marketing
več | arhivpoudarjeno
slikaNEO sedaj tudi kot aplikacija za pametne TV sprejemnike
04.12.2020

Platforma NEO je odslej naročnikom televizije Telekoma Slovenije na voljo tudi kot aplikacija NEO TV Lite, ki deluje na pametnih TV sprejemnikih z operacijskim sistemom Android TV od različice 7.0 dalje. Na ta način je rešitev NEO naročnikom na voljo prek NEO Smartboxa, aplikacije NEO za mobitele in tablice ter odslej tudi aplikacije za pametne televizorje.

slikaA1 Slovenija omogoča plačevanje storitev in vsebin podjetja Apple preko mesečne položnice
04.12.2020

Danes so pri A1 Slovenija pričeli svojim naročnikom ponujati možnost plačevanja za njihove najljubše vsebine in storitve, ki jih ponuja podjetje Apple, vključno z aplikacijami iz App Store, Apple Music, Apple TV+, serijami in filmi iz aplikacije Apple TV, knjigami iz Apple Books in storitvi shranjevanja podatkov v oblaku iCloud z vsemi Applovimi izdelki prek mesečne položnice za mobilne storitve.

slikaFrancozi prvi z nalepko o popravljivosti naprav
02.12.2020

Prejšnji teden so Evropski poslanci glasovali o zakonu, ki bi potrošnikom zagotovil informacijo o popravljivosti naprave, ki jo kupujejo. S tem bi lahko še pred nakupom dobili informacijo o življenjski dobi naprave in njeni popravljivosti.

slikaNT Remote uspešno končana
30.11.2020

Microsoft je sporočil, da je bila letošnja virtualna konferenca NT Remote dobro sprejeta med udeleženci. V dveh dneh se je tako 946 udeležencev pridružilo 76 predavateljem na skupno 119 predavanjih, delavnicah in okroglih mizah, ki so potekali v okviru 6 tehnoloških in 10 poslovnih vsebinskih sklopov. Dogodek pa je podprlo kar 30 partnerjev.

slikaMediatek kupil Intlovo podjetje za upravljanje porabe energije
27.11.2020

Mediatek je sporočil, da je od Intla odkupil podjetje Enpirion, ki skrbi za rešitve upravljanja z energijo. Cena nakupa znaša 85 milijonov dolarjev. To je že drugo podjetje, ki ga je Intel prodal, lani je namreč Apple za milijardo dolarjev odkupil posel modemov za pametne telefone.

članki

Oglaševanje preko SMS sporočil spreminja vedenje volivcev v ZDA


25.02.2008
Objavil: Matjaž Kirn

Podjetje Limbo, ki se ukvarja z oglaševanjem preko SMS sporočil, je izdalo poročilo, ki kaže, kako se spreminja obnašanje in vedenje volilcev zaradi vpliva oglaševanje preko mobilnega telefona. V januarju 2008 je podjetje Limbo zagnalo SMS reklamno kampanjo za demokratska predsedniška kandidata Hillary Clinton in Barack Obamo, z razpošiljanjem preko milijona SMS sporočil tekom dveh kampanj.

Rezultat kaže na to, da SMS oglaševanje ponuja močno orodje za kandidate, da spremenijo vedenje potrošnika in volilno obnašanje. Kampanja naj bi dosegla 53 % zavedanje, na ravni z ostalimi SMS programi, vendar višje kot je to pričakovano od tradicionalnih medijev. Vpliv na spremembo volilnega namena pa je znašal 28 %.

Ključne ugotovitve so: Sprememba v volilnem namenu – 6 % anketiranih je po kampanji zatrdilo, da je oglaševanje znatno spremenilo njihov volilni namen. Višji delež so beležili moški (7 %), starejši od 35 let (7 %) in afriški Američani (9 %). 22 % anketiranih pa je namene spremenilo le delno. Sprememba v dojemanju kandidata – 14 % je dejalo, da so spremenili mnenje v pozitivno smer, le 4 % pa so spremenili mnenje v negativno smer, skupno torej 10 % povečanja v pozitivno dojemanje. Barack Obama je tu zabeležil največji dvig.

Poleg tega je raziskava ugotovila še sledeče:
• 37 % je posvetilo več pozornosti novinarskemu poročanju o kandidatu
• 12 % je postalo bolj pozornih na ostale oglase za kandidata
• 7 % je obiskalo kandidatovo spletno stran
• 5 % je obiskalo kandidatovo mobilno spletno stran

Poleg tega so prišli do zaključka, da je 56 % ljudi bilo zadovoljnih s tem načinom oglaševanja, samo 13 % je izjavilo, da raje ne bi videli SMS oglaševanja političnega kandidata. Moški in starostna skupina od 25–34 let so bili najbolj zadovoljni s to storitvijo.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki