marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaProslavite tisto, kar traja: nova praznična kampanja HONOR
12.12.2025

HONOR je v decembru predstavil praznično kampanjo »Proslavite tisto, kar traja«, ki izpostavlja moč skupnih trenutkov ter zanesljive naprave HONOR Magic V5 in serijo HONOR 400. Najnovejši zložljivi model in vzdržljivi telefoni serije 400 uporabnikom omogočajo, da brez skrbi ujamejo zimske spomine, napredne AI funkcije pa poskrbijo, da praznični utrinki ostanejo jasni v vseh svetlobnih pogojih.

slikaTelekom Slovenije med tehnološko najnaprednejšimi telekomunikacijskimi podjetji v Evropi
10.12.2025

Telekom Slovenije je uspešno zaključil enega najzahtevnejših tehnoloških projektov v tem desetletju. S celovito prenovo jedrnega dela mobilnega omrežja se je uvrstil v sam evropski vrh tehnološke razvitosti. Ta strateška naložba omogoča vzpostavitev samostojnega 5G omrežja, napredno virtualizacijo z rezinjenjem omrežja ter še hitrejši in odzivnejši mobilni širokopasovni dostop.

slikaSeriji Samsung Galaxy S in Z postavljata nove standarde vzdržljivosti in dolgoživosti
10.12.2025

Naši pametni telefoni so več kot le naprave. So naši osebni podatkovni centri. Običajno jih primemo v roke takoj po tem, ko prižgemo kavni aparat, in nazadnje, preden si zvečer umijemo zobe. Samsung razume to globoko povezanost in je seriji Galaxy S in Z zasnoval tako, da nista zgolj vrhunska pripomočka.

slikaXiaomi je dosegel rekordne rezultate v 3. četrtletju 2025
08.12.2025

Xiaomu je objavil nerevidirane rezultate za tretje četrtletje 2025, ki potrjujejo močan zagon rasti v vseh poslovnih segmentih. V 3. četrtletju 2025 je Xiaomi dosegel skupne prihodke v višini 113,1 milijarde RMB, kar pomeni 22,3 odstotno rast glede na lani in že četrti zaporedni kvartal s prihodki nad 100 milijard RMB.

članki

O2 odgovarja na očitke o slabem signalu pri iPhonu


05.12.2007
Objavil: Klemen Sterle

Pri O2 so se nemudoma odzvali na pritožbe s strani več kot 100 uporabnikov, ki naj bi imeli v omrežju O2 z Applovim iPhonom precej slab signal.

Po tem, ko se je podjetju O2 potožilo več kot 100 iPhone uporabnikov, in sicer da je kvaliteta signala slaba, je O2 odgovoril : » s signalom je tako, da so vedno kraji ali prostori, kjer je pokritost s signalom majhna ali pa signala celo ni. To velja za katerokoli napravo. Trenutno tudi nimamo nobenih posebnih težav z Applovim iPhonom.«

Tiskovni predstavnik je v izjavi za tech.co.uk še dodal, da je bil iPhone testiran z vseh vidikov preden je bil dan v prodajo, ter tako ustreza vsem strogim pogojem, ki jih ima O2, kar se tiče vključitve mobilnika v njihovo omrežje. Na O2 pravijo, da nadzorujejo kvaliteto omrežja tedensko in da so rezultati, kot velja tudi za ostala omrežja na voljo na www.topnetuk.co.uk .

»Tako ta, kot tudi naša notranja nadzorovanja nam kažejo, da ima omrežje O2 najvišje število vzpostavitev klicev ter uspešno vzpostavljenih klicnih zvez izmed vseh omrežji v Veliki Britaniji. Po zadnjem štetju je bilo tako narejenih 27.000 klicev, manj kot 250 poskusov klicanja pa ni uspelo.

Če stranka kupi pri O2 napravo in vidi, da ne deluje, pa lahko kadarkoli pokličejo službo za pomoč uporabnikom, kjer naj pustijo podatke, mi pa bomo zadevo nato temeljito raziskali.«

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki