marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaHONOR predstavlja nadgradnjo MagicOS 10
12.11.2025

HONOR je razkril podrobnosti o novem operacijskem sistemu MagicOS 10 in napovedal nadgradnjo, zasnovano za zagotavljanje pametnejše in varnejše uporabniške izkušnje v vseh napravah HONOR.

slikaBesana je zdaj na voljo tudi za macOS
11.11.2025

Iz Amebisa sporočajo, da je Besana odslej na voljo tudi za uporabnike računalnikov Mac!

Po tem, ko so pred časom prenovili in razširili različico za Windows, so zdaj poskrbeli tudi za vse, ki delajo v okolju macOS.

slikaMastercard uvaja prvo rešitev zaznavanja in obveščanja o varnostnih grožnjah
10.11.2025

Mastercard predstavlja Mastercard Threat Intelligence, prvo rešitev zaznavanja in obveščanja o varnostnih grožnjah, ki jo je mogoče množično uporabiti na področju plačil. Rešitev združuje vpoglede družbe Mastercard o plačilnih prevarah ter globalni pregled nad omrežjem s pomočjo podatkov o varnostnih grožnjah, ki jih zagotavlja podjetje Recorded Future.

slikaNovo partnerstvo HONOR in BYD za lažje povezovanje telefonov in vozil
07.11.2025

HONOR je sklenil strateško partnerstvo s podjetjem BYD, vodilnim svetovnim proizvajalcem vozil na nove pogone. Sodelovanje bo združilo rešitev podjetja HONOR za povezovanje pametnih telefonov z vozili ter pametni ekosistem BYD DiLink. Uporabniki bodo tako lahko uživali v enostavnejši, pametnejši in bolj prilagojeni izkušnji mobilnosti, ki jo poganja umetna inteligenca.

članki

Nokia še vedno navzgor


19.02.2008
Objavil: Thomas Bergant

Največji svetovni proizvajalec mobilnih telefonov, finska Nokia, je lani po statističnih podatkih prodala štiri mobilnike od desetih in si s tem še povečala svoj letni zaslužek za kar 46 odstotkov. Posledično je tudi poskočila cena delnic in sicer za 14,6 odstotka.

Te številke so odraz dobrega poslovanja Nokie na vzhajajočih trgih kot sta Indija in Kitajska, kjer se je povečala prodaja cenejših mobilnikov. Nokiin 40 odstotni tržni delež je tudi večji, kot pa je skupni tržni delež treh najbližjih zasledovalcev Motorole, Samsunga in Sony Ericssona, ki znaša »le« 35,6 odstotka.

Lani je Motorola izgubila drugo mesto med proizvajalci, saj jo je prehitel korejski Samsung. Le-ta napoveduje trd boj z Nokio, kar pa nakazujejo tudi številke, saj je njihov telekomunikacijski oddelek, ki vključuje tudi mobilnike, v zadnjem četrtletju lani povečal prodajo za kar 67 odstotkov, predvsem zaradi agresivne cenovne politike. Na te navedbe so se odzvali tudi pri Nokii, kjer je Olli-Pekka Kallasvuo povedal, da se konkurence zavedajo, predvsem se le-ta kaže na trgu mobilnikov s ceno pod 30 evri.

»Trg mobilnikov pod 30 € mora biti izredno velik, da bi bil konkurenčen in donosen, do sedaj pa smo svoj položaj dokaj dobro branili,« je še dodal. Čeprav se številko prodanih mobilnikov veča, pa je povprečna cena le-teh manjša, predvsem zaradi povečanja prodaje na vzhajajočih trgih. Ta trend se je nekako obrnil le v zadnjem četrtletju, ko je povprečna cena mobilnika zrasla iz 82€ na 83€, predvsem zaradi povečane prodaje vrhunskih mobilnikov.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki