marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaSamsung in Ulična liga za skateboarding širita partnerstvo
23.10.2025

Samsung in Ulična liga za skateboarding (Street League Skateboarding) sta napovedala širitev obstoječega partnerstva v globalno zavezništvo. Zedinjena v skupnih vrednotah ustvarjalnosti, inovativnosti in odprtosti ter z globokim spoštovanjem do rolkarske skupnosti, partnerstvo predstavlja pomemben mejnik za obe blagovni znamki.

slikaOd prvega posnetka do vizije prihodnosti: 15 let inovacij kamer Samsung Galaxy
22.10.2025

Danes je dovolj, da iz žepa vzamemo pametni telefon in že lahko ujamemo fotografije ter videoposnetke profesionalne kakovosti. V središču te revolucije je tehnologija kamere Samsung Galaxy, ki uporabnikom že petnajst let omogoča, da vsak trenutek posnamejo na preprost in zanesljiv način brez potrebe po klasičnem fotoaparatu.

slikaDigitalne inovacije za boljše življenje
20.10.2025

Telekom Slovenije je s petimi priznanji Ookla Speedtest Awards 2025 potrdil vodilno vlogo, saj ima najboljše, najhitrejše in najbolj pokrito mobilno omrežje. Ta dosežek, ki odraža uspeh strateških vlaganj in vrhunsko uporabniško izkušnjo, sovpada s krepitvijo vloge branika digitalne varnosti v času rekordnega porasta kibernetskih groženj.

slikaShenzhen dobil novo HONOR ALPHA flagship trgovino
17.10.2025

Globalna blagovna znamka HONOR je v nakupovalnem središču Shenzhen Bay MixC uradno odprla »flagship« trgovino ALPHA. Novi prostor se predstavlja kot »AI Smart Living inovacijski hub«, kjer se vrhunska tehnologija sreča s kulturnim navdihom.

članki

Nokia z novimi oglaševalskimi storitvami


15.03.2007
Objavil: Mitja Zupančič

Pri finski Nokiji so predkratkimi oznanili dve novi oglaševalski storitvi. Prva storitev Nokia Ad Service je usmerjena predvsem k oglaševanju mobilnih storitvev in aplikacij. Druga storitev Nokia Advertising Connector je namenjena za privatne storitve založnikov izven tovarne.

Nokia Ad Service

Storitev izpolnjuje različne tipe oglaševanja: oglaševalce pri razvijanju globalnih mobilnih kampanj, agencije pri mobilnem oglaševanju in pa založnike pri iskanju novih poslovnih modelov. Tipični mediji se pojavljajo v obliki interaktivnih vsebin, kot naprimer veliki reklamni naslovi pri brskljanju po spletu, reklame v aplikacijah in video posnetkih.

Storitev se je že zagnala v Evropi in sicer na interaktivnem marketinškem eventu ad:tech v Parizu.

Nokia Advertising Connector

Druga storitev omogoča mobilnikom dostavo točno določenih oglasov, ki bodo tesno povezani in optimizirani za specifične multimedijske aplikacije, kot je branje digitalnega časopisa, gledanje TV, poslušanje glasbe ali pri gledanju začrtane poti na načrtu.

Finci so omogočili dostop do aplikacije tudi ostalim ne-tovarniškim razvijalcem. S tem so prodajnim ekipam omogočile poseben oglaševalski mobilni kanal. Storitev omogoča tudi model CPA (strošek na dejanje), ki omogoči oglaševanje le tistih oglasov, katere je potrošnik izbral sam.

Ključni del platforme pa je uporaba t.i. easy-to-use poročanja in analitičnih orodij za založnike. Tako bodo slednji lahko upravljali z modelom ROI (povrnitev investicije). Nokia Advertising Connector pa bo tekel v večih pilotih v prihajajočih mesecih. Komercialno bo na voljo do konca leta 2007.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki