marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaHuawei že dve četrtletji zapored vodilni na svetovnem trgu nosljivih naprav
17.09.2025

Huawei je v drugem četrtletju letošnjega leta dosegel izjemen mejnik. Z 20,2-odstotnim tržnim deležem je osvojil prvo mesto na svetovnem trgu nosljivih naprav. To je že drugo zaporedno četrtletje, ko je podjetje potrdilo svoj vodilni položaj, kar znova dokazuje njegovo predanost inovacijam in uporabniški izkušnji, kažejo podatki raziskovalne organizacije IDC.

slikaVaša zasebnost, varovana: kako Galaxy AI omogoča nadzor nad vašimi podatki
15.09.2025

Tehnologija se razvija izjemno hitro in z vsakim trenutkom postaja inteligentnejša. Ti hitri napredki so omogočili nastanek Galaxy AI, ki odklepa nove ravni produktivnosti, ustvarjalnosti in komunikacije. Toda z večjimi zmožnostmi mobilne umetne inteligence prihajajo tudi nova vprašanja glede zasebnosti in nadzora.

slikaHONOR Magic V5 je postal Guinnessov rekorder v vzdržljivosti med zložljivimi telefoni
12.09.2025

HONOR Magic V5 je uradno vpisan v Guinnessovo knjigo rekordov kot zložljivi pametni telefon, ki je dvignil najtežjo obremenitev. Naprava je uspešno dvignila kar 104 kilograme, s čimer je postavila nov mejnik v kategoriji vzdržljivosti zložljivih telefonov.

slikaSamsung je prejel številne nagrade za inovacije na sejmu IFA 2025
10.09.2025

Samsung je sporočil, da so njegovi najnovejši izdelki in storitve prejeli najvišja priznanja na podelitvi nagrad IFA 2025 Innovation Awards, med drugim devet nagrad »Best of Innovation« ter 17 priznanj »Honoree« v različnih kategorijah. Ta priznanja prihajajo tik pred sejmom IFA 2025, največjim evropskim potrošniškim sejmom, ki bo potekal v Berlinu v Nemčiji od 5. do 9. septembra.

članki

Nokia še vedno navzgor


19.02.2008
Objavil: Thomas Bergant

Največji svetovni proizvajalec mobilnih telefonov, finska Nokia, je lani po statističnih podatkih prodala štiri mobilnike od desetih in si s tem še povečala svoj letni zaslužek za kar 46 odstotkov. Posledično je tudi poskočila cena delnic in sicer za 14,6 odstotka.

Te številke so odraz dobrega poslovanja Nokie na vzhajajočih trgih kot sta Indija in Kitajska, kjer se je povečala prodaja cenejših mobilnikov. Nokiin 40 odstotni tržni delež je tudi večji, kot pa je skupni tržni delež treh najbližjih zasledovalcev Motorole, Samsunga in Sony Ericssona, ki znaša »le« 35,6 odstotka.

Lani je Motorola izgubila drugo mesto med proizvajalci, saj jo je prehitel korejski Samsung. Le-ta napoveduje trd boj z Nokio, kar pa nakazujejo tudi številke, saj je njihov telekomunikacijski oddelek, ki vključuje tudi mobilnike, v zadnjem četrtletju lani povečal prodajo za kar 67 odstotkov, predvsem zaradi agresivne cenovne politike. Na te navedbe so se odzvali tudi pri Nokii, kjer je Olli-Pekka Kallasvuo povedal, da se konkurence zavedajo, predvsem se le-ta kaže na trgu mobilnikov s ceno pod 30 evri.

»Trg mobilnikov pod 30 € mora biti izredno velik, da bi bil konkurenčen in donosen, do sedaj pa smo svoj položaj dokaj dobro branili,« je še dodal. Čeprav se številko prodanih mobilnikov veča, pa je povprečna cena le-teh manjša, predvsem zaradi povečanja prodaje na vzhajajočih trgih. Ta trend se je nekako obrnil le v zadnjem četrtletju, ko je povprečna cena mobilnika zrasla iz 82€ na 83€, predvsem zaradi povečane prodaje vrhunskih mobilnikov.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki