marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaProslavite tisto, kar traja: nova praznična kampanja HONOR
12.12.2025

HONOR je v decembru predstavil praznično kampanjo »Proslavite tisto, kar traja«, ki izpostavlja moč skupnih trenutkov ter zanesljive naprave HONOR Magic V5 in serijo HONOR 400. Najnovejši zložljivi model in vzdržljivi telefoni serije 400 uporabnikom omogočajo, da brez skrbi ujamejo zimske spomine, napredne AI funkcije pa poskrbijo, da praznični utrinki ostanejo jasni v vseh svetlobnih pogojih.

slikaTelekom Slovenije med tehnološko najnaprednejšimi telekomunikacijskimi podjetji v Evropi
10.12.2025

Telekom Slovenije je uspešno zaključil enega najzahtevnejših tehnoloških projektov v tem desetletju. S celovito prenovo jedrnega dela mobilnega omrežja se je uvrstil v sam evropski vrh tehnološke razvitosti. Ta strateška naložba omogoča vzpostavitev samostojnega 5G omrežja, napredno virtualizacijo z rezinjenjem omrežja ter še hitrejši in odzivnejši mobilni širokopasovni dostop.

slikaSeriji Samsung Galaxy S in Z postavljata nove standarde vzdržljivosti in dolgoživosti
10.12.2025

Naši pametni telefoni so več kot le naprave. So naši osebni podatkovni centri. Običajno jih primemo v roke takoj po tem, ko prižgemo kavni aparat, in nazadnje, preden si zvečer umijemo zobe. Samsung razume to globoko povezanost in je seriji Galaxy S in Z zasnoval tako, da nista zgolj vrhunska pripomočka.

slikaXiaomi je dosegel rekordne rezultate v 3. četrtletju 2025
08.12.2025

Xiaomu je objavil nerevidirane rezultate za tretje četrtletje 2025, ki potrjujejo močan zagon rasti v vseh poslovnih segmentih. V 3. četrtletju 2025 je Xiaomi dosegel skupne prihodke v višini 113,1 milijarde RMB, kar pomeni 22,3 odstotno rast glede na lani in že četrti zaporedni kvartal s prihodki nad 100 milijard RMB.

članki

OnePlus 6 podira rekorde prodaje


15.06.2018
Objavil: Dare Gliha

Pri OnePlus so razkrili, da so v manj kot enem mesecu uspeli prodati več kot milijon enot svojega najnovejšega pametnega telefona OnePlus 6. Natančneje, podjetje je to številko doseglo v 22-ih dneh.

Ob tem mejniku je predsednik Pete Lau povedal, da so vedno poslušali svoje uporabnike in jim tako dostavili pametne telefone, ki združujejo oblikovanje in zmogljivost. »OnePlus 6 je naš najbolj uravnotežen telefon, ki združuje slog in hitrost. Ta pristop je doprinesel k vračanju starih strank ter pridobitvi novih, oboji pa so omogočili ta mejnik prodaje,« je še dodal.

Predhodnika OnePlus 5 in 5T sta za mejnik milijon prodanih mobilnikov potrebovala okoli tri mesece. Pri podjetju so še razkrili, da je najbolj priljubljena različica aktualnega modela tista z 256 GB pomnilnika.

Letos je OnePlus dodal tudi več maloprodajnih partnerjev in večjih operaterjev v Evropi. Med njimi so tako Telia (Švedska), Three (Danska) in Belsimpel (Nizozemska), podpisali pa so tudi pogodbo z Bouygues (Francija). Dodatno je OnePlus 6 na voljo tudi na Amazonu v Italiji, Nemčiji, Franciji in Španiji.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki