marketing
več | arhivpoudarjeno
slikaApple širi neodvisni program popravil v Kanado in Evropo
10.07.2020

Apple je pred dobrim letom uradno dovolil neodvisnim servisom, da popravljajo njihove mobilnike. Program se je sprva začel v ZDA, po enem letu pa se ponaša s preko 700 lokacijami, ki so del 140 neodvisnih podjetij.

slikaHMD Global na Finskem ustanavlja nov Center odličnosti za raziskave in razvoj
08.07.2020

HMD Global, dom telefonov Nokia, je sporočil, da kupuje sredstva podjetja Valona Labs in ustanavlja nov Center odličnosti v Tampereju na Finskem. S kombinacijo zagotavljanja varnih in zanesljivih mobilnih izkušenj in znanja Valona Labsa na področju mobilne, poslovne in kibernetske varnosti, bo ta združitev utrdila ugled združenega podjetja kot vodilnega v svetu glede posodobitve in varnosti programske opreme za pametne telefone.

slikaHuawei se vzpenja po lestvici najboljših blagovnih znamk
06.07.2020

Huawei je izboljšal položaj blagovne znamke na vodilni globalni lestvici ter hkrati tudi povečal njeno vrednost. Na lestvici BrandZ, ki jo objavlja raziskovalno podjetje WPP Kantar, je namreč zasedlo 45. mesto, dve mesti višje kot lani, z vrednostjo blagovne znamke v višini 29,4 milijarde ameriških dolarjev (devetodstotna medletna rast).

slikaHuawei Mate 40 brez podzaslonske sprednje kamere
03.07.2020

Po spletu so se širile govorice, da bo prihajajoči Huaweijev mobilnik Mate 40 prvi imel sprednjo kamero vgrajeno pod zaslon, katere razvijalec je podjetje Visionox. Te govorice je sedaj ovrgel Digital Chat Station.

slikaFacebook končno dobiva temni način
01.07.2020

V začetku prejšnjega meseca smo na spletu že zasledili informacijo o Facebookovi aplikaciji za Android v temnem načinu, sedaj pa so se pojavile še informacije nekaj uporabnikov, da so prejeli nadgrajeno različico na svoji iOS napravi, ki je omogočala temni način.

članki

Poslovna mobilnost: nova konkurenčna nujnost


15.05.2007
Objavil: Dare Gliha

Da konkurenca sili podjetja k večji mobilnosti in da podjetja načrtujejo uporabo mobilnih aplikacij za svoje osrednje dejavnosti, sta bili glavni ugotovitvi nedavne globalne raziskave o poslovni mobilnosti, ki sta jo izvedla družba Nokia in oddelek Economist Intelligence Unit (EIU) pri tedniku The Economist v sodelovanju s CIO Forumom.

Z uveljavljanjem poslovne mobilnosti v organizacijah in njenem prodoru v naprednejše aplikacije in procese se razlogi zaradi katerih podjetja postajajo mobilna raztezajo od povečanja donosnosti do zadrževanja delovne sile. Podjetja vse bolj uveljavljajo mobilnost z namenom nudenja boljšega sodelovanja, odzivnosti za stranke in boljšega delovnega in življenjskega okolja za svoje delavce ter tako bistveno spreminjajo načine dela.

Družba Nokia in EIU sta v raziskavo vključila več kot 500 managerjev iz vrste industrij in jih povprašala, kako njihove organizacije uporabljajo poslovno mobilnost. Odgovori treh četrtin anketirancev so pokazali, da podjetja mobilnost uporabljajo kot vabo za zaposlovanje najboljših - vključno s tistimi, ki so ravnokar vstopili na trg dela - za izboljšave podpore strankam in izgradnjo ugleda blagovne znamke.

Rezultati raziskave so pokazali, da je mobilnost postala del vsakdanjika, saj je več kot tretjina managerjev dejala, da vsaj 20 % zaposlenih v njihovih podjetjih spada v kategorijo 'mobilnih delavcev' - zaposlenih, ki preživijo vsaj en dan na teden izven pisarne. Poslovna mobilnost se je iz uporabe v majhnem številu specializiranih tehnoloških podjetij do danes razširila po podjetjih v veliko panogah.

Anketiranci so v odgovorih našteli naslednje konkurenčne prednosti poslovne mobilnosti:
- pomembne konkurenčne prednosti, kot so hitrejši odzivni čas za stranke (36 %);
- izboljšano sodelovanje znotraj podjetja (27 %);
- omogočeno sodelovanje z več partnerji/dobavitelji.

Raziskava je prav tako pokazala, da dejavnosti, ki se dogajajo na terenu, pridobivajo na svoji pomembnosti za uspešnost podjetja in da se le-ta ne morejo več zanašati samo na zajem terenskih informacij. Anketiranci so prav tako dejali, da načrtujejo povečanje uporabe mobilnih rešitev tekom naslednjih dveh let, pri čemer so se večinoma odločali za:
- dostopanje do omrežja na daljavo (41 %);
- upravljanje z odnosi s strankami (34 %);
- uporabo aplikacij, ki omogočajo sodelovanje, kot je mobilna skupinska programska oprema (21 %); in
- avtomatizacijo prodaje (17 %).

"Ta raziskava je jasno pokazala, da je poslovna mobilnost prispela in je obravnavana kot bistveni del konkurenčnosti, ne glede na panogo," je dejal Olivier Cognet, član uprave za strateški in poslovni razvoj iz poslovne skupine Enterprise Solutions. "Razrešili smo številne 'porodne težave' glede infrastrukture ter potrebe po napravah in popolnih rešitvah za poslovno uporabo, ki so nas pestile na začetku uvajanja mobilnosti. Sedaj je čas, da poberemo sadove obsežnih koristi, ki jih ponuja poslovna mobilnost."

Ob prednostih so anketiranci našteli tudi izzive, ki jih s seboj prinaša mobilnost. Ti izzivi vključujejo upravljanje z mobilno delovno silo (19 %) in zagotavljanje povezanosti in pripadnosti pri njeni razpršenosti (18 %). Anketiranci so prav tako izpostavili vpliv mobilnosti na konkurenčnost podjetja (12 %).

"Preko omogočanja sprejemanja odločitev 'na poti' poslovna mobilnost podjetjem omogoča hitrejši odziv na potrebe strank, razvoj idej za inovativne izdelke in storitve in privablja nove zaposlene," je dejal Nigel Holloway, direktor raziskav za Severno in Južno Ameriko pri Economist Intelligence Unit. "Čeprav s seboj prinaša nove managerske izzive, je dolgoročni trend proti povečanju mobilnosti jasen."

Družba Nokia za omogočanje poslovne mobilnosti ponuja svoj paket celovitih rešitev, s katerim podjetja na enostaven način pristopijo k mobilnosti, premagajo izzive in izračunajo donosnost naložbe. Rešitev družbe Nokia vsebuje mobilno platformo Nokia Intellisync Mobility; poslovne naprave iz palete Nokia Eseries; varne tehnologije za povezovanje za varovanje podatkov v napravi in preko omrežja; tehnično podporo; in strokovne storitve. Ponudba temelji na štirih temeljih: enostavni namestitvi, upravljanju in uporabi; povezanosti s katero se odpravijo meje, ki jih postavljata oddaljenost in tehnologija; zadostni stopnji inteligence za cenovno dostopno komunikacijo in prilagajanje zahtevam podjetja in zaposlenih; ter zmožnosti varovanja občutljivih poslovnih podatkov in sistemov.

Globalna raziskava je bila izvedena v prvem četrtletju letošnjega leta kot del foruma družbe za vodilne managerje (Nokia for Business Executive Forum) in se je osredotočila na doseganje konkurenčnosti preko poslovne mobilnosti. Za več podatkov in prenos brezplačne kopije poročila z naslovom "Iskanje konkurenčnosti: poslovna mobilnost in storilno podjetje (The Quest for competitiveness: Business mobility and the agile organisation)," obiščite www.nokiaforbusiness.com/compete.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki