marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaKonec nenehnega polnjenja telefona: HONOR napovedal 7,500 mAh baterijo
17.12.2025

V zadnjem desetletju se je vzdržljivost baterije v pametnih telefonih skoraj podvojila – z okoli 3.000 mAh leta 2015 na današnjih 6.000 mAh in več. Nov korak sledi v začetku leta 2026, ko HONOR napoveduje prihod HONOR Magic8 Lite z baterijo 7.500 mAh ter HONOR Magic8 Pro z 6.270 mAh, kar postavlja nov standard vzdržljivosti.

slikaSamsung je predstavil uporabniški vmesnik One UI 8.5 Beta za
15.12.2025

Samsung je napovedal program beta One UI 8.5, ki uvaja nove in enostavnejše načine za ustvarjanje, povezovanje in varnost. Uporabniški vmesnik One UI 8.5 uporabnikom omogoča, da dosežejo več z manj truda, saj vključuje nadgradnje, ki omogočajo bolj tekoče delovanje, upravljanje naprav in izboljšano varnost.

slikaProslavite tisto, kar traja: nova praznična kampanja HONOR
12.12.2025

HONOR je v decembru predstavil praznično kampanjo »Proslavite tisto, kar traja«, ki izpostavlja moč skupnih trenutkov ter zanesljive naprave HONOR Magic V5 in serijo HONOR 400. Najnovejši zložljivi model in vzdržljivi telefoni serije 400 uporabnikom omogočajo, da brez skrbi ujamejo zimske spomine, napredne AI funkcije pa poskrbijo, da praznični utrinki ostanejo jasni v vseh svetlobnih pogojih.

slikaTelekom Slovenije med tehnološko najnaprednejšimi telekomunikacijskimi podjetji v Evropi
10.12.2025

Telekom Slovenije je uspešno zaključil enega najzahtevnejših tehnoloških projektov v tem desetletju. S celovito prenovo jedrnega dela mobilnega omrežja se je uvrstil v sam evropski vrh tehnološke razvitosti. Ta strateška naložba omogoča vzpostavitev samostojnega 5G omrežja, napredno virtualizacijo z rezinjenjem omrežja ter še hitrejši in odzivnejši mobilni širokopasovni dostop.

članki

Oglaševanje preko SMS sporočil spreminja vedenje volivcev v ZDA


25.02.2008
Objavil: Matjaž Kirn

Podjetje Limbo, ki se ukvarja z oglaševanjem preko SMS sporočil, je izdalo poročilo, ki kaže, kako se spreminja obnašanje in vedenje volilcev zaradi vpliva oglaševanje preko mobilnega telefona. V januarju 2008 je podjetje Limbo zagnalo SMS reklamno kampanjo za demokratska predsedniška kandidata Hillary Clinton in Barack Obamo, z razpošiljanjem preko milijona SMS sporočil tekom dveh kampanj.

Rezultat kaže na to, da SMS oglaševanje ponuja močno orodje za kandidate, da spremenijo vedenje potrošnika in volilno obnašanje. Kampanja naj bi dosegla 53 % zavedanje, na ravni z ostalimi SMS programi, vendar višje kot je to pričakovano od tradicionalnih medijev. Vpliv na spremembo volilnega namena pa je znašal 28 %.

Ključne ugotovitve so: Sprememba v volilnem namenu – 6 % anketiranih je po kampanji zatrdilo, da je oglaševanje znatno spremenilo njihov volilni namen. Višji delež so beležili moški (7 %), starejši od 35 let (7 %) in afriški Američani (9 %). 22 % anketiranih pa je namene spremenilo le delno. Sprememba v dojemanju kandidata – 14 % je dejalo, da so spremenili mnenje v pozitivno smer, le 4 % pa so spremenili mnenje v negativno smer, skupno torej 10 % povečanja v pozitivno dojemanje. Barack Obama je tu zabeležil največji dvig.

Poleg tega je raziskava ugotovila še sledeče:
• 37 % je posvetilo več pozornosti novinarskemu poročanju o kandidatu
• 12 % je postalo bolj pozornih na ostale oglase za kandidata
• 7 % je obiskalo kandidatovo spletno stran
• 5 % je obiskalo kandidatovo mobilno spletno stran

Poleg tega so prišli do zaključka, da je 56 % ljudi bilo zadovoljnih s tem načinom oglaševanja, samo 13 % je izjavilo, da raje ne bi videli SMS oglaševanja političnega kandidata. Moški in starostna skupina od 25–34 let so bili najbolj zadovoljni s to storitvijo.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki