marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaShenzhen dobil novo HONOR ALPHA flagship trgovino
17.10.2025

Globalna blagovna znamka HONOR je v nakupovalnem središču Shenzhen Bay MixC uradno odprla »flagship« trgovino ALPHA. Novi prostor se predstavlja kot »AI Smart Living inovacijski hub«, kjer se vrhunska tehnologija sreča s kulturnim navdihom.

slikaHuawei odprl Iconic Shop, kjer so na ogled vse njegove naprave
17.10.2025

Ponovno imate priložnost vstopiti v prihodnost. Huawei je svečano odprl Iconic Shop, prvi v regiji, kjer si lahko v živo ogledate in preizkusite naprave, ki jih ponuja na našem trgu. Prijazno vabljeni!

slikaDigitalna varnost v Evropi postaja tema vsakdanjih pogovorov
15.10.2025

Oktober je mesec kibernetske varnosti in ob tej priložnosti Mastercard objavlja rezultate nove raziskave, ki poudarjajo vse večji pomen digitalne varnosti v vsakodnevnem življenju. Zaradi vedno večjega števila poskusov prevar in nevarnosti, ki jih omogoča umetna inteligenca (UI), kibernetska varnost čedalje bolj postaja tema vsakdanjih pogovorov.

slikaSamsung širi partnerstvo s Toyoto za digitalno preobrazbo prodajnih mest na novih trgih
13.10.2025

Samsung je napovedal širitev partnerstva s podjetjem Toyota Motor, enim izmed vodilnih svetovnih proizvajalcev avtomobilov, ki bo prinesla Samsung rešitve Smart Signage v dodatne Toyotine prodajne salone na ključnih trgih. Ta širitev sledi uspešni obsežni digitalni preobrazbi 1250 prodajnih mest v 40 državah, zaključeni v začetku leta 2025 v Evropi.

članki

Nokiine mobilne finančne storitve za milijone uporabnikov


27.08.2009
Objavil: Thomas Bergant

Nokia je včeraj predstavila Nokia Money, novo mobilno storitev, s katero lahko uporabniki mobilnikov dostopajo do osnovnih finančnih storitev. Za mnoge potrošnike bo to prva priložnost, da uporabljajo eno izmed mobilnih finančni storitev.

Storitev Nokia Money odlikujeta preprostost in priročnost, kot da bi opravljali glasovni klic ali poslali kratko SMS sporočilo. Z njeno pomočjo bodo lahko potrošniki posredovali denar drugi osebi le z uporabo osebne telefonske številke, plačevali blago, storitve, položnice in nenazadnje tudi polnili svoje predplačniške mobilne račune. Storitev je na dostopna 24 ur na dan ne glede na lokacijo potrošnika, zato zmanjšuje potne stroške in prihrani čas. Nokia že vzpostavlja široko mrežo Nokia Money agentov, kjer bodo lahko potrošniki položili in/ali dvignili gotovino iz svojih računov.

4 milijarde mobilnih telefonov vendar samo 1,6 milijarde bančni računov

»Verjamemo, da so mobilne finančne storitve zanimiva tržna priložnost z dolgoročnim potencialom za rast . V mnogih državah število mobilnih telefonov močno presega število bančni računov. To pomeni, da imajo mnogi uporabniki mobilnih telefonov zelo omejen dostop do finančnih storitev ali pa ga sploh nimajo. Z več kot 4 milijarde uporabnikov mobilnih telefonov in samo 1,6 milijarde bančni računov predstavlja globalno povpraševanje za dostop do finančnih storitev izrazito priložnost za združevanje mobilnih naprav s preprostimi, a močnimi finančnimi storitvami kot je Nokia Money,« je povedala Mary McDowell, izvršna podpredsednica in vodja razvoja pri Nokii.

Mobilna plačila so naslednji korak za zagotavljanje finančnih storitev stotinam milijonov ljudi, tako v mestih kot na podeželju. Še posebej to velja za države v razvoju, kjer je pokritost z obstoječimi plačilnimi storitvami izredno šibka.

»Potrošniki s podeželja bodo sedaj lažje izvajali denarna nakazila, medtem ko bodo mestni uporabniki, ki so sicer vajeni spletnih storitev, imeli možnost plačevati položnice, nakupovati vozovnice za vlak in vstopnice za kino ter še veliko drugega, vse s pomočjo mobilnega telefona. Nokia Money je enostavna in varna storitev. Na razpolago je pri mnogih mobilnih operaterjih, uporabljati pa jo je mogoče praktično na vseh mobilnih telefonih. To pomeni, da bodo lahko kmalu milijoni novih potrošnikov upravljali s svojimi financami neposredno z uporabo mobilnika«, je povedal Teppo Paavola, podpredsednik in vodja razvoja na področju pravnih oseb pri Nokii.

Vzpostavljanje novega ekosistema mobilnih plačil

Nokia bo storitev uporabnikom ponudila v sodelovanju z Obopayem, vodilno družbo na področju razvoja globalnih mobilnih plačilnih rešitev. Nokia Money temelji na platformi mobilnega plačevanja Obopay, ki vsebuje edinstvene im na novo razvite mobilne elemente. Namen Nokie je, da novo storitev prilagodi in omogoči njeno združljivost tudi z drugimi plačilnimi storitvami.

»Obopay verjame v Nokiino vizijo širjenja mobilnih finančnih storitev med milijone ljudi po vsem svetu. Navdušeni smo, da je Nokia izbrala Obopayevo platformo. Nokiin vodilni tržni položaj, močna prepoznavnost blagovne znamke in razvite globalne distribucijske poti pa v povezavi z Obopayevo platformo, ki se lahko pohvali z edinstvenimi mobilnimi elementi, pomenijo priložnost, da Nokia Money postane naslednja generacija storitev mobilnega plačevanja po vsem svetu,« je dejala Carol Realini, ustanoviteljica in glavna izvršna direktorica Obopaya.

Nokia Money je rezultat Nokiinih prizadevanj in intenzivnega sodelovanja med različnimi partnerji iz mnogih trgov in področij. Usmerjena je k oblikovanju partnerskega odnosa z mobilnimi operaterji, finančnimi institucijami, pa tudi distributerji in trgovci, kot del dinamičnega ekosistema, ki stalno ponuja nove priložnosti.

»Kot rezultat inovativnega partnerstva in celovitega ekosistema, ki smo ga vzpostavili z bančno in finančno industrijo ter vodilnimi mobilnimi operaterji, bo Nokia Money omogočila vključitev v finančni sistem mnogim, ki imajo trenutno le omenjen dostop do finančnih storitev ali pa so celo povsem brez njega. Združevanjem prednosti mobilnih in finančnih storitev bo spremenilo poti, ki jih bodo ljudje uporabljali pri upravljanju s svojim denarjem v prihodnje,« še dodaja McDowellova.

Storitev Nokia Money bo prvič predstavljena na prireditvi Nokia World, ki bo 2. in 3. septembra 2009 potekala v Stuttgartu v Nemčiji. V skladu z načrtom bo storitev postopoma na voljo na izbranih trgih s pričetkom prihodnjega leta.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki