marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaPrvi korak h kvantno varni prihodnosti s Samsung Knox
10.02.2025

Samsung razvija novo obliko napredne mobilne varnosti, ki je bila premierno predstavljena s serijo Galaxy S25. Tehnologija, znana kot postkvantna kriptografija (PQC), uporablja napredne algoritme za zaščito pred morebitnimi tveganji, ki jih kvantno računalništvo predstavlja za tradicionalne metode šifriranja.

slikaRaziskava IDC: Huawei premagal konkurenco na kitajskem trgu zložljivih naprav
07.02.2025

IDC je objavil svoje najnovejše poročilo o kitajskem trgu zložljivih naprav, iz katerega je razvidno, da je v zadnjem četrtletju leta 2024 prevladoval Huawei. Kar 48,6 % od 2,505 milijona dobavljenih enot je izdelalo podjetje iz Shenzhena, medtem ko je bil Honor z 20,6-odstotnim tržnim deležem daleč na drugem mestu.

slikaApple v prvem četrtletju z rekordno visokimi prihodkih kljub slabši prodaji iPhonov
05.02.2025

Praznično četrtletje je za Apple tradicionalno najboljše z vidika prihodkov, trimesečno obdobje do 28. decembra 2024 pa se je izkazalo za zgodovinsko. Četrtletni prihodki podjetja iz Cupertina so dosegli rekordno vrednost 124,3 milijarde dolarjev, kar je 4-odstotno povečanje na letni ravni.

slikaHONOR Magic7 Pro se v Evropi prodaja bolje kot predhodnik
03.02.2025

S predstavitvijo HONOR-jeve najnovejše naprave HONOR Magic7 Pro je prodaja po vsej Evropi strmo rasla, saj se je v prvih 48 urah od lansiranja prodalo kar 76 odstotkov več naprav kot pri predhodnem modelu HONOR Magic6 Pro. Poleg tega so podatki HONOR-ja pokazali, da je v 24 urah prodaja narasla za 31 odstotkov.

članki

Oglaševanje preko SMS sporočil spreminja vedenje volivcev v ZDA


25.02.2008
Objavil: Matjaž Kirn

Podjetje Limbo, ki se ukvarja z oglaševanjem preko SMS sporočil, je izdalo poročilo, ki kaže, kako se spreminja obnašanje in vedenje volilcev zaradi vpliva oglaševanje preko mobilnega telefona. V januarju 2008 je podjetje Limbo zagnalo SMS reklamno kampanjo za demokratska predsedniška kandidata Hillary Clinton in Barack Obamo, z razpošiljanjem preko milijona SMS sporočil tekom dveh kampanj.

Rezultat kaže na to, da SMS oglaševanje ponuja močno orodje za kandidate, da spremenijo vedenje potrošnika in volilno obnašanje. Kampanja naj bi dosegla 53 % zavedanje, na ravni z ostalimi SMS programi, vendar višje kot je to pričakovano od tradicionalnih medijev. Vpliv na spremembo volilnega namena pa je znašal 28 %.

Ključne ugotovitve so: Sprememba v volilnem namenu – 6 % anketiranih je po kampanji zatrdilo, da je oglaševanje znatno spremenilo njihov volilni namen. Višji delež so beležili moški (7 %), starejši od 35 let (7 %) in afriški Američani (9 %). 22 % anketiranih pa je namene spremenilo le delno. Sprememba v dojemanju kandidata – 14 % je dejalo, da so spremenili mnenje v pozitivno smer, le 4 % pa so spremenili mnenje v negativno smer, skupno torej 10 % povečanja v pozitivno dojemanje. Barack Obama je tu zabeležil največji dvig.

Poleg tega je raziskava ugotovila še sledeče:
• 37 % je posvetilo več pozornosti novinarskemu poročanju o kandidatu
• 12 % je postalo bolj pozornih na ostale oglase za kandidata
• 7 % je obiskalo kandidatovo spletno stran
• 5 % je obiskalo kandidatovo mobilno spletno stran

Poleg tega so prišli do zaključka, da je 56 % ljudi bilo zadovoljnih s tem načinom oglaševanja, samo 13 % je izjavilo, da raje ne bi videli SMS oglaševanja političnega kandidata. Moški in starostna skupina od 25–34 let so bili najbolj zadovoljni s to storitvijo.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki