marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaMastercard uvaja prvo rešitev zaznavanja in obveščanja o varnostnih grožnjah
10.11.2025

Mastercard predstavlja Mastercard Threat Intelligence, prvo rešitev zaznavanja in obveščanja o varnostnih grožnjah, ki jo je mogoče množično uporabiti na področju plačil. Rešitev združuje vpoglede družbe Mastercard o plačilnih prevarah ter globalni pregled nad omrežjem s pomočjo podatkov o varnostnih grožnjah, ki jih zagotavlja podjetje Recorded Future.

slikaNovo partnerstvo HONOR in BYD za lažje povezovanje telefonov in vozil
07.11.2025

HONOR je sklenil strateško partnerstvo s podjetjem BYD, vodilnim svetovnim proizvajalcem vozil na nove pogone. Sodelovanje bo združilo rešitev podjetja HONOR za povezovanje pametnih telefonov z vozili ter pametni ekosistem BYD DiLink. Uporabniki bodo tako lahko uživali v enostavnejši, pametnejši in bolj prilagojeni izkušnji mobilnosti, ki jo poganja umetna inteligenca.

slikaSamsung predstavlja prvo tehnologijo za spremljanje prehrane za Galaxy Watch
05.11.2025

Vse se je začelo z enostavnim vprašanjem: Kaj če bi lahko merili svojo prehrano v realnem času, kar iz zapestja? Samsung indeks antioksidantov na Galaxy Watch8 spreminja tisto, kar je nekoč veljalo za znanstveno fantastiko in ga vpeljuje v vsakdanjo tehnologijo. V petih sekundah skeniranje palca prikaže natančne vrednosti karotenoidov. To je prvi merljivi indeks hranil v industriji.

slikaHONOR predstavil MagicOS 10, prvi operacijski sistem, ki se uči in razvija sam
03.11.2025

HONOR je na svoji prvi svetovni razvijalski konferenci v Shenzhenu predstavil MagicOS 10, prvi operacijski ekosistem na svetu, ki se lahko sam uči in izboljšuje. Ta prelomna novost pomeni začetek nove dobe, ko klasične operacijske sisteme zamenjujejo pametni sistemi, ki temeljijo na umetni inteligenci.

članki

Vtis, kvaliteta in enostavnost – nova trendovska trojica iz Nokie


01.04.2006
Objavil: Thomas Bergant

Nokia je na dogodku Nokia Experience Mobility 2006, ki je potekal v kitajskem mestu Chongging, predstavila prednosti mobilne tehnologije in tri nove mobilne telefone, ki so v prvi vrsti namenjeni uporabnikom, ki se z mobilno tehnologijo srečujejo prvič.

Mobilni telefoni Nokia 1112, Nokia 2310 in Nokia 2610 so razširili ponudbo enostavnih, zanesljivih in cenovno dosegljivih mobilnih telefonov Nokia. Vsi trije modeli bodo predvidoma na voljo v drugi četrtini letošnjega leta.

»Za večino ljudi na novo razvijajočih se tržiščih, kot je Kitajska, mobilni telefon postaja sestavni del življenja – in tudi število lastnikov novih mobilnih telefonov še vedno močno narašča«, je povedal Soren Petersen iz Nokia Mobile Phones. Nokia pričakuje, da bo leta 2008 od treh milijard uporabnikov mobilnih telefonov, kar velik delež uporabnikov mobilne tehnologije iz novo razvijajočih se trgov, kot so Kitajska, Indija, JV Azija in Afrika. Po besedah Petersona je ključ uspeha na teh trgih atraktiven in zanesljiv mobilni telefon, ki je seveda tudi enostaven za uporabo in je posebej podrejen potrebam, ki jih zahteva tako tržišče. K uspehu Nokie na novo rastočih trgih pa je pomembno prispevalo dejstvo, da je Nokia zato, da bi znižala celotne stroške povezane z uporabo mobilnega telefona, tudi tesno sodelovala z operaterji in ponudniki omrežij in se tako približala uporabnikom. »Kot dokaz za učinkovitost pa služi tudi dejstvo, da je bilo iz serije telefonov Nokia 1100 po svetu prodanih že več kot 100 milijonov mobilnikov,« dodaja Petersen.

Predstavitve novih modelov:

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki