marketing
več | arhivpoudarjeno
slikaMBILLS omogočil plačevanje prek Fitbit Pay in Garmin Pay
18.09.2020

Pri mladem fintech podjetju MBILLS so lastni plačilni kartici mBills Mastercard, ki so jo kot izdajatelj uporabnikom ponudili letos v juliju, v rekordnem času omogočili plačevanje s pametnimi urami Garmin in Fitbit.

slikaAmeriška carina brani zaseg slušalk OnePlus Buds
16.09.2020

V ponedeljek je po spletu zaokrožila zanimiva vest, da je ameriška carina na letališču JFK zasegla 2000 kosov slušalk OnePlus Buds, saj so ocenili, da gre za ponaredek slušalk Apple Airpods. Čeprav se je sprva zdelo, da gre zgolj za zabavno pomoto, pa se je izkazalo, da carinska služba ni naredila napake.

slikaTSMC kmalu z masovno proizvodnjo čipovja za Apple
14.09.2020

Apple se pripravlja na prehod svojih produktov iz Intlovega na lastno čipovje. MacBooki se bodo s tem pridružili iPhone, iPad in Apple Watch napravam, ki tovrstno rešitev že uporabljajo.

slikaMicrosoft Surface Duo v ZDA že na voljo
11.09.2020

Potrošniki v ZDA imajo na voljo za nakup Microsoftov pogled na prihodnost pametnih mobilnikov, Surface Duo. Nakup lahko opravijo preko njihove spletne strani, že cena osnovne različice pa je precej zasoljena.

slikaHuawei pričakuje manj naročil za serijo Mate 40
09.09.2020

Huawei bo serijo Mate 40 predvidoma predstavil v prihajajočih tednih, če se bodo pri podjetju držali časovnice iz preteklih let. Še pred predstavitvijo pa iz Tajvana že prihajajo napovedi, da so pri podjetju naročili 30 odstotkov manj komponent, kar nakazuje na upad zanimanja s strani potrošnikov.

članki

Nokie še krepi svoj položaj na področju zemljevidov


01.10.2012
Objavil: Dare Gliha

Iz Nokie so sporočili, da njen oddelek za lokacijske storitve in prodajo razširja sodelovanje s šestimi velikimi avtomobilskimi proizvajalci in tako utrjuje svoj vodilni položaj na področju vozil.

Rešitve Nokie poganjajo štiri izmed petih integriranih vgrajenih navigacijskih sistemov. Nokia je edino podjetje v avtomobilski industriji, ki zagotavlja celovito ponudbo zemljevidov in navigacijskih rešitev, vse od vsebine za zemljevide do lokacijskih platform in aplikacij z zemljevidi.

Oddelek Nokie za lokacijske storitve in prodajo se lahko že dolgo pohvali z znanjem in strokovnostjo na področju lokacijskih vsebin. To je prepoznalo tudi veliko podjetij, ki so zemljevide NAVTEQ® izbrala za svojo naslednjo generacijo infozabavnega sistema.

»Verjamemo, da oddelek Nokie za lokacijske storitve in prodajo na trgu zavzema položaj, ki mu omogoča, da lahko zagotovi najboljšo uporabniško izkušnjo, ki jo lahko avtomobilski proizvajalci in drugi partnerji nato ponudijo svojim strankam. Novosti, ki jih napovedujemo ta teden, poudarjajo naše prepričanje,« je povedal Bruno Bourguet, novi podpredsednik za prodajo in poslovni razvoj na oddelku Nokie za lokacijske storitve in prodajo.

Zahvaljujoč dediščini zemljevidov NAVTEQ® v lokacijskih vsebinah in pionirskem delu Nokie na področju mobilne navigacije je lahko oddelek Nokie za lokacijske storitve in prodajo razvil razpon produktov, narejenih posebej za potrebe partnerjev v avtomobilski industriji.

“Današnji vozniki od navigacijskega sistema ne pričakujejo samo, da bodo dobili najboljšo pot od točke A do točke B. Želijo prejemati tudi ažurne prometne informacije, opozorila o zanimivih mestih v bližini in podatke, ki vožnjo iz nujnosti spremenijo v prijetno opravilo. Naj gre za vožnjo na delo ali dolgo potovanje, v skladu z našo vizijo povezanega avtomobila uporabnikom prinašamo velik razpon možnosti, vse od navigacije do varnosti in zabave,” je dejal Bourguet. »Koncept povezanega avtomobila, ki avto spreminja v poveljniško središče, si želi v prakso pretvoriti veliko podjetji v tej industriji. Naša filozofija je, da kar koli naredimo na področju lokacijskih storitev – naj bo to z lastnimi aplikacijami ali z omogočanjem partnerjem, da ustvarijo izkušnjo z uporabo naših vsebin in storitev – želimo vedno razveseliti ljudi, ki bodo na koncu uporabljali naš produkt. Področja, kot so promet, parkiranje, iskanje in zemljevidi so še posebej težko rešljiva, toda ključna v zagotavljanju pričakovane uporabniške izkušnje.«

Glavne novosti oddelka Nokie za lokacijske storitve in prodajo:
• BMW: oddelek Nokie za lokacijske storitve in prodajo zagotavlja zemljevide NAVTEQ in vsebino za novo generacijo navigacijskih sistemov.
• Mercedes: navigacija novega Mercedesa serije A vsebuje podatke iz zemljevidov NAVTEQ.
• Volkswagen: skupina Volkswagen je izbrala podatke zemljevidov NAVTEQ kot osnovo za svoj infozabavni sistem.
• Hyundai: strategija Hyundaijeve infozabave vključuje zemljevide NAVTEQ.
• Pioneer: Pioneer je izbral zemljevide NAVTEQ, ki bodo poganjali sisteme, namenjene naknadni vgradnji.
Garmin: Garmin je izbral vsebine Nokie o tranzitnem prometu in peš poteh za svoje vodenje po urbanih okoljih

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki