marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaShenzhen dobil novo HONOR ALPHA flagship trgovino
17.10.2025

Globalna blagovna znamka HONOR je v nakupovalnem središču Shenzhen Bay MixC uradno odprla »flagship« trgovino ALPHA. Novi prostor se predstavlja kot »AI Smart Living inovacijski hub«, kjer se vrhunska tehnologija sreča s kulturnim navdihom.

slikaHuawei odprl Iconic Shop, kjer so na ogled vse njegove naprave
17.10.2025

Ponovno imate priložnost vstopiti v prihodnost. Huawei je svečano odprl Iconic Shop, prvi v regiji, kjer si lahko v živo ogledate in preizkusite naprave, ki jih ponuja na našem trgu. Prijazno vabljeni!

slikaDigitalna varnost v Evropi postaja tema vsakdanjih pogovorov
15.10.2025

Oktober je mesec kibernetske varnosti in ob tej priložnosti Mastercard objavlja rezultate nove raziskave, ki poudarjajo vse večji pomen digitalne varnosti v vsakodnevnem življenju. Zaradi vedno večjega števila poskusov prevar in nevarnosti, ki jih omogoča umetna inteligenca (UI), kibernetska varnost čedalje bolj postaja tema vsakdanjih pogovorov.

slikaSamsung širi partnerstvo s Toyoto za digitalno preobrazbo prodajnih mest na novih trgih
13.10.2025

Samsung je napovedal širitev partnerstva s podjetjem Toyota Motor, enim izmed vodilnih svetovnih proizvajalcev avtomobilov, ki bo prinesla Samsung rešitve Smart Signage v dodatne Toyotine prodajne salone na ključnih trgih. Ta širitev sledi uspešni obsežni digitalni preobrazbi 1250 prodajnih mest v 40 državah, zaključeni v začetku leta 2025 v Evropi.

članki

Novi LG Chocolate je poln presenečenj


04.08.2009
Objavil: Dare Gliha

Družba LG Mobile je razkrila naslednika priljubljenega modela LG Chocolate. Novinec, ki sodi v družino telefonov Black Label, nosi tovarniško oznako LG-BL40, pohvali pa se lahko z vrsto inovacij, ki dokazujejo LG-jevo tehnološko vodstvo v svetu mobilnih komunikacij. Pravi adut je velik in na dotik občutljiv zaslon, ki s pomočjo vgrajene elektronike pričara povsem novo uporabniško izkušnjo.

Uporabniki bodo na mobilniku LG-BL40 najprej opazili velik 4-palčni (10,2-cm) na dotik občutljiv zaslon, ki zmore prikazati visoko kakovostno sliko, katere ločljivost znaša 800 x 345 točk. Poleg velikosti zaslon odlikuje tudi barvna globina, ki omogoča prikaz naravnih barv, kar pomeni, da bodo fotografije in video posnetki videti bistveno bolj naravni, igre bolj dinamične, dokumenti pa bolj berljivi kot na konkurenčnih mobilnikih. Zaslon je izrazito širokokoten, saj dosega razmerje stranic 21 : 9 ter tako uporabniku prinaša bolj panoramsko uporabniško izkušnjo. Velik zaslon omogoča preprostejše upravljanje mobilnika, visoka ločljivost pa se izkaže pri brskanju po internetu, saj se spletne strani naložijo v svoji pravi velikosti. LG-jevi inženirji so šli še korak dlje in v novi mobilnik vgradili uporabniški vmesnik, ki zna razdeliti zaslon na dva dela in lahko hkrati prikazuje dve ločeni vsebini.

»Prvi odzivi uporabnikov na naslednika modela LG Chocolate so presegli naša pričakovanja. Uporabniki so navdušeni nad 4-palčnim zaslonom, saj jim ta nudi ne le udobnejše delo z mobilnikom, temveč tudi preskok v kakovosti prikazanih vsebin,« je povedal izvršni direktor družbe LG Mobile dr. Skott Ahn.

Kljub velikemu zaslonu, pokritem z zaščitnim steklom, nova čokolada ostaja prijetno tanka in zapakirana v visoko kakovostno ohišje svetleče črne barve z rdečimi dodatki, kar priča o tem, da pri LG-ju znajo narediti tehnološko dovršene in stilske mobilnike. Novi LG Chocolate bo v Sloveniji predvidoma naprodaj novembra.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki