samsung Galaxy.

slikaSerija HONOR 400: Pametni telefon, ki združuje moč, vzdržljivost in inovacije
04.06.2025

HONOR je predstavil novo serijo pametnih telefonov HONOR 400, ki z izjemno vzdržljivostjo, napredno strojno opremo in umetno inteligenco postavlja nova merila zanesljivosti in zmogljivosti v mobilni industriji. HONOR 400 ni le pametni telefon, temveč partner za vsakodnevne izzive – odporen, zmogljiv in vedno pripravljen.

slikaPrihodki Xiaomija v prvem četrtletju 2025 so dosegli 111,3 milijarde RMB
02.06.2025

Podjetje Xiaomi je objavilo svoje nerevidirane konsolidirane rezultate za tri mesece, ki so se končali 31. marca 2025 (»rezultati za prvo četrtletje 2025«). Xiaomi je drugo zaporedno četrtletje zabeležil prihodke nad 100 milijard RMB, prilagojeni čisti dobiček pa je prvič presegel 10 milijard RMB.

članki

Oppo na konferenci Google Cloud Next 2025 napoveduje pobudo Agentic AI


24.04.2025
Objavil: Dare Gliha

Google je nedavno v Las Vegasu gostil tridnevno konferenco Google Cloud Next 2025, na kateri je Oppo napovedal svojo pobudo Agentic AI Initiative in spregovoril o svoji strategiji, da bo z lastnim razvojem in sodelovanjem z Googlom postal vodilni na področju izkušenj z umetno inteligenco.

Poleg tega je Oppo na konferenci predstavil iskanje z umetno inteligenco. Gre za orodje AI na sistemski ravni, ki ga poganja Google Cloud in uporabnikom omogoča učinkovito iskanje in pridobivanje zapletenih informacij iz večmodalnih dokumentov z uporabo poizvedb v naravnem jeziku. Podjetje je izpostavilo tudi svoje napredke na področjih produktivnosti AI, slikanja AI in ustvarjalnosti AI.

"Oppo se je vedno osredotočal na uporabnika in naš cilj je zelo jasen: biti vodilni pri inovacijah na področju izkušenj z umetno inteligenco in zagotavljati najboljšo izkušnjo. S strateškim sodelovanjem s partnerji, kot je Google Cloud, nenehno izboljšujemo izkušnje AI, s ciljem, da uporabnikom Oppo zagotovimo možnosti Agentic AI," je dejal Jason Liao, predsednik raziskovalnega inštituta Oppo.

Oppo je tudi povedal, da raziskuje naslednjo fazo izkušenj Agentic AI, pri čemer se osredotoča na ustvarjanje personaliziranih uporabniških izkušenj.

Oppo razvija tudi nov sistem uporabniškega znanja, ki bo služil kot centralizirano skladišče uporabniških podatkov za reševanje vprašanja razdrobljenosti informacij v mobilnih napravah. Učil se bo iz dejavnosti, interesov, podatkov in spominov uporabnikov ter tako zagotavljal prilagojene izkušnje umetne inteligence.

Do konca letošnjega leta želi Oppo doseči, da bi 100 milijonov uporabnikov uporabljalo Oppo AI za boljše vsakodnevne interakcije s svojimi napravami.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki