marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaXiaomi je dosegel rekordne rezultate v 3. četrtletju 2025
08.12.2025

Xiaomu je objavil nerevidirane rezultate za tretje četrtletje 2025, ki potrjujejo močan zagon rasti v vseh poslovnih segmentih. V 3. četrtletju 2025 je Xiaomi dosegel skupne prihodke v višini 113,1 milijarde RMB, kar pomeni 22,3 odstotno rast glede na lani in že četrti zaporedni kvartal s prihodki nad 100 milijard RMB.

slikaRutine Bixby: Naj vaš telefon razmišlja namesto vas
05.12.2025

Predstavljajte si, da vaš telefon vodi vaše življenje. A na dober način. Rutine Bixby avtomatizirajo vaš Galaxy glede na vaše navade: vklopijo način Ne moti ob začetku sestanka, odprejo Spotify, ko povežete slušalke, ali zmanjšajo svetlost, ko je čas za spanje. In to še ni vse. Povezan z aplikacijo SmartThings lahko vaš telefon komunicira z vašim domom.

slikaNova raziskava razkriva ključne dejavnike pri nakupu pametnih telefonov
03.12.2025

Nova potrošniška raziskava, izvedena ob začetku največje nakupovalne sezone v letu, razkriva jasen trend: kupci pri izbiri nove tehnologije najprej pogledajo končno ceno po popustu, nato preverjeno kakovost izdelka in zanesljivost blagovne znamke.

slikaPolovica Evropejcev zaradi fotografiranja zamudi pomembne trenutke
01.12.2025

Leto se bliža koncu, Samsung pa spodbuja ljudi, naj v prazničnem času ostanejo prisotni s prijatelji in družino. Več kot polovica Evropejcev (57 %) priznava, da jih fotografiranje odvrača od tega, da bi v celoti uživali v trenutkih, ki jih poskušajo ujeti.

članki

Nov odlok o prodaji mobilnikov


30.09.2009
Objavil: Mitja Zupančič

V Veliki Britaniji bo postalo kupovanje mobilnikov sedaj veliko bolj prijetno opravilo. V veljavo je prišel nov odlok z namenom izkoreninjenja nekvalitetnih uslug pri prodaji mobilnikov.

Podjetje Ofcom je najavilo samoinicativo, ki prepoveduje: "Nepošteno, zavajajoče, varljivo in agresivno obnašanje do strank. V ta kontekst spada tudi neprimerno kontaktiranje strank."

Nov odlok veleva tudi dobro izobraženost mobilnih prodajalcev in predvsem poštenost pri prodaji terminalov in pogodb za le-te.

Pri Ofcomu so poudarili sledeče točke:

- Podajanje uporabnikom natančne informacije pred nakupom izdelkov.
- Preverjanje strank pri avtorizaciji in namenu sklepa pogodbe.
- Dobro izobraženo osebje.
- Prizadevnost pri preverjanju števila trgovcev, predvsem glede njihovih sposobnosti prodaje storitev in naprav.
- Preverjanje neprimerno omejenih prodajnih pogojev s strani trgovcev.

Kdorkoli pa pravil ne bo jemal resno, ga čaka Ofcomova preiskava in tudi primerna kazen.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki