marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaNova raziskava razkriva ključne dejavnike pri nakupu pametnih telefonov
03.12.2025

Nova potrošniška raziskava, izvedena ob začetku največje nakupovalne sezone v letu, razkriva jasen trend: kupci pri izbiri nove tehnologije najprej pogledajo končno ceno po popustu, nato preverjeno kakovost izdelka in zanesljivost blagovne znamke.

slikaPolovica Evropejcev zaradi fotografiranja zamudi pomembne trenutke
01.12.2025

Leto se bliža koncu, Samsung pa spodbuja ljudi, naj v prazničnem času ostanejo prisotni s prijatelji in družino. Več kot polovica Evropejcev (57 %) priznava, da jih fotografiranje odvrača od tega, da bi v celoti uživali v trenutkih, ki jih poskušajo ujeti.

slikaLenovo z rekordnim četrtletjem, napredek na področju hibridne umetne inteligence
28.11.2025

Skupina Lenovo je danes s svojimi hčerinskimi družbami poročala o rekordnih rezultatih za drugo četrtletje poslovnega leta 2025/26, pri čemer so skupni prihodki skupine dosegli rekordno višino 20,5 milijarde ameriških dolarjev (USD), kar je 15 % več kot v enakem obdobju lani.

slikaPrihaja predpraznični čas spletnih nakupov
26.11.2025

Začetek predpraznične mrzlice ob koncu leta je za mnoge čas, ko se odpravijo nakupovati darila na splet. A tudi najbolj izkušeni kupci lahko postanejo žrtev predprazničnih prevar. Nova raziskava družb Mastercard in Harris Poll razkriva, da se je 77 % evropskih potrošnikov v minulem letu soočilo s poskusom prevare, kar še dodatno dokazuje, kako pomembna je varnost na spletu.

članki

Vtis, kvaliteta in enostavnost – nova trendovska trojica iz Nokie


01.04.2006
Objavil: Thomas Bergant

Nokia je na dogodku Nokia Experience Mobility 2006, ki je potekal v kitajskem mestu Chongging, predstavila prednosti mobilne tehnologije in tri nove mobilne telefone, ki so v prvi vrsti namenjeni uporabnikom, ki se z mobilno tehnologijo srečujejo prvič.

Mobilni telefoni Nokia 1112, Nokia 2310 in Nokia 2610 so razširili ponudbo enostavnih, zanesljivih in cenovno dosegljivih mobilnih telefonov Nokia. Vsi trije modeli bodo predvidoma na voljo v drugi četrtini letošnjega leta.

»Za večino ljudi na novo razvijajočih se tržiščih, kot je Kitajska, mobilni telefon postaja sestavni del življenja – in tudi število lastnikov novih mobilnih telefonov še vedno močno narašča«, je povedal Soren Petersen iz Nokia Mobile Phones. Nokia pričakuje, da bo leta 2008 od treh milijard uporabnikov mobilnih telefonov, kar velik delež uporabnikov mobilne tehnologije iz novo razvijajočih se trgov, kot so Kitajska, Indija, JV Azija in Afrika. Po besedah Petersona je ključ uspeha na teh trgih atraktiven in zanesljiv mobilni telefon, ki je seveda tudi enostaven za uporabo in je posebej podrejen potrebam, ki jih zahteva tako tržišče. K uspehu Nokie na novo rastočih trgih pa je pomembno prispevalo dejstvo, da je Nokia zato, da bi znižala celotne stroške povezane z uporabo mobilnega telefona, tudi tesno sodelovala z operaterji in ponudniki omrežij in se tako približala uporabnikom. »Kot dokaz za učinkovitost pa služi tudi dejstvo, da je bilo iz serije telefonov Nokia 1100 po svetu prodanih že več kot 100 milijonov mobilnikov,« dodaja Petersen.

Predstavitve novih modelov:

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki