marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaXiaomi je dosegel rekordne rezultate v 3. četrtletju 2025
08.12.2025

Xiaomu je objavil nerevidirane rezultate za tretje četrtletje 2025, ki potrjujejo močan zagon rasti v vseh poslovnih segmentih. V 3. četrtletju 2025 je Xiaomi dosegel skupne prihodke v višini 113,1 milijarde RMB, kar pomeni 22,3 odstotno rast glede na lani in že četrti zaporedni kvartal s prihodki nad 100 milijard RMB.

slikaRutine Bixby: Naj vaš telefon razmišlja namesto vas
05.12.2025

Predstavljajte si, da vaš telefon vodi vaše življenje. A na dober način. Rutine Bixby avtomatizirajo vaš Galaxy glede na vaše navade: vklopijo način Ne moti ob začetku sestanka, odprejo Spotify, ko povežete slušalke, ali zmanjšajo svetlost, ko je čas za spanje. In to še ni vse. Povezan z aplikacijo SmartThings lahko vaš telefon komunicira z vašim domom.

slikaNova raziskava razkriva ključne dejavnike pri nakupu pametnih telefonov
03.12.2025

Nova potrošniška raziskava, izvedena ob začetku največje nakupovalne sezone v letu, razkriva jasen trend: kupci pri izbiri nove tehnologije najprej pogledajo končno ceno po popustu, nato preverjeno kakovost izdelka in zanesljivost blagovne znamke.

slikaPolovica Evropejcev zaradi fotografiranja zamudi pomembne trenutke
01.12.2025

Leto se bliža koncu, Samsung pa spodbuja ljudi, naj v prazničnem času ostanejo prisotni s prijatelji in družino. Več kot polovica Evropejcev (57 %) priznava, da jih fotografiranje odvrača od tega, da bi v celoti uživali v trenutkih, ki jih poskušajo ujeti.

članki

Oppo na konferenci Google Cloud Next 2025 napoveduje pobudo Agentic AI


24.04.2025
Objavil: Dare Gliha

Google je nedavno v Las Vegasu gostil tridnevno konferenco Google Cloud Next 2025, na kateri je Oppo napovedal svojo pobudo Agentic AI Initiative in spregovoril o svoji strategiji, da bo z lastnim razvojem in sodelovanjem z Googlom postal vodilni na področju izkušenj z umetno inteligenco.

Poleg tega je Oppo na konferenci predstavil iskanje z umetno inteligenco. Gre za orodje AI na sistemski ravni, ki ga poganja Google Cloud in uporabnikom omogoča učinkovito iskanje in pridobivanje zapletenih informacij iz večmodalnih dokumentov z uporabo poizvedb v naravnem jeziku. Podjetje je izpostavilo tudi svoje napredke na področjih produktivnosti AI, slikanja AI in ustvarjalnosti AI.

"Oppo se je vedno osredotočal na uporabnika in naš cilj je zelo jasen: biti vodilni pri inovacijah na področju izkušenj z umetno inteligenco in zagotavljati najboljšo izkušnjo. S strateškim sodelovanjem s partnerji, kot je Google Cloud, nenehno izboljšujemo izkušnje AI, s ciljem, da uporabnikom Oppo zagotovimo možnosti Agentic AI," je dejal Jason Liao, predsednik raziskovalnega inštituta Oppo.

Oppo je tudi povedal, da raziskuje naslednjo fazo izkušenj Agentic AI, pri čemer se osredotoča na ustvarjanje personaliziranih uporabniških izkušenj.

Oppo razvija tudi nov sistem uporabniškega znanja, ki bo služil kot centralizirano skladišče uporabniških podatkov za reševanje vprašanja razdrobljenosti informacij v mobilnih napravah. Učil se bo iz dejavnosti, interesov, podatkov in spominov uporabnikov ter tako zagotavljal prilagojene izkušnje umetne inteligence.

Do konca letošnjega leta želi Oppo doseči, da bi 100 milijonov uporabnikov uporabljalo Oppo AI za boljše vsakodnevne interakcije s svojimi napravami.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki