marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaMednarodna klinična študija potrjuje učinkovitost treninga vida AmblyoPlay
24.12.2025

Podjetje Smart Optometry je doseglo velik mejnik. Učinkovitost aplikacije AmblyoPlay za trening vida, je bila klinično dokazana v Turčiji. Gre za prvo strokovno recenzirano znanstveno študijo, ki je po šestih mesecih kontroliranega kliničnega testiranja pri otrocih z ambliopijo, potrdila konkretne izboljšave vidnih in motorično-koordinacijskih funkcij.

slikaTrendi na trgu pametnih telefonov za leto 2026
22.12.2025

Prihodnje leto bo v Evropo prineslo nov razvojni skok na področju pametnih telefonov. Podatki kažejo, da uporabniki pričakujejo naprave, ki niso le hitre in odporne, temveč tudi zmogljivejše, z daljšo življenjsko dobo baterije, večjo kakovostjo fotografij in večjo podporo umetne inteligence. Na te trende odgovarja tudi prihajajoča serija HONOR Magic8, napovedana za januar 2026.

slikaZasebnost, na katero se lahko zanesete: Varna mapa in Knox
19.12.2025

Vaš pametni telefon je pravzaprav vaš osebni podatkovni center. V njem je vse, od letalskih kart in podatkov o kreditnih karticah do tistih 13.700 fotografij vašega psa (ali mačke). Varna mapa, zaščitena s Samsung Knox, vam omogoča zaseben, šifriran prostor, kjer lahko vse to varno shranite, stran od radovednih oči. Je kot skriti trezor v vašem telefonu, dostopate lahko le vi.

slikaKonec nenehnega polnjenja telefona: HONOR napovedal 7,500 mAh baterijo
17.12.2025

V zadnjem desetletju se je vzdržljivost baterije v pametnih telefonih skoraj podvojila – z okoli 3.000 mAh leta 2015 na današnjih 6.000 mAh in več. Nov korak sledi v začetku leta 2026, ko HONOR napoveduje prihod HONOR Magic8 Lite z baterijo 7.500 mAh ter HONOR Magic8 Pro z 6.270 mAh, kar postavlja nov standard vzdržljivosti.

članki

Nokia predstavlja novo blagovno znamko za lokacijske storitve HERE


16.11.2012
Objavil: Dare Gliha

Nokia je predstavila HERE, prvo lokacijsko storitev v oblaku z najboljšimi zemljevidi in lokacijsko izkušnjo na več zaslonih in operacijskih sistemih. Z novo blagovno znamko HERE želi Nokia navdihniti novo generacijo lokacijskih storitev in naprav, ki bodo mobilno izkušnjo naredile še pomembnejšo za posameznike od vsepovsod.

»Uporabniki si želijo izjemnih zemljevidov. Z blagovno znamko HERE ponujamo lokacijske storitve Nokie na enem mestu in tako uporabnikom prinašamo boljše načine za raziskovanje, odkrivanje in deljenje njihovega sveta z drugimi,« je dejal predsednik in glavni izvršni direktor Nokie Stephen Elop. »Poleg tega z znamko HERE širimo 20 let izkušenj na področju lokacijskih storitev na nove naprave in operacijske sisteme, ki sežejo onkraj Nokie. Zato verjamemo, da ima od naše vodilne lokacijske ponudbe korist vse več ljudi, ki hkrati k njej tudi prispevajo.«

Širjenje lokacijskih storitev onkraj meja Nokie

Z namenom še dodatno razširiti lokacijske storitve Nokia predstavlja tudi mobilno različico zemljevidov HERE za iOS. Ta bo temeljila na HTML5 in bo vključevala možnost uporabe brez povezave, glasovno vodeno navigacijo za hojo in proge javnega prevoza. Aplikacija bo v Applovi spletni trgovini App Store za brezplačen prenos predvidoma na razpolago v naslednjih tednih.

Nokia je najavila strateško partnerstvo z Mozillo, v okviru katerega bo na operacijski sistem Firefox prinesla nove lokacijske izkušnje. Nokia načrtuje, da bo mobilno različico zemljevidov HERE za novi operacijski sistem Firefox predstavila naslednje leto. Podjetji želita ljudem skupaj ponuditi najboljšo izkušnjo uporabe zemljevidov na operacijskem sistemu Firefox.

»Mozilla je vodilno podjetje na področju HTML5, ki svetovni splet razume kot platformo za razvijanje kakovostnih aplikacij. Ključni del te platforme so ravno lokacijske storitve,« je dejal Jay Sullivan, podpredsednik Mozille za produkte. »Navdušeni smo, da delamo z Nokio, saj kombinacija operacijskega sistema Firefox in lokacijske platforme HERE zagotavlja bogate možnosti za razvijalce mobilnih aplikacij in jim omogoča ustvarjanje izjemnih izkušenj za uporabnike.«

Nokia je pokazala tudi na operacijskem sistemu Android temelječo referenčno aplikacijo in objavila načrte za predstavitev programskega vmesnika za zemljevide HERE za Android v začetku leta 2013. Tako bo partnerjem omogočila ustvarjanje na lokaciji temelječih aplikacij za Android, ki bodo ponujale vodilne lokacijske vsebine Nokie.

Uveljavljanje modernega razvoja zemljevidov

V želji po nadgradnji 3D-možnosti zemljevidov HERE je Nokia objavila tudi načrtovan prevzem kalifornijskega podjetja earthmine. Tehnologije podjetja earthmine za zajemanje in procesiranje resničnosti bodo postale del 3D-možnosti zemljevidov HERE. Nokia pričakuje, da bo transakcija zaključena do konca leta 2012.

»Zemljevide je težko narediti pravilno, toda lokacijske storitve revolucionarno spreminjajo način uporabe tehnologije za vključevanje v resnični svet,« je povedal Michael Halbherr, izvršni podpredsednik Nokie za lokacijske storitve in prodajo ter odgovorni za blagovno znamko HERE. »Zato smo vlagali in bomo še naprej vlagali v izgradnjo najboljše lokacijske ponudbe na svetu, ki bo drugačna od vsega, kar smo poznali doslej.«

S tehnologijo LiveSight(TM) je možno videti več resničnega sveta

Kot eno od novosti je Nokia predstavila tudi tehnologijo LiveSight(TM), ki temelji na zelo natančnem 3D-zemljevidu sveta. Tehnologija LiveSight(TM) zagotavlja najbolj natančno in intuitivno izkušnjo razširjene resničnosti ter z uporabo iskala na kameri mobilnega telefona odkrivanje sveta naredi tako preprosto, kot je dvigovanje telefona. Aplikacija Nokia City Lens, ki je bila razvita ekskluzivno za naprave Nokia Lumia, je prva aplikacija z vključeno tehnologijo LiveSight(TM).

»Ustanavljanje nove blagovne znamke je pravi korak za Nokio na področju lokacijskih storitev in zemljevidov. Premoženje Nokie na tem področju je izjemno. Prepričani smo, da bodo zemljevidi in lokacijske storitve vse pomembnejši pri razvoju naslednje generacije naprav in storitev v širokem naboru segmentov,« je dejal Crawford Del Prete, izvršni podpredsednik in svetovni vodja raziskav pri družbi IDC.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki