marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaHuawei že dve četrtletji zapored vodilni na svetovnem trgu nosljivih naprav
17.09.2025

Huawei je v drugem četrtletju letošnjega leta dosegel izjemen mejnik. Z 20,2-odstotnim tržnim deležem je osvojil prvo mesto na svetovnem trgu nosljivih naprav. To je že drugo zaporedno četrtletje, ko je podjetje potrdilo svoj vodilni položaj, kar znova dokazuje njegovo predanost inovacijam in uporabniški izkušnji, kažejo podatki raziskovalne organizacije IDC.

slikaVaša zasebnost, varovana: kako Galaxy AI omogoča nadzor nad vašimi podatki
15.09.2025

Tehnologija se razvija izjemno hitro in z vsakim trenutkom postaja inteligentnejša. Ti hitri napredki so omogočili nastanek Galaxy AI, ki odklepa nove ravni produktivnosti, ustvarjalnosti in komunikacije. Toda z večjimi zmožnostmi mobilne umetne inteligence prihajajo tudi nova vprašanja glede zasebnosti in nadzora.

slikaHONOR Magic V5 je postal Guinnessov rekorder v vzdržljivosti med zložljivimi telefoni
12.09.2025

HONOR Magic V5 je uradno vpisan v Guinnessovo knjigo rekordov kot zložljivi pametni telefon, ki je dvignil najtežjo obremenitev. Naprava je uspešno dvignila kar 104 kilograme, s čimer je postavila nov mejnik v kategoriji vzdržljivosti zložljivih telefonov.

slikaSamsung je prejel številne nagrade za inovacije na sejmu IFA 2025
10.09.2025

Samsung je sporočil, da so njegovi najnovejši izdelki in storitve prejeli najvišja priznanja na podelitvi nagrad IFA 2025 Innovation Awards, med drugim devet nagrad »Best of Innovation« ter 17 priznanj »Honoree« v različnih kategorijah. Ta priznanja prihajajo tik pred sejmom IFA 2025, največjim evropskim potrošniškim sejmom, ki bo potekal v Berlinu v Nemčiji od 5. do 9. septembra.

članki

Nov odlok o prodaji mobilnikov


30.09.2009
Objavil: Mitja Zupančič

V Veliki Britaniji bo postalo kupovanje mobilnikov sedaj veliko bolj prijetno opravilo. V veljavo je prišel nov odlok z namenom izkoreninjenja nekvalitetnih uslug pri prodaji mobilnikov.

Podjetje Ofcom je najavilo samoinicativo, ki prepoveduje: "Nepošteno, zavajajoče, varljivo in agresivno obnašanje do strank. V ta kontekst spada tudi neprimerno kontaktiranje strank."

Nov odlok veleva tudi dobro izobraženost mobilnih prodajalcev in predvsem poštenost pri prodaji terminalov in pogodb za le-te.

Pri Ofcomu so poudarili sledeče točke:

- Podajanje uporabnikom natančne informacije pred nakupom izdelkov.
- Preverjanje strank pri avtorizaciji in namenu sklepa pogodbe.
- Dobro izobraženo osebje.
- Prizadevnost pri preverjanju števila trgovcev, predvsem glede njihovih sposobnosti prodaje storitev in naprav.
- Preverjanje neprimerno omejenih prodajnih pogojev s strani trgovcev.

Kdorkoli pa pravil ne bo jemal resno, ga čaka Ofcomova preiskava in tudi primerna kazen.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki