marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaDigitalna varnost v Evropi postaja tema vsakdanjih pogovorov
15.10.2025

Oktober je mesec kibernetske varnosti in ob tej priložnosti Mastercard objavlja rezultate nove raziskave, ki poudarjajo vse večji pomen digitalne varnosti v vsakodnevnem življenju. Zaradi vedno večjega števila poskusov prevar in nevarnosti, ki jih omogoča umetna inteligenca (UI), kibernetska varnost čedalje bolj postaja tema vsakdanjih pogovorov.

slikaSamsung širi partnerstvo s Toyoto za digitalno preobrazbo prodajnih mest na novih trgih
13.10.2025

Samsung je napovedal širitev partnerstva s podjetjem Toyota Motor, enim izmed vodilnih svetovnih proizvajalcev avtomobilov, ki bo prinesla Samsung rešitve Smart Signage v dodatne Toyotine prodajne salone na ključnih trgih. Ta širitev sledi uspešni obsežni digitalni preobrazbi 1250 prodajnih mest v 40 državah, zaključeni v začetku leta 2025 v Evropi.

slikaSamsung in OpenAI napovedujeta strateško partnerstvo za pospešitev razvoja AI
10.10.2025

OpenAI, Samsung Electronics, Samsung SDS, Samsung C&T in Samsung Heavy Industries so napovedali pismo o nameri (LOI) za strateško partnerstvo, katerega cilj je pospešiti razvoj svetovne infrastrukture podatkovnih centrov za umetno inteligenco ter skupaj razvijati prihodnje tehnologije na sorodnih področjih.

slikaHONOR na Snapdragon Summitu 2025 predstavil AI inovacije
08.10.2025

Na dogodku Snapdragon Summit 2025 je HONOR, ki gradi ekosistem AI naprav, predstavil prelomne inovacije umetne inteligence na svojih napravah – med drugim tehnologijo nizkobitne kvantizacije za AI modele na napravah ter tehnologijo naslednje generacije hibridnega iskanja.

članki

Oppo je sedaj prvi na Kitajskem


05.08.2016
Objavil: Dare Gliha

Od junija dalje je Oppo vodilni mobilni proizvajalec na Kitajskem. Njihov tržni delež znaša 23 odstotkov, sledi pa jim Huawei z 17,4 in Vivo z 12 odstotki. Applov tržni delež je od leta 2014 padal in sedaj znaša 9 odstotkov, na najnižji točki v zadnjih letih je tudi Xiaomi z 6,8 odstotki.

Še bolj zanimiva je rast, ki jo je dosegel Oppo. Od junija 2014, ko je dosegal zgolj dva odstotka tržnega deleža, junia 2015 je ta odstotek znašal že 6,1 odstotka, sedaj pa je zrasel na najvišjo raven, ki jo beleži podjetje.

Oppo R9, ki je na drugih trgih poznan kot Oppo F1 Plus je najbolje prodajana naprava podjetja (pet odstotni tržni delež). Ker v podjetju načrtujejo lansiranje modela F1 tudi na drugih trgih se pričakuje, da bo tržni delež v avgustu še višji.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki