marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaHuawei že dve četrtletji zapored vodilni na svetovnem trgu nosljivih naprav
17.09.2025

Huawei je v drugem četrtletju letošnjega leta dosegel izjemen mejnik. Z 20,2-odstotnim tržnim deležem je osvojil prvo mesto na svetovnem trgu nosljivih naprav. To je že drugo zaporedno četrtletje, ko je podjetje potrdilo svoj vodilni položaj, kar znova dokazuje njegovo predanost inovacijam in uporabniški izkušnji, kažejo podatki raziskovalne organizacije IDC.

slikaVaša zasebnost, varovana: kako Galaxy AI omogoča nadzor nad vašimi podatki
15.09.2025

Tehnologija se razvija izjemno hitro in z vsakim trenutkom postaja inteligentnejša. Ti hitri napredki so omogočili nastanek Galaxy AI, ki odklepa nove ravni produktivnosti, ustvarjalnosti in komunikacije. Toda z večjimi zmožnostmi mobilne umetne inteligence prihajajo tudi nova vprašanja glede zasebnosti in nadzora.

slikaHONOR Magic V5 je postal Guinnessov rekorder v vzdržljivosti med zložljivimi telefoni
12.09.2025

HONOR Magic V5 je uradno vpisan v Guinnessovo knjigo rekordov kot zložljivi pametni telefon, ki je dvignil najtežjo obremenitev. Naprava je uspešno dvignila kar 104 kilograme, s čimer je postavila nov mejnik v kategoriji vzdržljivosti zložljivih telefonov.

slikaSamsung je prejel številne nagrade za inovacije na sejmu IFA 2025
10.09.2025

Samsung je sporočil, da so njegovi najnovejši izdelki in storitve prejeli najvišja priznanja na podelitvi nagrad IFA 2025 Innovation Awards, med drugim devet nagrad »Best of Innovation« ter 17 priznanj »Honoree« v različnih kategorijah. Ta priznanja prihajajo tik pred sejmom IFA 2025, največjim evropskim potrošniškim sejmom, ki bo potekal v Berlinu v Nemčiji od 5. do 9. septembra.

članki

Nokie še krepi svoj položaj na področju zemljevidov


01.10.2012
Objavil: Dare Gliha

Iz Nokie so sporočili, da njen oddelek za lokacijske storitve in prodajo razširja sodelovanje s šestimi velikimi avtomobilskimi proizvajalci in tako utrjuje svoj vodilni položaj na področju vozil.

Rešitve Nokie poganjajo štiri izmed petih integriranih vgrajenih navigacijskih sistemov. Nokia je edino podjetje v avtomobilski industriji, ki zagotavlja celovito ponudbo zemljevidov in navigacijskih rešitev, vse od vsebine za zemljevide do lokacijskih platform in aplikacij z zemljevidi.

Oddelek Nokie za lokacijske storitve in prodajo se lahko že dolgo pohvali z znanjem in strokovnostjo na področju lokacijskih vsebin. To je prepoznalo tudi veliko podjetij, ki so zemljevide NAVTEQ® izbrala za svojo naslednjo generacijo infozabavnega sistema.

»Verjamemo, da oddelek Nokie za lokacijske storitve in prodajo na trgu zavzema položaj, ki mu omogoča, da lahko zagotovi najboljšo uporabniško izkušnjo, ki jo lahko avtomobilski proizvajalci in drugi partnerji nato ponudijo svojim strankam. Novosti, ki jih napovedujemo ta teden, poudarjajo naše prepričanje,« je povedal Bruno Bourguet, novi podpredsednik za prodajo in poslovni razvoj na oddelku Nokie za lokacijske storitve in prodajo.

Zahvaljujoč dediščini zemljevidov NAVTEQ® v lokacijskih vsebinah in pionirskem delu Nokie na področju mobilne navigacije je lahko oddelek Nokie za lokacijske storitve in prodajo razvil razpon produktov, narejenih posebej za potrebe partnerjev v avtomobilski industriji.

“Današnji vozniki od navigacijskega sistema ne pričakujejo samo, da bodo dobili najboljšo pot od točke A do točke B. Želijo prejemati tudi ažurne prometne informacije, opozorila o zanimivih mestih v bližini in podatke, ki vožnjo iz nujnosti spremenijo v prijetno opravilo. Naj gre za vožnjo na delo ali dolgo potovanje, v skladu z našo vizijo povezanega avtomobila uporabnikom prinašamo velik razpon možnosti, vse od navigacije do varnosti in zabave,” je dejal Bourguet. »Koncept povezanega avtomobila, ki avto spreminja v poveljniško središče, si želi v prakso pretvoriti veliko podjetji v tej industriji. Naša filozofija je, da kar koli naredimo na področju lokacijskih storitev – naj bo to z lastnimi aplikacijami ali z omogočanjem partnerjem, da ustvarijo izkušnjo z uporabo naših vsebin in storitev – želimo vedno razveseliti ljudi, ki bodo na koncu uporabljali naš produkt. Področja, kot so promet, parkiranje, iskanje in zemljevidi so še posebej težko rešljiva, toda ključna v zagotavljanju pričakovane uporabniške izkušnje.«

Glavne novosti oddelka Nokie za lokacijske storitve in prodajo:
• BMW: oddelek Nokie za lokacijske storitve in prodajo zagotavlja zemljevide NAVTEQ in vsebino za novo generacijo navigacijskih sistemov.
• Mercedes: navigacija novega Mercedesa serije A vsebuje podatke iz zemljevidov NAVTEQ.
• Volkswagen: skupina Volkswagen je izbrala podatke zemljevidov NAVTEQ kot osnovo za svoj infozabavni sistem.
• Hyundai: strategija Hyundaijeve infozabave vključuje zemljevide NAVTEQ.
• Pioneer: Pioneer je izbral zemljevide NAVTEQ, ki bodo poganjali sisteme, namenjene naknadni vgradnji.
Garmin: Garmin je izbral vsebine Nokie o tranzitnem prometu in peš poteh za svoje vodenje po urbanih okoljih

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki