marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaHONOR predstavil MagicOS 10, prvi operacijski sistem, ki se uči in razvija sam
03.11.2025

HONOR je na svoji prvi svetovni razvijalski konferenci v Shenzhenu predstavil MagicOS 10, prvi operacijski ekosistem na svetu, ki se lahko sam uči in izboljšuje. Ta prelomna novost pomeni začetek nove dobe, ko klasične operacijske sisteme zamenjujejo pametni sistemi, ki temeljijo na umetni inteligenci.

slikaVisa uvaja nov protokol za varno in pametno z UI podprto nakupovanje
31.10.2025

Visa je predstavila varnostno rešitev Trusted Agent Protocol, ki vzpostavlja temeljni okvir za agentsko poslovanje in omogoča varno komunikacijo med UI agenti in trgovci v vseh fazah nakupnega procesa.

slikaSamsung Galaxy XR: Odpiranje novih svetov
29.10.2025

Samsung je za južnokorejski in ameriški trg predstavilo Galaxy XR, novo kategorijo naprav, ki temeljijo na umetni inteligenci in so zasnovane za zagotavljanje poglobljenih doživetij v obliki, optimizirani za večmodalno umetno inteligenco.

slikaNa Kitajskem lansirali serijo HONOR Magic8 in napovedali prihod naprave ROBOT PHONE
27.10.2025

HONOR je na Kitajskem uradno predstavil novo serijo HONOR Magic8, prvo generacijo samoučečih se AI telefonov. Serija prinaša napredno inteligenco YOYO Agent, prelomne inovacije v mobilni fotografiji in zmogljivosti, ki postavljajo nove rekorde v industriji. Ob zaključku dogodka je HONOR razkril tudi načrte svoje najdrznejše inovacije doslej – prihod povsem nove kategorije naprav ROBOT PHONE.

članki

Nov odlok o prodaji mobilnikov


30.09.2009
Objavil: Mitja Zupančič

V Veliki Britaniji bo postalo kupovanje mobilnikov sedaj veliko bolj prijetno opravilo. V veljavo je prišel nov odlok z namenom izkoreninjenja nekvalitetnih uslug pri prodaji mobilnikov.

Podjetje Ofcom je najavilo samoinicativo, ki prepoveduje: "Nepošteno, zavajajoče, varljivo in agresivno obnašanje do strank. V ta kontekst spada tudi neprimerno kontaktiranje strank."

Nov odlok veleva tudi dobro izobraženost mobilnih prodajalcev in predvsem poštenost pri prodaji terminalov in pogodb za le-te.

Pri Ofcomu so poudarili sledeče točke:

- Podajanje uporabnikom natančne informacije pred nakupom izdelkov.
- Preverjanje strank pri avtorizaciji in namenu sklepa pogodbe.
- Dobro izobraženo osebje.
- Prizadevnost pri preverjanju števila trgovcev, predvsem glede njihovih sposobnosti prodaje storitev in naprav.
- Preverjanje neprimerno omejenih prodajnih pogojev s strani trgovcev.

Kdorkoli pa pravil ne bo jemal resno, ga čaka Ofcomova preiskava in tudi primerna kazen.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki