marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaSamsung je predstavil uporabniški vmesnik One UI 8.5 Beta za
15.12.2025

Samsung je napovedal program beta One UI 8.5, ki uvaja nove in enostavnejše načine za ustvarjanje, povezovanje in varnost. Uporabniški vmesnik One UI 8.5 uporabnikom omogoča, da dosežejo več z manj truda, saj vključuje nadgradnje, ki omogočajo bolj tekoče delovanje, upravljanje naprav in izboljšano varnost.

slikaProslavite tisto, kar traja: nova praznična kampanja HONOR
12.12.2025

HONOR je v decembru predstavil praznično kampanjo »Proslavite tisto, kar traja«, ki izpostavlja moč skupnih trenutkov ter zanesljive naprave HONOR Magic V5 in serijo HONOR 400. Najnovejši zložljivi model in vzdržljivi telefoni serije 400 uporabnikom omogočajo, da brez skrbi ujamejo zimske spomine, napredne AI funkcije pa poskrbijo, da praznični utrinki ostanejo jasni v vseh svetlobnih pogojih.

slikaTelekom Slovenije med tehnološko najnaprednejšimi telekomunikacijskimi podjetji v Evropi
10.12.2025

Telekom Slovenije je uspešno zaključil enega najzahtevnejših tehnoloških projektov v tem desetletju. S celovito prenovo jedrnega dela mobilnega omrežja se je uvrstil v sam evropski vrh tehnološke razvitosti. Ta strateška naložba omogoča vzpostavitev samostojnega 5G omrežja, napredno virtualizacijo z rezinjenjem omrežja ter še hitrejši in odzivnejši mobilni širokopasovni dostop.

slikaSeriji Samsung Galaxy S in Z postavljata nove standarde vzdržljivosti in dolgoživosti
10.12.2025

Naši pametni telefoni so več kot le naprave. So naši osebni podatkovni centri. Običajno jih primemo v roke takoj po tem, ko prižgemo kavni aparat, in nazadnje, preden si zvečer umijemo zobe. Samsung razume to globoko povezanost in je seriji Galaxy S in Z zasnoval tako, da nista zgolj vrhunska pripomočka.

članki

Nokia presega ključne mejnike na področju storitev


18.02.2010
Objavil: Dare Gliha

Nokia z izjemno uporabniško izkušnjo, agresivnim globalnim načrtom predstavitev in osredotočanjem na lokalno umeščenost svoje storitve resnično postavlja na svetovni zemljevid – in močan zagon se nadaljuje.

“Naš recept za uspeh ima nekaj precej preprostih sestavin: navduševanje uporabnikov. Da, prisotni smo na več trgih, svoje boljše vsebine in storitve pa zagotavljamo več uporabnikom. Res je, z naše spletne trgovine je vsak dan prenesenih več kot milijon aplikacij, »Comes with Music« je sedaj na voljo na več kot 25 trgih, naše nove Ovi Zemljevide pa na svojo napravo prenese nova oseba vsako sekundo dneva, 24 ur na dan in sedem dni na teden. To so izjemni dosežki, toda naš cilj je zadovoljevati stotine milijonov uporabnikov po vsem svetu – in dobro smo na poti,” pravi Niklas Savander, vodja področja storitev pri Nokii.

“Naš globalni vpliv pomeni, da smo se hitro vzpenjali. Različne telefone in pametne telefone sedaj uporablja že resnično veliko število ljudi. Leto smo začeli s predstavitvijo naše brezplačne navigacije, ki jo ponujamo v okviru nove različice Ovi Zemljevidov. Pravkar smo predstavili poskusni projekt za storitev »Nokia Money«, ki poteka v enem največjih velemestnih področij v Indiji. Povečujemo torej hitrost in se osredotočamo na razvoj čarobne izkušnje za uporabnike naših storitev.”

In katere so Nokiine najpomembnejše storitve, na katere stavijo? To so Ovi Zemljevidi, Comes With Music, Ovi Trgovina, Ovi Mail, Nokia Money in Nokia Life Tools.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki