marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaNova raziskava razkriva ključne dejavnike pri nakupu pametnih telefonov
03.12.2025

Nova potrošniška raziskava, izvedena ob začetku največje nakupovalne sezone v letu, razkriva jasen trend: kupci pri izbiri nove tehnologije najprej pogledajo končno ceno po popustu, nato preverjeno kakovost izdelka in zanesljivost blagovne znamke.

slikaPolovica Evropejcev zaradi fotografiranja zamudi pomembne trenutke
01.12.2025

Leto se bliža koncu, Samsung pa spodbuja ljudi, naj v prazničnem času ostanejo prisotni s prijatelji in družino. Več kot polovica Evropejcev (57 %) priznava, da jih fotografiranje odvrača od tega, da bi v celoti uživali v trenutkih, ki jih poskušajo ujeti.

slikaLenovo z rekordnim četrtletjem, napredek na področju hibridne umetne inteligence
28.11.2025

Skupina Lenovo je danes s svojimi hčerinskimi družbami poročala o rekordnih rezultatih za drugo četrtletje poslovnega leta 2025/26, pri čemer so skupni prihodki skupine dosegli rekordno višino 20,5 milijarde ameriških dolarjev (USD), kar je 15 % več kot v enakem obdobju lani.

slikaPrihaja predpraznični čas spletnih nakupov
26.11.2025

Začetek predpraznične mrzlice ob koncu leta je za mnoge čas, ko se odpravijo nakupovati darila na splet. A tudi najbolj izkušeni kupci lahko postanejo žrtev predprazničnih prevar. Nova raziskava družb Mastercard in Harris Poll razkriva, da se je 77 % evropskih potrošnikov v minulem letu soočilo s poskusom prevare, kar še dodatno dokazuje, kako pomembna je varnost na spletu.

članki

Nokiina nova strategija in cilji za prihodnost


04.12.2005
Objavil: Thomas Bergant

Na letnem srečanju Nokia Capital Market Days v New Yorku je Nokia predstavila svoja pričakovanja o nadaljnjem razvoju mobilne industrije in svoje cilje za naslednji dve leti.

Predstavniki Nokie so izpostavili razširitev palete mobilnih telefonov Nokia in novo segmentacijo uporabnikov.

Nokia predvideva, da bo:

  • število prodanih mobilnih telefonov v celotni mobilni industriji v letu 2006 poraslo za 10 odstotkov (v letu 2005 naj bi bilo prodanih 780 milijonov enot),
  • število mobilnih uporabnikov predvidoma doseglo število 3 milijarde že v letu 2008 in ne v letu 2010, kot je bilo napovedano februarja letos,
  • zmerno naraščalo tudi tržišče mobilne infrastrukture v letu 2006.

Jorma Ollila, predsednik uprave in generalni direktor družbe Nokia Corporation, je povedal: »V zadnjih letih se vedno bolj osredotočamo na konkurenčnost naših produktov in v središče postavljamo uporabnika. Danes lahko z ponosom rečem, da smo dosegli velik napredek pri doseganju teh dveh ciljev. Prav posebej sem ponosen na dosežke v široki paleti naših telefonov – napredne funkcije, oblika, uporabnost in kvaliteta, ki jih dosegamo, zagotavljajo, da bo Nokia še naprej vodilna mobilna znamka na svetu.«

Široka paleta telefonov Nokia ponuja različne oblike modelov in tehnologije na različnih cenovnih nivojih. Cilj družbe v prihodnosti je razširiti paleto telefonov tretje generacije, kar dokazujejo tudi trije novi mobilniki WCDMA, ki bo bili predstavljeni na tem srečanju. Nokia je v tem letu predstavila že 56 mobilnikov, 15 od teh podpira mobilno telefonijo tretje generacije.

Vedno večja izbira mobilnikov za različne segmente uporabnikov je ključna točka nove strategije razvoja blagovne znamke Nokia. Zagotoviti uporabnikom to, kar želijo, ponuditi primerne telefone tistim, ki se prvič srečujejo z mobilno telefonijo in nadgraditi mobilno doživetje – zaradi vsega tega je danes Nokia na šestem mestu med najbolj prepoznavnimi in vrednimi blagovnimi znamkami na svetu.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki