marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaDigitalne inovacije za boljše življenje
20.10.2025

Telekom Slovenije je s petimi priznanji Ookla Speedtest Awards 2025 potrdil vodilno vlogo, saj ima najboljše, najhitrejše in najbolj pokrito mobilno omrežje. Ta dosežek, ki odraža uspeh strateških vlaganj in vrhunsko uporabniško izkušnjo, sovpada s krepitvijo vloge branika digitalne varnosti v času rekordnega porasta kibernetskih groženj.

slikaShenzhen dobil novo HONOR ALPHA flagship trgovino
17.10.2025

Globalna blagovna znamka HONOR je v nakupovalnem središču Shenzhen Bay MixC uradno odprla »flagship« trgovino ALPHA. Novi prostor se predstavlja kot »AI Smart Living inovacijski hub«, kjer se vrhunska tehnologija sreča s kulturnim navdihom.

slikaHuawei odprl Iconic Shop, kjer so na ogled vse njegove naprave
17.10.2025

Ponovno imate priložnost vstopiti v prihodnost. Huawei je svečano odprl Iconic Shop, prvi v regiji, kjer si lahko v živo ogledate in preizkusite naprave, ki jih ponuja na našem trgu. Prijazno vabljeni!

slikaDigitalna varnost v Evropi postaja tema vsakdanjih pogovorov
15.10.2025

Oktober je mesec kibernetske varnosti in ob tej priložnosti Mastercard objavlja rezultate nove raziskave, ki poudarjajo vse večji pomen digitalne varnosti v vsakodnevnem življenju. Zaradi vedno večjega števila poskusov prevar in nevarnosti, ki jih omogoča umetna inteligenca (UI), kibernetska varnost čedalje bolj postaja tema vsakdanjih pogovorov.

članki

Nokia presega ključne mejnike na področju storitev


18.02.2010
Objavil: Dare Gliha

Nokia z izjemno uporabniško izkušnjo, agresivnim globalnim načrtom predstavitev in osredotočanjem na lokalno umeščenost svoje storitve resnično postavlja na svetovni zemljevid – in močan zagon se nadaljuje.

“Naš recept za uspeh ima nekaj precej preprostih sestavin: navduševanje uporabnikov. Da, prisotni smo na več trgih, svoje boljše vsebine in storitve pa zagotavljamo več uporabnikom. Res je, z naše spletne trgovine je vsak dan prenesenih več kot milijon aplikacij, »Comes with Music« je sedaj na voljo na več kot 25 trgih, naše nove Ovi Zemljevide pa na svojo napravo prenese nova oseba vsako sekundo dneva, 24 ur na dan in sedem dni na teden. To so izjemni dosežki, toda naš cilj je zadovoljevati stotine milijonov uporabnikov po vsem svetu – in dobro smo na poti,” pravi Niklas Savander, vodja področja storitev pri Nokii.

“Naš globalni vpliv pomeni, da smo se hitro vzpenjali. Različne telefone in pametne telefone sedaj uporablja že resnično veliko število ljudi. Leto smo začeli s predstavitvijo naše brezplačne navigacije, ki jo ponujamo v okviru nove različice Ovi Zemljevidov. Pravkar smo predstavili poskusni projekt za storitev »Nokia Money«, ki poteka v enem največjih velemestnih področij v Indiji. Povečujemo torej hitrost in se osredotočamo na razvoj čarobne izkušnje za uporabnike naših storitev.”

In katere so Nokiine najpomembnejše storitve, na katere stavijo? To so Ovi Zemljevidi, Comes With Music, Ovi Trgovina, Ovi Mail, Nokia Money in Nokia Life Tools.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki