marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaZasebnost, na katero se lahko zanesete: Varna mapa in Knox
19.12.2025

Vaš pametni telefon je pravzaprav vaš osebni podatkovni center. V njem je vse, od letalskih kart in podatkov o kreditnih karticah do tistih 13.700 fotografij vašega psa (ali mačke). Varna mapa, zaščitena s Samsung Knox, vam omogoča zaseben, šifriran prostor, kjer lahko vse to varno shranite, stran od radovednih oči. Je kot skriti trezor v vašem telefonu, dostopate lahko le vi.

slikaKonec nenehnega polnjenja telefona: HONOR napovedal 7,500 mAh baterijo
17.12.2025

V zadnjem desetletju se je vzdržljivost baterije v pametnih telefonih skoraj podvojila – z okoli 3.000 mAh leta 2015 na današnjih 6.000 mAh in več. Nov korak sledi v začetku leta 2026, ko HONOR napoveduje prihod HONOR Magic8 Lite z baterijo 7.500 mAh ter HONOR Magic8 Pro z 6.270 mAh, kar postavlja nov standard vzdržljivosti.

slikaSamsung je predstavil uporabniški vmesnik One UI 8.5 Beta za
15.12.2025

Samsung je napovedal program beta One UI 8.5, ki uvaja nove in enostavnejše načine za ustvarjanje, povezovanje in varnost. Uporabniški vmesnik One UI 8.5 uporabnikom omogoča, da dosežejo več z manj truda, saj vključuje nadgradnje, ki omogočajo bolj tekoče delovanje, upravljanje naprav in izboljšano varnost.

slikaProslavite tisto, kar traja: nova praznična kampanja HONOR
12.12.2025

HONOR je v decembru predstavil praznično kampanjo »Proslavite tisto, kar traja«, ki izpostavlja moč skupnih trenutkov ter zanesljive naprave HONOR Magic V5 in serijo HONOR 400. Najnovejši zložljivi model in vzdržljivi telefoni serije 400 uporabnikom omogočajo, da brez skrbi ujamejo zimske spomine, napredne AI funkcije pa poskrbijo, da praznični utrinki ostanejo jasni v vseh svetlobnih pogojih.

članki

O2 odgovarja na očitke o slabem signalu pri iPhonu


05.12.2007
Objavil: Klemen Sterle

Pri O2 so se nemudoma odzvali na pritožbe s strani več kot 100 uporabnikov, ki naj bi imeli v omrežju O2 z Applovim iPhonom precej slab signal.

Po tem, ko se je podjetju O2 potožilo več kot 100 iPhone uporabnikov, in sicer da je kvaliteta signala slaba, je O2 odgovoril : » s signalom je tako, da so vedno kraji ali prostori, kjer je pokritost s signalom majhna ali pa signala celo ni. To velja za katerokoli napravo. Trenutno tudi nimamo nobenih posebnih težav z Applovim iPhonom.«

Tiskovni predstavnik je v izjavi za tech.co.uk še dodal, da je bil iPhone testiran z vseh vidikov preden je bil dan v prodajo, ter tako ustreza vsem strogim pogojem, ki jih ima O2, kar se tiče vključitve mobilnika v njihovo omrežje. Na O2 pravijo, da nadzorujejo kvaliteto omrežja tedensko in da so rezultati, kot velja tudi za ostala omrežja na voljo na www.topnetuk.co.uk .

»Tako ta, kot tudi naša notranja nadzorovanja nam kažejo, da ima omrežje O2 najvišje število vzpostavitev klicev ter uspešno vzpostavljenih klicnih zvez izmed vseh omrežji v Veliki Britaniji. Po zadnjem štetju je bilo tako narejenih 27.000 klicev, manj kot 250 poskusov klicanja pa ni uspelo.

Če stranka kupi pri O2 napravo in vidi, da ne deluje, pa lahko kadarkoli pokličejo službo za pomoč uporabnikom, kjer naj pustijo podatke, mi pa bomo zadevo nato temeljito raziskali.«

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki