marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaNova raziskava razkriva ključne dejavnike pri nakupu pametnih telefonov
03.12.2025

Nova potrošniška raziskava, izvedena ob začetku največje nakupovalne sezone v letu, razkriva jasen trend: kupci pri izbiri nove tehnologije najprej pogledajo končno ceno po popustu, nato preverjeno kakovost izdelka in zanesljivost blagovne znamke.

slikaPolovica Evropejcev zaradi fotografiranja zamudi pomembne trenutke
01.12.2025

Leto se bliža koncu, Samsung pa spodbuja ljudi, naj v prazničnem času ostanejo prisotni s prijatelji in družino. Več kot polovica Evropejcev (57 %) priznava, da jih fotografiranje odvrača od tega, da bi v celoti uživali v trenutkih, ki jih poskušajo ujeti.

slikaLenovo z rekordnim četrtletjem, napredek na področju hibridne umetne inteligence
28.11.2025

Skupina Lenovo je danes s svojimi hčerinskimi družbami poročala o rekordnih rezultatih za drugo četrtletje poslovnega leta 2025/26, pri čemer so skupni prihodki skupine dosegli rekordno višino 20,5 milijarde ameriških dolarjev (USD), kar je 15 % več kot v enakem obdobju lani.

slikaPrihaja predpraznični čas spletnih nakupov
26.11.2025

Začetek predpraznične mrzlice ob koncu leta je za mnoge čas, ko se odpravijo nakupovati darila na splet. A tudi najbolj izkušeni kupci lahko postanejo žrtev predprazničnih prevar. Nova raziskava družb Mastercard in Harris Poll razkriva, da se je 77 % evropskih potrošnikov v minulem letu soočilo s poskusom prevare, kar še dodatno dokazuje, kako pomembna je varnost na spletu.

članki

Nokia predstavlja novo blagovno znamko za lokacijske storitve HERE


16.11.2012
Objavil: Dare Gliha

Nokia je predstavila HERE, prvo lokacijsko storitev v oblaku z najboljšimi zemljevidi in lokacijsko izkušnjo na več zaslonih in operacijskih sistemih. Z novo blagovno znamko HERE želi Nokia navdihniti novo generacijo lokacijskih storitev in naprav, ki bodo mobilno izkušnjo naredile še pomembnejšo za posameznike od vsepovsod.

»Uporabniki si želijo izjemnih zemljevidov. Z blagovno znamko HERE ponujamo lokacijske storitve Nokie na enem mestu in tako uporabnikom prinašamo boljše načine za raziskovanje, odkrivanje in deljenje njihovega sveta z drugimi,« je dejal predsednik in glavni izvršni direktor Nokie Stephen Elop. »Poleg tega z znamko HERE širimo 20 let izkušenj na področju lokacijskih storitev na nove naprave in operacijske sisteme, ki sežejo onkraj Nokie. Zato verjamemo, da ima od naše vodilne lokacijske ponudbe korist vse več ljudi, ki hkrati k njej tudi prispevajo.«

Širjenje lokacijskih storitev onkraj meja Nokie

Z namenom še dodatno razširiti lokacijske storitve Nokia predstavlja tudi mobilno različico zemljevidov HERE za iOS. Ta bo temeljila na HTML5 in bo vključevala možnost uporabe brez povezave, glasovno vodeno navigacijo za hojo in proge javnega prevoza. Aplikacija bo v Applovi spletni trgovini App Store za brezplačen prenos predvidoma na razpolago v naslednjih tednih.

Nokia je najavila strateško partnerstvo z Mozillo, v okviru katerega bo na operacijski sistem Firefox prinesla nove lokacijske izkušnje. Nokia načrtuje, da bo mobilno različico zemljevidov HERE za novi operacijski sistem Firefox predstavila naslednje leto. Podjetji želita ljudem skupaj ponuditi najboljšo izkušnjo uporabe zemljevidov na operacijskem sistemu Firefox.

»Mozilla je vodilno podjetje na področju HTML5, ki svetovni splet razume kot platformo za razvijanje kakovostnih aplikacij. Ključni del te platforme so ravno lokacijske storitve,« je dejal Jay Sullivan, podpredsednik Mozille za produkte. »Navdušeni smo, da delamo z Nokio, saj kombinacija operacijskega sistema Firefox in lokacijske platforme HERE zagotavlja bogate možnosti za razvijalce mobilnih aplikacij in jim omogoča ustvarjanje izjemnih izkušenj za uporabnike.«

Nokia je pokazala tudi na operacijskem sistemu Android temelječo referenčno aplikacijo in objavila načrte za predstavitev programskega vmesnika za zemljevide HERE za Android v začetku leta 2013. Tako bo partnerjem omogočila ustvarjanje na lokaciji temelječih aplikacij za Android, ki bodo ponujale vodilne lokacijske vsebine Nokie.

Uveljavljanje modernega razvoja zemljevidov

V želji po nadgradnji 3D-možnosti zemljevidov HERE je Nokia objavila tudi načrtovan prevzem kalifornijskega podjetja earthmine. Tehnologije podjetja earthmine za zajemanje in procesiranje resničnosti bodo postale del 3D-možnosti zemljevidov HERE. Nokia pričakuje, da bo transakcija zaključena do konca leta 2012.

»Zemljevide je težko narediti pravilno, toda lokacijske storitve revolucionarno spreminjajo način uporabe tehnologije za vključevanje v resnični svet,« je povedal Michael Halbherr, izvršni podpredsednik Nokie za lokacijske storitve in prodajo ter odgovorni za blagovno znamko HERE. »Zato smo vlagali in bomo še naprej vlagali v izgradnjo najboljše lokacijske ponudbe na svetu, ki bo drugačna od vsega, kar smo poznali doslej.«

S tehnologijo LiveSight(TM) je možno videti več resničnega sveta

Kot eno od novosti je Nokia predstavila tudi tehnologijo LiveSight(TM), ki temelji na zelo natančnem 3D-zemljevidu sveta. Tehnologija LiveSight(TM) zagotavlja najbolj natančno in intuitivno izkušnjo razširjene resničnosti ter z uporabo iskala na kameri mobilnega telefona odkrivanje sveta naredi tako preprosto, kot je dvigovanje telefona. Aplikacija Nokia City Lens, ki je bila razvita ekskluzivno za naprave Nokia Lumia, je prva aplikacija z vključeno tehnologijo LiveSight(TM).

»Ustanavljanje nove blagovne znamke je pravi korak za Nokio na področju lokacijskih storitev in zemljevidov. Premoženje Nokie na tem področju je izjemno. Prepričani smo, da bodo zemljevidi in lokacijske storitve vse pomembnejši pri razvoju naslednje generacije naprav in storitev v širokem naboru segmentov,« je dejal Crawford Del Prete, izvršni podpredsednik in svetovni vodja raziskav pri družbi IDC.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki