marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaDo boljšega zdravja kar med spanjem z uro Galaxy Watch
30.06.2025

Ko gre za vaše zdravje, lahko že majhne spremembe naredijo veliko razliko. Vsaka drobna izboljšava vaših vsakodnevnih navad prispeva k celostnemu boljšemu počutju, naslednja generacija ur Galaxy Watch pa vam bo pri tem še učinkoviteje pomagala z naborom novih funkcij za boljši spanec, zdravje srca, telesno pripravljenost in prehrano.

slikaHuaweieva dobava nosljivih naprav presegla 200 milijonov
27.06.2025

Poročilo raziskovalnega podjetja IDC razkriva, da je v prvem četrtletju letošnjega leta Huawei zasedel prvo mesto na globalnem trgu pametnih ur in hkrati ohranil trdno rast ter vodilni položaj po obsegu prodaje na domačem, kitajskem trgu. Poleg tega je podjetje do 5. junija 2025 prodalo več kot 200 milijonov nosljivih naprav.

slikaGalaxy Unpacked 2025: Ultra doživetje je pripravljeno, da se razpre
25.06.2025

Že vrsto let Samsung Electronics oblikuje svoje naprave glede na to, kar ljudje resnično potrebujejo, kot so boljša zmogljivost, ostrejše kamere in pametnejši načini za ohranjanje povezave. Z Galaxy AI presega to, kar naprave zmorejo, gre za to, kako ljudje z njimi komunicirajo.

slikaPametna kamera telefona zdaj razume, kaj gledate, in se odzove
23.06.2025

Današnja mobilna fotografija presega zgolj visokokakovostne leče ali napredne senzorje. Zahteva popolno usklajenost strojne in programske opreme ter umetne inteligence. Zato Samsung pri razvoju kamer sledi celostnemu pristopu, kjer vsak napredek temelji na tesno povezanih tehnologijah.

članki

Nokiina nova strategija in cilji za prihodnost


04.12.2005
Objavil: Thomas Bergant

Na letnem srečanju Nokia Capital Market Days v New Yorku je Nokia predstavila svoja pričakovanja o nadaljnjem razvoju mobilne industrije in svoje cilje za naslednji dve leti.

Predstavniki Nokie so izpostavili razširitev palete mobilnih telefonov Nokia in novo segmentacijo uporabnikov.

Nokia predvideva, da bo:

  • število prodanih mobilnih telefonov v celotni mobilni industriji v letu 2006 poraslo za 10 odstotkov (v letu 2005 naj bi bilo prodanih 780 milijonov enot),
  • število mobilnih uporabnikov predvidoma doseglo število 3 milijarde že v letu 2008 in ne v letu 2010, kot je bilo napovedano februarja letos,
  • zmerno naraščalo tudi tržišče mobilne infrastrukture v letu 2006.

Jorma Ollila, predsednik uprave in generalni direktor družbe Nokia Corporation, je povedal: »V zadnjih letih se vedno bolj osredotočamo na konkurenčnost naših produktov in v središče postavljamo uporabnika. Danes lahko z ponosom rečem, da smo dosegli velik napredek pri doseganju teh dveh ciljev. Prav posebej sem ponosen na dosežke v široki paleti naših telefonov – napredne funkcije, oblika, uporabnost in kvaliteta, ki jih dosegamo, zagotavljajo, da bo Nokia še naprej vodilna mobilna znamka na svetu.«

Široka paleta telefonov Nokia ponuja različne oblike modelov in tehnologije na različnih cenovnih nivojih. Cilj družbe v prihodnosti je razširiti paleto telefonov tretje generacije, kar dokazujejo tudi trije novi mobilniki WCDMA, ki bo bili predstavljeni na tem srečanju. Nokia je v tem letu predstavila že 56 mobilnikov, 15 od teh podpira mobilno telefonijo tretje generacije.

Vedno večja izbira mobilnikov za različne segmente uporabnikov je ključna točka nove strategije razvoja blagovne znamke Nokia. Zagotoviti uporabnikom to, kar želijo, ponuditi primerne telefone tistim, ki se prvič srečujejo z mobilno telefonijo in nadgraditi mobilno doživetje – zaradi vsega tega je danes Nokia na šestem mestu med najbolj prepoznavnimi in vrednimi blagovnimi znamkami na svetu.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki