marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaNovo partnerstvo HONOR in BYD za lažje povezovanje telefonov in vozil
07.11.2025

HONOR je sklenil strateško partnerstvo s podjetjem BYD, vodilnim svetovnim proizvajalcem vozil na nove pogone. Sodelovanje bo združilo rešitev podjetja HONOR za povezovanje pametnih telefonov z vozili ter pametni ekosistem BYD DiLink. Uporabniki bodo tako lahko uživali v enostavnejši, pametnejši in bolj prilagojeni izkušnji mobilnosti, ki jo poganja umetna inteligenca.

slikaSamsung predstavlja prvo tehnologijo za spremljanje prehrane za Galaxy Watch
05.11.2025

Vse se je začelo z enostavnim vprašanjem: Kaj če bi lahko merili svojo prehrano v realnem času, kar iz zapestja? Samsung indeks antioksidantov na Galaxy Watch8 spreminja tisto, kar je nekoč veljalo za znanstveno fantastiko in ga vpeljuje v vsakdanjo tehnologijo. V petih sekundah skeniranje palca prikaže natančne vrednosti karotenoidov. To je prvi merljivi indeks hranil v industriji.

slikaHONOR predstavil MagicOS 10, prvi operacijski sistem, ki se uči in razvija sam
03.11.2025

HONOR je na svoji prvi svetovni razvijalski konferenci v Shenzhenu predstavil MagicOS 10, prvi operacijski ekosistem na svetu, ki se lahko sam uči in izboljšuje. Ta prelomna novost pomeni začetek nove dobe, ko klasične operacijske sisteme zamenjujejo pametni sistemi, ki temeljijo na umetni inteligenci.

slikaVisa uvaja nov protokol za varno in pametno z UI podprto nakupovanje
31.10.2025

Visa je predstavila varnostno rešitev Trusted Agent Protocol, ki vzpostavlja temeljni okvir za agentsko poslovanje in omogoča varno komunikacijo med UI agenti in trgovci v vseh fazah nakupnega procesa.

članki

O2 odgovarja na očitke o slabem signalu pri iPhonu


05.12.2007
Objavil: Klemen Sterle

Pri O2 so se nemudoma odzvali na pritožbe s strani več kot 100 uporabnikov, ki naj bi imeli v omrežju O2 z Applovim iPhonom precej slab signal.

Po tem, ko se je podjetju O2 potožilo več kot 100 iPhone uporabnikov, in sicer da je kvaliteta signala slaba, je O2 odgovoril : » s signalom je tako, da so vedno kraji ali prostori, kjer je pokritost s signalom majhna ali pa signala celo ni. To velja za katerokoli napravo. Trenutno tudi nimamo nobenih posebnih težav z Applovim iPhonom.«

Tiskovni predstavnik je v izjavi za tech.co.uk še dodal, da je bil iPhone testiran z vseh vidikov preden je bil dan v prodajo, ter tako ustreza vsem strogim pogojem, ki jih ima O2, kar se tiče vključitve mobilnika v njihovo omrežje. Na O2 pravijo, da nadzorujejo kvaliteto omrežja tedensko in da so rezultati, kot velja tudi za ostala omrežja na voljo na www.topnetuk.co.uk .

»Tako ta, kot tudi naša notranja nadzorovanja nam kažejo, da ima omrežje O2 najvišje število vzpostavitev klicev ter uspešno vzpostavljenih klicnih zvez izmed vseh omrežji v Veliki Britaniji. Po zadnjem štetju je bilo tako narejenih 27.000 klicev, manj kot 250 poskusov klicanja pa ni uspelo.

Če stranka kupi pri O2 napravo in vidi, da ne deluje, pa lahko kadarkoli pokličejo službo za pomoč uporabnikom, kjer naj pustijo podatke, mi pa bomo zadevo nato temeljito raziskali.«

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki